toyzar Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 fy fan va najs d låter... hur länge spelas satteliter och var ? om dem fortf. spelas ? får fråga oxo, hur ofta klonkar ni semi proffs/proffs sånna här paket.? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Jag och en polare ska dit, men vi vet inte om vi ska spela main eller inte. Några side events blir det iaf. Vi köpte paketet igår för $4,5k av en som vunnit det. Hoppas på mkt svenskar och mkt fest Ses där. Skål! ja, blir skoj vad ingick i paketet ni köpte? var det ett sånt där lite värt 6k lr? japp de var ett sånt för $6k. $1k i turrar å resten är för resan.. men vi kommer köpa in oss i fler turrar. kanske main. oki, turrarna som ingår är det 4st $200+30 sateliter till main? njae. det är $1k tot bara.. tror man får lägga de på vilken turre man vill.. Det finns ju massa olika.. $200, 300 1k 500 osv... å så går de sattelit varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mariani Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 FAN va tiltad jag blir när jag läser detta!!!!!!!!!!!!!! Om jag inte blivit 1 !!!! outad ja ni läste rätt 1 jävla out så hade jag också varit på väg dit!!!! med ett 11 300 d paket!!!!!!!!!!!!!!!! Men 1 out räcker ju självklart för att ta ut mig ingen skräll direkt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toyzar Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Du åkte ut direkt på 2700e plats va ? erkänn.. men hade du vunnit dn hade du haft 2000 marker o hade lätt vunnit! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
huggormen_ Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 Jag och en vän ska dit. Någon som har mer info om flygningen? Ska man ta sig på egen hand till Heathrow och åka med direkt flyg därifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mariani Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 Du åkte ut direkt på 2700e plats va ? erkänn.. men hade du vunnit dn hade du haft 2000 marker o hade lätt vunnit! OOk jag var HU hade 80 000 marker o han 20 000 sen starta min dator bara om sig tappa en del då sen hände en-outarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gekko Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 Jag ska dit, klonk! Vann paket på interpoker, som många andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 Jag och en vän ska dit. Någon som har mer info om flygningen? Ska man ta sig på egen hand till Heathrow och åka med direkt flyg därifrån? Jag ska åka från Gatwick och inte Heathrow. Borde ju vara samma flyg, säker på att du sett rätt? Och ja, du får ta dig dit själv (tyvärr) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 Vi ses där grabbar och tjejer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 Vi ses där grabbar och tjejer Grattis! Den behövde du Ses där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 Vi ses där grabbar och tjejer Varsågod för markerna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 6 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 6 November , 2006 hur flyger man direkt till Gatwick från sverige? vilket bolag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
huggormen_ Postad 7 November , 2006 Rapport Share Postad 7 November , 2006 hur flyger man direkt till Gatwick från sverige? vilket bolag? Bra fråga. Hittar bara direktflyg från Köpenhamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 7 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2006 hur flyger man direkt till Gatwick från sverige? vilket bolag? Bra fråga. Hittar bara direktflyg från Köpenhamn. var hittade du direkt flyg från köpenhamn? annars får man väl ta ryanair den 23:, och sen buss över till gatwick på natten/morgonen åker ni också klockan 9.30 AM från gatwick? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
huggormen_ Postad 7 November , 2006 Rapport Share Postad 7 November , 2006 hur flyger man direkt till Gatwick från sverige? vilket bolag? Bra fråga. Hittar bara direktflyg från Köpenhamn. var hittade du direkt flyg från köpenhamn? annars får man väl ta ryanair den 23:, och sen buss över till gatwick på natten/morgonen åker ni också klockan 9.30 AM från gatwick? Det går 3 flyg med Sterling från Köpenhamn till Gatwick den 23e: 07:20 23/11 Köpenhamn NB429 08:15 23/11 London Gatwick 12:45 23/11 Köpenhamn NB431 13:40 23/11 London Gatwick 18:00 23/11 Köpenhamn NB433 18:55 23/11 London Gatwick Priset är 1600:- Jag sökte på Travelstart.se. Jag vet inte än om vi åker 9.30 AM men antar att alla ska på samma plan? Har inte fått all info än. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macaronis Postad 7 November , 2006 Rapport Share Postad 7 November , 2006 Jag kommer åka själv från Köpenhamn den 23 till Gatwick, inte bestämt vilken tid än dock. Tar tåget från Sverige till Kastrup, om någon e sugen på att haka på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 7 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2006 för mig blir det ryanair åker 22:30 från malmö, framme 23:20 sen buss med national express 03:40 - 06:30 till gatwick och flyg till kitts 09.30 flyget kostar ca 600kr och bussen £25 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
huggormen_ Postad 10 November , 2006 Rapport Share Postad 10 November , 2006 för mig blir det ryanair åker 22:30 från malmö, framme 23:20 sen buss med national express 03:40 - 06:30 till gatwick och flyg till kitts 09.30 flyget kostar ca 600kr och bussen £25 Får bli ryanair för mig med. Fast åker från Nyköping istället. Ses på bussen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bearass Postad 10 November , 2006 Rapport Share Postad 10 November , 2006 23/10 11:10 från Arlande till Heathrow sen buss vidare. Ses där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gekko Postad 10 November , 2006 Rapport Share Postad 10 November , 2006 23/10 11:10 från Arlande till Heathrow sen buss vidare. Ses där Går de buss direkt från Heathrow till Gatwick? För vi funderade på att ta tåget till Victoria Station och sen därifrån till Gatwick. Btw, hur många åker från Arlanda? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
karnoo Postad 10 November , 2006 Rapport Share Postad 10 November , 2006 http://www.nationalexpress.co.uk - kör bussar mellan alla flygplatser i England nästan alla tider. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
huggormen_ Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 för mig blir det ryanair åker 22:30 från malmö, framme 23:20 sen buss med national express 03:40 - 06:30 till gatwick och flyg till kitts 09.30 flyget kostar ca 600kr och bussen £25 Det står att man minst ska vara på Gatwick 3h innan planet lyfter. På det här sättet blir det tight om nått skulle skita sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 13 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 November , 2006 det är väl mest om man planerat komma in med ett flyg några timmar innan nästa flyg åker, flyg är ju ganska ofta försenat, men bussen borde va framme i tid.. på hemvägen kan det dock bli lite tight, men i värsta fall får man väl sova över en extra natt i london om man har otur försten hur tränar man upp sin tour-skill snabbast ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Stort grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 15 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2006 vad har de för uttag har på hotelet? ska ju ha med mig min laptop och mobilladdare, behöver jag någon omkopplare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts