Gå till innehåll

Vilka 3 kvinnor skulle du vilja ha sex med?


freeman

Recommended Posts

  • Svars 144
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

1. Tyra Banks

2. Alley Bagget

3. Tja vem fan ska man ta,, såg Dodgeball igår och den tjejen va härligt het (nej inte hon från Rumänien), vet inte vad hon heter dock. Eller vilken av tjejerna som helst som va med i extramaterialet, cheerleader-brudarna.

 

 

3. Christina Aguilera.

Läste om henne för något år sen när hon kläckte ur sig "Ive had sex with a white guy and i didnt care for the experience" och efter det så finns det inga sånna tankar om henne längre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fattar inte vad alla ser hos madde...hon ser ju ut som 90% av alla andra..är det bara för att hon är just prinsessa då eller? :)

 

Du vet väl att de flesta tjejer där ute drömmer om att en prins i vit rustning ska komma som en hjälte och fria till dem. Så eftersom de drömmer om att en prins ska komma till dem som i sagorna är det väl inte konstigt om män också kan drömma om att få vara den riddaren som räddar prinsessan och "lever lycklig i alla sina dagar". Man ska inte underskatta Disneys barnsagor, jag lovar! :D Tyvärr platsar hon inte på mitt top 3.

 

Själv säger jag bara ett namn och eftersom ingen annan sagt det har jag första tjing. Pax för Jennifer Love Hewitt ;)

 

Sen har vi ju två bubblare i Susan Ward och Elisha Cuthbert :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trevligt trevligt, bara för att man har ett dagsjobb och sliter som en hund så hinner Matteprof paxa min fina Jennifer Love Hewitt.....

 

1. Angelina Jolie - Kolla in den munnen och du fattar.

2. Catherine Bell - Den sopm sett henne i "JAG" vet vad jag pratar om.

3. Jennifer Love Hewitt - Mest för att hon inte kommer vara nöjd med Matteprof :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok då. Min lista, som antagligen kommer se annorlunda ut om ni frågar igen imorgon.

 

1. Alyssa Milano (om hon rakar underarmarna ;) )

 

2. Sjuuukt snygga bruden som ibland fixar hår och naglar tvärs över gatan från mitt jobb. Hon är tydligen med i Swedish bikini team :D

 

3. QoS. Det måste ju vara mycket coolare att skryta med det än att ha lägrat Brad Pitt. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det inte dags för komplementpollen "vilka tre kvinnor skulle vilja ha sex med mig?"

 

Hur fan ska man veta det ? Förmodligen ingen ?

 

Varför inte "Vem på pokerforum.nu skulle du vilja ha sex med ?"

 

Vi vet redan om Nusse och QoS ! Det kanske lurkar lite brudar här som är tänd på dig Hjort ? Själv är jag lite småtänd på en hel drös !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...