ulaf Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Kände mig tvungen. Melodi: Jag går och fiskar. Ingenting är som det ska lika back från dag till dag Alltid samma bettingmönster, check-raisa allin med monster Fiskar står på rad i kö, nu fick han stege han ska dö! Jag går och fiskar, och tar en tyst minut åker ut, ut och fiskar En chans att dega in, åka ut. När man läser filosofer, letar mellan gamla strofer. Tror man det var annorlunda $16-, $17-, $1800. Icke så, mitt hjärta svider samma sak i alla tider. Jag går och fiskar, och tar en tyst minut åker ut, ut och fiskar Min chans att stoppa in, åka ut. Ååååkaaa uuuut. Citera
hansolo Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 melodifestivalen 2007! du har min röst Citera
spinner Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Gillar skarpt att du rimmar på bettingmönster med monster Citera
Rathentox Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Gillar skarpt att du rimmar på bettingmönster med monster Lägg till en liten bit av Halmstad-dialekt så funkar det OT; denna borde nån som kan sjunga recca! Citera
wingman Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Du har ju en given hit om du kan få Prahlad Friedman att framföra den! Citera
Y3a Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 haha, med denna låten kan inte ens Friedman strula till det! Citera
Recommended Posts