Gå till innehåll

Carribean Poker Classic klonk!


Zyr

Recommended Posts

  • Svars 53
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Duktigt, visste du f.ö. att jag e en väldans bra turmaskot i tours?! :D *HINT HINT*

 

Jag skrev ju i min dagbok att om jag råkade klonka ett sådant paket (det ingår ju flyg för två) så skulle jag ta med djens om ingen söt liten flicka ville följa med, just pga viss turmaskotbeteende...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack :) och gratis till er andra som vunnit :)

 

vet ni hur man får man mer info angående paketet, ska man maila någon eller kommer det automatiskt?

 

 

 

föresten så har jag en väldigt god chans att vinna ytterligare ett paket i en rake-tävling

 

 

i "CARIBBEAN POKER CLASSIC™ Terms and Conditions" står det:

 

"4. The first Package won is non-transferable. Should a Winner win more than one Package, he/she may transfer that Package to any registered player. "

 

så borde väl gå att sälja det isf?

 

[The prize package includes:

$6,300 buy-in to the main event

$5,000 for an all-inclusive 9 nights package for two at the St. Kitts Marriott Resort from November 24 to December 2 inclusive, departing on December 3, 2006 AND return airfare for two from London or Miami]

 

frågan är bara hur mkt folk skulle orka betala, skulle gissa på en bra bit under värdet på paket och isf. kanske det är bättre och roligare att stejka en polare med paketet och låta han behålla 20-25% av eventuella vinster

 

hur hade ni gjort?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slutade försöka sen dom flyttade ö från St. Marteen till St. Kitts. Denna ö har ingen flygplats så dom tar ett litet skitplan från St. Marteen (antar jag) till Kitts, vilket iaf har lyckats hålla mig borta. :)

 

Men det är skönt där borta, have fun.

 

Förra året hade de flygplats i alla fall och planet gick direkt från London till St Kitts. Så du kan nog börja försöka igen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

frågan är bara hur mkt folk skulle orka betala, skulle gissa på en bra bit under värdet på paket och isf. kanske det är bättre och roligare att stejka en polare med paketet och låta han behålla 20-25% av eventuella vinster

 

hur hade ni gjort?

 

Jag tror att det blir svårt att hitta nån som kna tänkas betala så pass mycket av biljetten så det känns lönt. Visst måste det vara roligre att kunna bjuda med en vän. Blir ju en tripp för livet för er bägge, och det finns alltid ngt sätt som vännen kan bjuda tillbaka på så att bägge blir nöjda(behöver inte kosta en massa pengar).

 

Jag hade lätt bjudit med en vän! Bjud någon som aldrig skulle ha råd med detta själv(om du känner nån sån)! Jag tror på karma, så bli inte förvånade om denna vän skulle lyckas klonka, och 75-80% av 1:a priset där vore väl fint att ha med hem ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slutade försöka sen dom flyttade ö från St. Marteen till St. Kitts. Denna ö har ingen flygplats så dom tar ett litet skitplan från St. Marteen (antar jag) till Kitts, vilket iaf har lyckats hålla mig borta. :)

 

Men det är skönt där borta, have fun.

 

Förra året hade de flygplats i alla fall och planet gick direkt från London till St Kitts. Så du kan nog börja försöka igen...

 

verkar så..

 

Airlines

Direct air service to Robert L Bradshaw Airport in St. Kitts is provided by Excel Airways (non-stop every Saturday) and US Airways from Philadelphia and Charlotte. Connection air service is provided by British Airways, Virgin Atlantic, Air France, KLM, American Airlines, Air Canada, Iberia Airways, Condor, and BWIA West Indies Airways.

 

 

http://www.caribbeanpokerclassic.com/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Jag och en polare ska dit, men vi vet inte om vi ska spela main eller inte. Några side events blir det iaf.

Vi köpte paketet igår för $4,5k av en som vunnit det.

Hoppas på mkt svenskar och mkt fest :)

 

Ses där. Skål!

 

ja, blir skoj :)

 

vad ingick i paketet ni köpte? var det ett sånt där lite värt 6k lr?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och en polare ska dit, men vi vet inte om vi ska spela main eller inte. Några side events blir det iaf.

Vi köpte paketet igår för $4,5k av en som vunnit det.

Hoppas på mkt svenskar och mkt fest :)

 

Ses där. Skål!

 

ja, blir skoj :)

 

vad ingick i paketet ni köpte? var det ett sånt där lite värt 6k lr?

 

japp de var ett sånt för $6k. $1k i turrar å resten är för resan..

men vi kommer köpa in oss i fler turrar. kanske main.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och en polare ska dit, men vi vet inte om vi ska spela main eller inte. Några side events blir det iaf.

Vi köpte paketet igår för $4,5k av en som vunnit det.

Hoppas på mkt svenskar och mkt fest :)

 

Ses där. Skål!

 

ja, blir skoj :)

 

vad ingick i paketet ni köpte? var det ett sånt där lite värt 6k lr?

 

japp de var ett sånt för $6k. $1k i turrar å resten är för resan..

men vi kommer köpa in oss i fler turrar. kanske main.

 

oki, turrarna som ingår är det 4st $200+30 sateliter till main?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...