Franco_Baresi Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Man mår ju nästan dåligt av att se Negreanu lira... han sitter där och darrar med sitt uppåtkrypande hårfäste... Vad pysslar Benyamine med när re-raisar... är det ett sånt där magiskt move som vi dödliga inte förstår... eller kanske bara jag... Citera
mgps Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Man mår ju nästan dåligt av att se Negreanu lira... han sitter där och darrar med sitt uppåtkrypande hårfäste... Vad pysslar Benyamine med när re-raisar... är det ett sånt där magiskt move som vi dödliga inte förstår... eller kanske bara jag... när ska du debutera där GUD? Citera
jojje2k Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Jag förstår inte heller Benyamine's 3-bet på turn, får han inte bara syn av bättre händer, eller har han en sån sjuk read att han tror att han ska bluffa igen? Sinnessjukt Själv tänker man väl på nivå 2 eller nåt, i den handen var dom nog uppe på nivå 9 eller nåt Citera
mgps Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Jag förstår inte heller Benyamine's 3-bet på turn, får han inte bara syn av bättre händer, eller har han en sån sjuk read att han tror att han ska bluffa igen? Sinnessjukt Själv tänker man väl på nivå 2 eller nåt, i den handen var dom nog uppe på nivå 9 eller nåt ELLER NIVÅ -1. Citera
robster80 Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Man mår ju nästan dåligt av att se Negreanu lira... han sitter där och darrar med sitt uppåtkrypande hårfäste... Lätt att klanka ner på någons hårfäste när du själv har en riktig kalufs, Franco! Citera
OzzzaJa Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Synd att dom avbröt säsongen precis när det började hetta till.. sjukt med action i nästsista och framförallt sista episoderna Citera
hansolo Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 väldigt intressant avsnitt, handen mellan Benyamine och Antonio är lite unik, känns som limit-spel me alla småhöjningar Hur många avsnitt är det kvar av säsong 03? känns ju som att slutet närmar sig, tyvärr! Citera
emil_c Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Har svårt att se hur någon livespelare skulle ha kunnat få i närheten av samma erfarenhet och kunskap som sbrugby, eller någon annan riktigt duktig nätspelare för den delen, i NL Hold Em. : Doyle Brunson kanske? Citera
tamtaram Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 vHur många avsnitt är det kvar av säsong 03? känns ju som att slutet närmar sig, tyvärr! Noll Citera
Stoffi Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 när det börjat hetta till osv. De sista avsnitten nu var dem som spelades in först. Dom sände bara allt i omvänd ordning. Förståerligt om dagen tog slut när kl blir 05-06 Citera
Verbal__Kint Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Doyle Brunson kanske? Sa inte Yukon till Negreanu att han spelat varje dag i 17 år? Hyfsat erfaren... Citera
JoeFalk Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Ivey har några klockrena kommentarer..... lol 1 Först säger han ju till Negreanu som e fett nöjd med att han kört 130-150 mph whatever på bana för $800 att det gör han på allmän väg lol 2 sen när de ska va häftiga o betta 5k på vem som får lilla blind ... "I bet 50k I get it" silence.... convo over.... Citera
Supertequila Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Vad är det Ivey säger till Negraneu i introt angående negreanues NASCAR upplevelse som lämnar honom förbryllad? Kunde inte riktigt tolka det. Citera
mgps Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 märkligt egentligen att inte doyle och de unga spelade på samma bord. legenden mot nätspolingarna hade varit en intressant dust. sista avsnittet var ju det bästa på hela säsongen. Citera
JoeFalk Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Negreanu skryter om att han kört 140 mph med en nascar på bana o betalt $ 800 för det... Ivey säger typ " det gör jag på Las Vegas Avenue" = Måste du pröjsa $ 800 för att köra i 200km/h ? Det gör jag varje dag med min bil i trafiken Citera
Sideshow Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Aba's instafold av topptvå mot YukonBrads runnerrunnerfärg var en delikatess. Definitivt, visserligen så kan han inte ha så mycket förutom det men helt klart delikat. Är grymt imponerad av Brians spel och kan förstå att han krossar det mesta på nätet Citera
drew tha hustler Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Har kanske missat något om honom men Yukon verkar ju vara rätt känd för att inte ha några större meriter. Han har ingen större turneringsvinst så vitt jag vet i alla fall. Någon som vet mer om honom? Citera
freddola Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Negreanu skryter om att han kört 140 mph med en nascar på bana o betalt $ 800 för det...Ivey säger typ " det gör jag på Las Vegas Avenue" = Måste du pröjsa $ 800 för att köra i 200km/h ? Det gör jag varje dag med min bil i trafiken haha mm håller med. Ner med plattan en liten stund på motorvägen o 200+ e förbi. Citera
pokerponkass Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 http://pokerdb.thehendonmob.com/player.php?a=r&n=46338 Citera
frugam Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 EDIT: Fel konto, sitter på en annans dator. Citera
Hap Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 "Show us, it's good for the game" "Nooo, I don't bluff!!" Vet inte varför, men jag älskade sättet Brian sa det på. Citera
Macroman Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Man mår ju nästan dåligt av att se Negreanu lira... han sitter där och darrar med sitt uppåtkrypande hårfäste... Vad pysslar Benyamine med när re-raisar... är det ett sånt där magiskt move som vi dödliga inte förstår... eller kanske bara jag... Ja, dessutom hör man nästan hur han får ribba när han pratar med PA... Han pratar så där osammanhängande som en del gör med snygga tjejer (läs jag...). Försöker få ur sig så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt innan PA/"den snygga tjejen" ägnar sin uppmärksamhet åt ngn annan... "Are you working out...? bla bla bla..." Citera
Verbal__Kint Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Någon som har koll på hur mycket + och - deltagarna i HSP3 gick? Vem var den stora vinnaren/förloraren? Citera
checkamat Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 det är d enda dåliga me hsp. de har slutat redovisa hur mycket alla fölrorar och vinner Citera
Recommended Posts