illerrre Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 Måste man ha satt in pengar på neteller innan man casha ut till neteller från en sida? På sunpoker satte jag in pengar med visa kort. Sedan tog jag ut så mycket jag satte in med visa kortet. Vinsterna tänkte jag casha ut med neteller, men då står det: "Note: You must first make a deposit to NETeller before attempting a withdrawal." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Komodo Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 Beror helt och hållet på pokersidan. Sunpoker kräver tydligen det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 16 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 ah ok. Hur är det med paradisepoker nån som vet? Spelar där just nu, orka ha massa vinstpengar kvar på 153 olika sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SaInT Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 Ongame var likadant, åtminstone de skinsen jag spelat på. Bara deposita typ $10 så kan du casha ut vad du vill sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts