Shahin86 Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 Grr, var väl för trött, inte sovit så mycket här i Malmö, har alltid svårt o sova när jag vinner, då blir det typ 4 timmar per natt. Tur att man inte vinner ofta (= Nu torskade jag så då hann man med standard 12. Bra för kroppen! Nu är det frukost på hotellet!
eyedol Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 Sick att vara uppe så tidigt, en annan funderar på om man ska lägga sig eller om man ska hålla ut lite till och se tennisen som börjar 08:30.
Shahin86 Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 Sick att vara uppe så tidigt, en annan funderar på om man ska lägga sig eller om man ska hålla ut lite till och se tennisen som börjar 08:30. Tidigt eller sent, man bryr sig inte så mycket längre, inte så att man har nåt vettigt att göra (= Men på nåt sätt är det faktiskt skönare att vakna runt 10-11 fast det inte händer så ofta. Antingen blir det typ 06 eller 19.00. Handlar väl om att man oftast är stuck o inte lägger sig förrän 06, då vaknar man sent (=
eyedol Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 Tidigt eller sent, man bryr sig inte så mycket längre, inte så att man har nåt vettigt att göra (= Men på nåt sätt är det faktiskt skönare att vakna runt 10-11 fast det inte händer så ofta. Antingen blir det typ 06 eller 19.00. Handlar väl om att man oftast är stuck o inte lägger sig förrän 06, då vaknar man sent (= Hehe, själv har jag inte "stuck-problemet". Brukar kunna sluta även om det går kass. Men gillar nätter så blir lätt att man är uppe till 04-06. För att vara lite nyfiken, lite utråkad så varför inte terrorisera Er dagbok lite, vad gör du i Malmö?
Shahin86 Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 Hehe, själv har jag inte "stuck-problemet". Brukar kunna sluta även om det går kass. Men gillar nätter så blir lätt att man är uppe till 04-06. För att vara lite nyfiken, lite utråkad så varför inte terrorisera Er dagbok lite, vad gör du i Malmö? Jag var i Köpenhamn och malmö är ju i närheten, tänkte träffa lite människor. Finns mycket kärlek här Jag tror jag tycker om malmö, var här i somras och det är mycket lugnare än stockholm, folk skriker inte lika mycket. Dessutom är det bra ip på hotellet så kommer nog komma tbx. Nästa gång kanske man besöker deras pokerklubb också, man saknar livespelet lite. Har för mig att nån ville spela Kina med mig i min förra dagbok, vore kul o ge dom en lektion för livet (=
Njursparven Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 När vi är inne på ämnet dygnsrytm så kan jag tillägga att jag har gått och lagt mig runt 13.00 varje dag den här veckan. Hur normalt är det?
eyedol Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 Shahin: Där ser man :> Annars är ju Götet den ultimata svenska staden, småstadskänsla och allt. Iofs inte varit så mycket i Malmoe så ska väl inte säga för mycket. Njursparven: Det är riktigt sick ^^ Nöten iofs, du missar inte en enda match från Australian Open.. Som tyvärr snart är slut, snyft.
listig Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 http://www.stephen-hawking.com/s_hawking.jpg Exactly my point.
psatiw Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 Annars är ju Götet den ultimata svenska staden, småstadskänsla och allt. Malmö > Göteborg. God morgon.
Sansrom Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 Malmö > Göteborg. God morgon. Eh, god morgon?
Pires Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 Shahin: Där ser man :> Annars är ju Götet den ultimata svenska staden, småstadskänsla och allt. Iofs inte varit så mycket i Malmoe så ska väl inte säga för mycket. Njursparven: Det är riktigt sick ^^ Nöten iofs, du missar inte en enda match från Australian Open.. Som tyvärr snart är slut, snyft. Vilken final det kommer bli. Federer och Gonzales är sjukt heta. jag va tvungen att ta mig upp o se detta och det gjorde jag rätt i:)
eyedol Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 psatiw: Woot? Jag vet att Göteborg är större än Malmö, var väl mer Stockholm jag refererade till. Pires: Absolut! Gonzales var ju magnifik idag (Federer grym som vanligt).
Mauau Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 Nu måste det bli lite ordning och reda här: Mölndal > Malmö Majorna > Mölndal Östra Göteborg ~ Malmö
Sansrom Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 Majorna > Mölndal Med Mölndal-snitt håller jag med dig, men om man väljer stadsdel med omsorg blir det nog oavgjort.
psatiw Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 psatiw: Woot? Jag vet att Göteborg är större än Malmö, var väl mer Stockholm jag refererade till. Nu skrev jag ju att Malmö > Göteborg iof, helt enkelt eftersom Malmö IMO är en grymmare stad. Men hur kom Stockholm in i bilden? Sen är det ju givet att anywhere > Mölndal, men det får du inte berätta för Sansrom.
snooker147 Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 Tjo.. apropå ingenting.. För alla ninja fans http://www.youtube.com/watch?v=qwq37eOr_wg vill ni se mera klipp sök på aks a ninja på youtube..
Shahin86 Postad 27 Januari , 2007 Rapport Postad 27 Januari , 2007 Den viktigastr frågan är... Chocolate or Vanilla? Någon som har ett bra utförligt svar?
iremmats Postad 27 Januari , 2007 Rapport Postad 27 Januari , 2007 Den viktigastr frågan är... Chocolate or Vanilla? Någon som har ett bra utförligt svar? Tycker du är mer en jordgubbs-pojke.
Hjort Postad 27 Januari , 2007 Rapport Postad 27 Januari , 2007 Någon som har ett bra utförligt svar?Du får bättre dopaminkick av choklad, så den är hands-down bättre. Däremot så får du en schysst kontrast om du blandar in typ en 1/5 till 1/10 vanilj, förutsatt att vi snackar glass.
Shahin86 Postad 27 Januari , 2007 Rapport Postad 27 Januari , 2007 Du får bättre dopaminkick av choklad, så den är hands-down bättre. Däremot så får du en schysst kontrast om du blandar in typ en 1/5 till 1/10 vanilj, förutsatt att vi snackar glass. Vi pratar faktiskt om tjejer, men jag ville bara få ett svar (= Båda smakar ju gott. (=
Macroman Postad 27 Januari , 2007 Rapport Postad 27 Januari , 2007 Vi pratar faktiskt om tjejer, men jag ville bara få ett svar (= Båda smakar ju gott. (= Vad sägs om båda... Problem solved...
RaMz Postad 27 Januari , 2007 Rapport Postad 27 Januari , 2007 Vi pratar faktiskt om tjejer, men jag ville bara få ett svar (= Båda smakar ju gott. (= Jag visste inte att du gillade negresser, detta är för mig något helt nytt.
Shahin86 Postad 27 Januari , 2007 Rapport Postad 27 Januari , 2007 Jag visste inte att du gillade negresser, detta är för mig något helt nytt. Det var bara hypotetisk fråga (=
ziddax Postad 27 Januari , 2007 Rapport Postad 27 Januari , 2007 Det var bara hypotetisk fråga (= "He's got the fever, oooooh, juuuuungle feeeeever!" ...the thrill of unknown skin.
Othello Postad 27 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2007 PS3...jag vet inte. Jag är ett Sony-fan (har ägt både PS1, PS2 och nu har jag en PSP). Men priser är ju sjukt ju. Några på jobbet stod och testade Nintendos Wii strax innan jul. Jag tyckte det verkade skitfånigt med den där kontrollen man viftar med i luften när jag läste om den, sedan fick jag se och prova själv. Det var bisarrocoolt. Nåja, jag snubblade över en intressant artikel om PS3 och dess potentiella påverkan på Sonys affärer. Förresten spelade jag en session PLO "Shahin-style" idag. Två 6-max bord och jag hade en VPIP på 51% och en PFR på 20%. Då tror jag iofs ändå att jag var tightare än Shahin, men det var en rejäl förändring. Det var underhållande och semitiltande på samma gång. Ungefär +$140 på 310 händer (BB/100 på 11). Kunde varit mer, kunde varit mindre. Svängningarna var sjuka i alla fall.
Recommended Posts