KungXerxes Postad 10 November , 2006 Rapport Postad 10 November , 2006 Något av poängen med ett sånt här SM måste ju vara att alla som vill ska kunna delta? Då måste buy-in hållas på rimliga nivåer. Alternativet vore väl att ha en massa kvalturneringar som leder fram till en final med högre inköp. Låt vanliga Svenssons få chansen att klonka storkovan istället, proffsen tjänar ju tillräckligt redan Borde inte meningen med ett SM vara att de den bästa spelaren ska utses? Då ska det vara de bästa som spelar också tycker jag Citera
mgps Postad 10 November , 2006 Rapport Postad 10 November , 2006 Något av poängen med ett sånt här SM måste ju vara att alla som vill ska kunna delta? Då måste buy-in hållas på rimliga nivåer. Alternativet vore väl att ha en massa kvalturneringar som leder fram till en final med högre inköp. Låt vanliga Svenssons få chansen att klonka storkovan istället, proffsen tjänar ju tillräckligt redan Borde inte meningen med ett SM vara att de den bästa spelaren ska utses? Då ska det vara de bästa som spelar också tycker jag mm för i pokerturnerinagr vinner alltid den bästa också. klart det ska vara öppet startfält, tycker 300dollar är bra. och givetvis kommer en klonkare ta det. Citera
Ceritus Postad 11 November , 2006 Rapport Postad 11 November , 2006 Sälvklart kommer jag vara med om jag inte lyckas jobba just då. Bli till att kolla upp schemat snabbast möjligt. Citera
CAPMAN Postad 11 November , 2006 Rapport Postad 11 November , 2006 gulade just på Nordicbet.... Citera
danielfroberg Postad 12 November , 2006 Rapport Postad 12 November , 2006 gulade just på Nordicbet.... Sätt in 300$ nya då och regga direkt! Citera
and217 Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 550 spelARE JUSt nu, det blir sakert ca 100 till fran sateliter, hur manga tror ni ska vara med? Citera
Bikern Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Frågan är ju hur få deltagare de får ha utan att ställa in!! hur stor förlust kan Nordicbet ta? Citera
cAshville Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Fan i helvete!! Är på tallinkryssning med skolans 3:or då.......sick jävla otur. Citera
MJ Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 550 spelARE JUSt nu, det blir sakert ca 100 till fran sateliter, hur manga tror ni ska vara med? Om du går och hoppas på under 1000 så kommer du tyvärr ha fel. Jag hoppas på under 3000. Citera
Skadast Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 550 spelARE JUSt nu, det blir sakert ca 100 till fran sateliter, hur manga tror ni ska vara med? Om du går och hoppas på under 1000 så kommer du tyvärr ha fel. Jag hoppas på under 3000. Kring 3000 känns rätt rimligt ändå. Blir det under 3000 tar man nog ledigt från jobbet. Citera
MJ Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 550 spelARE JUSt nu, det blir sakert ca 100 till fran sateliter, hur manga tror ni ska vara med? Om du går och hoppas på under 1000 så kommer du tyvärr ha fel. Jag hoppas på under 3000. Kring 3000 känns rätt rimligt ändå. Blir det under 3000 tar man nog ledigt från jobbet. Är anmäld sedan ett halvår tillbaka och ser verkligen fram emot det. På fredagen däremot ska jag bege mig till flickvännen i skåne(ingen internet) för att sedan ta oss vidare till Köpenhamn. ...Och med all den oflyt jag haft i turneringar på sistone så borde det vara på tiden att klonka ett finalbord. Jag ska göra detta till en riktig happening och spela i den fula t-shirten jag fick Citera
Stinkbock Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Känns som att det blir STORT övervärde vad som än händer. Laddat ner klienten och satt in 5k:- nu! Ska registrera mig och sedan slaska bort resten Citera
heltok Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 jag kör nog och är nog ett antal andra som också kör... Citera
Bibben Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 blir att go hem sick från jobbe tsäg runt halv 8... frågan är om man köper in eller sattar sig in, övervärdet kommer bli grymt förutsatt att den kommer spelas Citera
Stinkbock Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Nästan så att det borde vara max 1 rebuy första timmen eller nåt sånt när det är så sjukt mkt pengar garanterat. Ivf losade jg $300 i första handen när sb synade allin med 67o mot A3o sick slasking Citera
dannnne88 Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 kommer försöka kvala lyckas jag inte så blir det att köpa in direkt Citera
gulderan Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Nästan så att det borde vara max 1 rebuy första timmen eller nåt sånt när det är så sjukt mkt pengar garanterat. Ivf losade jg $300 i första handen när sb synade allin med 67o mot A3o sick slasking Ehh? Var kan man se att det är en rebuy-turnering? Trodde det skulle vara en freeze-out? Citera
Stinkbock Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Nästan så att det borde vara max 1 rebuy första timmen eller nåt sånt när det är så sjukt mkt pengar garanterat. Ivf losade jg $300 i första handen när sb synade allin med 67o mot A3o sick slasking Ehh? Var kan man se att det är en rebuy-turnering? Trodde det skulle vara en freeze-out? Det är det också läs om mitt inlägg Citera
Steppwolf Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Jag skall lira. Kommer kvala in på söndag. Kom ihåg det. Citera
wheelinho Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Skulle vara intressant och veta var de 2.5$(över värdet) mille kommer ifrån, antagligen alla amerikanska rake betalare Citera
Steppwolf Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Eller kanske det dras från reklamkontot hos nordicbet Citera
Animaniac Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Jag är med. Kommer att gå åt mycket glögg så länge som den kommer att hålla på. Underbart med vettig struktur för omväxlings skull Ser verkligen fram emot det. Citera
Hakflem Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Jag ställer givetvis upp! Blir kulkul med en sådan struktur. Citera
aka_thn Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Ska också kvala in på Söndag.. Gått bra för mig i MTT det senaste Keep that in your mind!!! Citera
Recommended Posts