freeman Postad 24 Januari , 2005 Rapport Share Postad 24 Januari , 2005 just det!.. om du fick välja 3 tjejer/kvinnor som du skulle vilja ha sex med, 1a plats: prinsessan Madeleine 2a plats: christina aguilera 3e plats: Shakira ( QoS kommer snart byta topic ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hickmott Postad 24 Januari , 2005 Rapport Share Postad 24 Januari , 2005 1. Kylie Minogue 2. Charlize Theron 3. Kubos morsa //Hickmott Seriös tredjeplats: Hon från OC. Vetefan vad hon heter. EDIT: Nä förresten. Elisha Cuthbert får det bli på tredje. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 24 Januari , 2005 Rapport Share Postad 24 Januari , 2005 Seriös tredjeplats: Hon från OC. Vetefan vad hon heter. Mischa Barton? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hickmott Postad 24 Januari , 2005 Rapport Share Postad 24 Januari , 2005 Seriös tredjeplats: Hon från OC. Vetefan vad hon heter. Mischa Barton? Precis! Men nu har jag ändrat mig i alla fall. Hon är dock jävligt läcker. //Hickmott Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PREVARANT Postad 24 Januari , 2005 Rapport Share Postad 24 Januari , 2005 Kungens dotter Madeleine ingen annan skulle ge allt för en natt med henne! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 24 Januari , 2005 Rapport Share Postad 24 Januari , 2005 Fattar inte vad alla ser hos madde...hon ser ju ut som 90% av alla andra..är det bara för att hon är just prinsessa då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PREVARANT Postad 24 Januari , 2005 Rapport Share Postad 24 Januari , 2005 sry Bisox men är du blind ?..... hela hon är EXTRA få kvinnor är så attraktiva.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raptorjr Postad 24 Januari , 2005 Rapport Share Postad 24 Januari , 2005 Måhända att hon är snygg. Men med sån uppfostran så lär hon aldrig göra nånting "dirty". Blir väl missionären i kolsvart rum under täcket. Jag säger Anastasia på förstaplats. Mer behövs inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 24 Januari , 2005 Rapport Share Postad 24 Januari , 2005 Måhända att hon är snygg. Men med sån uppfostran så lär hon aldrig göra nånting "dirty". Blir väl missionären i kolsvart rum under täcket. Själv tror jag att aristokrater är råkinky. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calm Postad 24 Januari , 2005 Rapport Share Postad 24 Januari , 2005 just det!.. om du fick välja 3 tjejer/kvinnor som du skulle vilja ha sex med, Beggers can't be choosers Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vivi Postad 24 Januari , 2005 Rapport Share Postad 24 Januari , 2005 Angelina Jolie Natalie Portman Linda Cardellini På avbytarbänken: Alanis Morisette. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 24 Januari , 2005 Rapport Share Postad 24 Januari , 2005 1: min ryska flickvän 2: min ryska flickvän och Angelina Jolie 3: min ryska flickvän och shakira 1001: Prinsessan madeleine, men bara om hon var den sista kvinnan kvar på ön och alla snygga transor oxå var borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 24 Januari , 2005 Rapport Share Postad 24 Januari , 2005 word bikern Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
summlan Postad 24 Januari , 2005 Rapport Share Postad 24 Januari , 2005 ja skulle nog ta vem som helst som ställer upp, men om man nu får välja 1. Jessica Alba 2. Virginie Ledoyen 3. Shiri Appleby På delad tredje vill ja nog ha Elin Grindemyr oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab19 Postad 24 Januari , 2005 Rapport Share Postad 24 Januari , 2005 1.Shania Twain 2.Jill Johnsson 3.Carola Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ector Postad 24 Januari , 2005 Rapport Share Postad 24 Januari , 2005 1 Angelina Jolie 2 Vilken negress som helst som inte har typ skörbjugg 3 Brad Pitt ok han är inte kvinna och jag är inte gay men det vore ändå nå´t att skryta med Sen är det ju viktigt i samanhanget att allt filmas, annars får det va. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 24 Januari , 2005 Rapport Share Postad 24 Januari , 2005 Ganska ointressant fråga, svårt att bli sådär jättekåt på nån man aldrig träffat... Men...tre kända kvinnor då... Hmmm... Utan inbördes ranking: Sophie Zelmani Scarlett Johanson Kim Deal Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vivi Postad 24 Januari , 2005 Rapport Share Postad 24 Januari , 2005 1 Angelina Jolie2 Vilken negress som helst som inte har typ skörbjugg 3 Brad Pitt ok han är inte kvinna och jag är inte gay men det vore ändå nå´t att skryta me Så om jag nu summerar det hela rätt, och tolkar skvallerpressen lite som jag vill, så är du advundsjuk på Angelina för att hon antagligen har idkat köttsligt samkväm med Brad, och Brad för att han, enligt samma logik, vilt kopulerat med Angelina? Skaplig härva Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ector Postad 24 Januari , 2005 Rapport Share Postad 24 Januari , 2005 Njae henne är jag inte så avis på. Sätta på Brad vore mer en kul grej. Men honom däremot! Skulle nästan göra vad som helst för att få sätta på henne! Brittany Murphy kunde kanske filma och sen som Buttman komma in med en hand då och då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 24 Januari , 2005 Rapport Share Postad 24 Januari , 2005 Brittany Murphy??? Var inte du kär i Xenia Seeberg förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amauri* Postad 24 Januari , 2005 Rapport Share Postad 24 Januari , 2005 1. Angelina Jolie 2. Prinssesan Madde 3. Jessica Alba Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 24 Januari , 2005 Rapport Share Postad 24 Januari , 2005 Brittany Murphy??? Var inte du kär i Xenia Seeberg förut? He better not be hitting on my Xenia. Är det någon mer som kollat på Lexx eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 24 Januari , 2005 Rapport Share Postad 24 Januari , 2005 Lexx är grymt! Jag är också lite kär i Xenia, men inte så extremt som Ector. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 24 Januari , 2005 Rapport Share Postad 24 Januari , 2005 Lexx är grymt! Jag är också lite kär i Xenia, men inte så extremt som Ector. Jag är helt klart stalkerkär i Xenia. Det är tur att hon inte bor i Sverige och att jag är lat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ector Postad 24 Januari , 2005 Rapport Share Postad 24 Januari , 2005 Lexx är grymt! Jag är också lite kär i Xenia, men inte så extremt som Ector. Hon har lite försvunnit sen den slutade gå på TV men vi hade rätt många mysiga hotellnätter ihop när man kunde zappa mellan lexx och pay-TVn vill jag minnas. Hade en kort fling med Julia Roberts efter det men hon är lite gammal för mig. Nu är det Jolie som gäller innan hon också blir för gammal. Och Brittany har väl en 3-4 år kvar i sig innan hon börjar bli hängig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts