Champ Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 Jag skulle vilja höra allas åsikter om var det är bäst värde på Guarantee turneringar om det nu är så att Amerikanarna inte får tillträde till vissa sajter from idag Fredagen den 13 Oktober! Vilka sajter gäller för övervärde. Tyckte mig se att Prima hade betydligt högre värde för dom som hamnade i toppen och då gällde det mindre antal deltagare än vanligt! Hur ser det ut på Party mfl sajter ni som är runt och letar!? Miljondollars på Party borde väl få ett fint värde om en massa Amerikanare uteblir! P.s. Jag var inne på Party vid 12:42, Fredagen den 13e och då var inte en enda MTT tillgänglig! Tydligen ska det komma igång vid en senare tidpunkt idag! 20-21:00 verkar det som om det ska vara igång igen! Vi får väl se! Champ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 Amerikanarna är inte utsestängda ... än. Så det är ingen skillnad från förut. Dessutom så kommer de flesta garanterade turneringarna att minska garantibeloppet om inte tillräckligt många spelar dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 Sen är det bara vissa stater i USA som berörs också. PokerStars kör på som vanligt iaf. Det är väl in/ut flödet som kriminaliseras. Alltså de pengar som redan finns i system kan stanna där. Hur ska en amerikan med en massa pengar på en pokersajt kunna ta ut dem sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 Dags för en ny utvandringsvåg, fast "åt andra hållet": Alla amerikanska pokerspelare blir "illegal aliens" i Mexico. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Champ Postad 13 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 Dags för en ny utvandringsvåg, fast "åt andra hållet": Alla amerikanska pokerspelare blir "illegal aliens" i Mexico. Hey, klockren analys Vet någon varför Party's MTT inte går att köra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Champ Postad 13 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 Jag var nu inne vid 19:00 och dom har tagit bort räkneverket med antalet spelare online samt Monsterturneringar. Hur går det för oss som kvalat in tidigare och hur kompenserar dom oss som har lagt inköp för att ta sig vidare. Oavsett utgång så får/fick vi inte det vi kvalade för! Hoppas någon ansvarig kommer med mail snart! Jag som skulle köra miljondollars i helgen! Hur många blir det tror ni!? Ställer dom in dom stora med anledning av att folk redan kvalat? Tillbakaskick av insatserna? Många frågor att få besvarade! Champ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P-O Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 Ställer dom in dom stora med anledning av att folk redan kvalat? Tillbakaskick av insatserna? Många frågor att få besvarade! Champ Man får pengar för sina monsterplatser nu: $100 för veckofinal, $350 för månadsfinal och $1800 för finalen Man får gå in på sitt account och konvertera dem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 HAHAHAHAHAHA. Grymt värde i vecko o skitvärde i månad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 Ställer dom in dom stora med anledning av att folk redan kvalat? Tillbakaskick av insatserna? Många frågor att få besvarade! Champ Man får pengar för sina monsterplatser nu: $100 för veckofinal, $350 för månadsfinal och $1800 för finalen Man får gå in på sitt account och konvertera dem.. Och var hittar man dom på sitt account, jag har tittat överallt tycker jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P-O Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 Och var hittar man dom på sitt account, jag har tittat överallt tycker jag? på My Account (hemsidan) Event & promotions - Partypoker.com Monster Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 Och var hittar man dom på sitt account, jag har tittat överallt tycker jag? på My Account (hemsidan) Event & promotions - Partypoker.com Monster Tack, så jävla typiskt av Party att inte skicka ut nåt mail om detta. Blir så förbannad...ska fan sluta spela hos dom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 Fett övervärde i partys miljongaranti på söndag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elvis Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 Och Partys söndagsturnering har blivit en $200K guaranteed. Pokerstars blir ensamma i topp nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 Antar att det här: Och Partys söndagsturnering har blivit en $200K guaranteed. Pokerstars blir ensamma i topp nu. ...svarar på det här: Fett övervärde i partys miljongaranti på söndag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 Och Partys söndagsturnering har blivit en $200K guaranteed. Pokerstars blir ensamma i topp nu. Tiden är dessutom ändrar till 18.45 har jag för mig, vilket är bra. Är inköpet samma? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Champ Postad 13 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 Shiiit, jag kom på 1020 plats för att nå finalen och missar alltså ut på $1800. Ok, bara att kämpa vidare! Tack för alla svar! 200K Gtd på Söndagar får svårt konkurrera med Miljonen på Stars om nu inte inköpet är betydligt lägre! Ska in och kolla nu så svaret dyker väl upp Champ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Champ Postad 18 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2006 Någon som hittat någon sajt där Amerikanarna inte får spela men där dom fortfarande har kvar Gtd Turneringarna? Party har rensat förutom 200.000 Gtd på Söndagar. Bra värde kanske! Champ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts