PartyPoker Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 Nej tyvärr, inte vad jag har hört. Kan inte riktigt se varför vi har lagt in den här blockeringen, men den borde ju lyftas bort snarast. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
MAC Postad 13 December , 2006 Rapport Postad 13 December , 2006 Nej tyvärr, inte vad jag har hört. Kan inte riktigt se varför vi har lagt in den här blockeringen, men den borde ju lyftas bort snarast. Med bästa hälsningar, PartyPoker Ja, det vore ju väldigt trevligt om party poker nån gång kunde visa att de bryr sig om mängdspelarna som genererar några tusen dollar i rake per månad... Citera
DaPine87 Postad 18 December , 2006 Rapport Postad 18 December , 2006 Snälla, kan man få besked om detta snart? Suger ju så sjukt hårt... Citera
RamblingFool Postad 28 December , 2006 Rapport Postad 28 December , 2006 jag har cashat ut allt från PP nu. de har t.o.m slutat med Svensk support sa de nu när jag ringde Citera
Nidson Postad 29 December , 2006 Rapport Postad 29 December , 2006 Är det bara jag som även ser en stor fördel med att det finns en 6-bordsbegränsning? Tråkiga grinders som annars spelar 10+ bord tar upp mindre plats nu samtidigt som de sämre spelarna tar upp lika mycket plats som tidigare eftersom de ändå bara spelar något enstaka bord. Citera
checkamat Postad 29 December , 2006 Rapport Postad 29 December , 2006 Är det bara jag som även ser en stor fördel med att det finns en 6-bordsbegränsning? Tråkiga grinders som annars spelar 10+ bord tar upp mindre plats nu samtidigt som de sämre spelarna tar upp lika mycket plats som tidigare eftersom de ändå bara spelar något enstaka bord. håller med tycker det är hur skönt som helst att slippa grindersen som spelar 6+ bord. De flesta spelar stora par och jagar set. Hoppas de inte tar bort begränsningen på ett tag Citera
Recommended Posts