Gå till innehåll

Tag team: Shahin och Othello kör dagbok

Othello

Recommended Posts

Här är filmerna som Elita enligt egen utsago inte medverkar i:

Fan Myssion!

Du kan ju inte lägga upp sådana där bilder! Det är ju nog illa när chefen kommer in på kontoret och jag surfar. Hur kul blev det när de där bilderna fanns på skärmen dessutom? För övrigt är min chef en finska. Behöver jag säga mer? Tack så jävla mycket Myssion! :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 3,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Från The Sports Guy på ESPN:

When Tiger saw Daly on the screen, he said, "Oh, J.D.!" and seemed excited. This proves my longtime theory, "Everyone on the planet gets excited to see John Daly in a video game." Which makes me wonder why Daly doesn't have his own video game like Tiger; it could be like "Tiger 07" crossed with "My Name is Earl," just him playing degenerate gamblers and lowlifes, everyone smoking and drinking on the course, and after you win a tournament, you'd immediately fly to Vegas and blow your winnings. I think this could work.

Alla borde läsa Bill Simmons kolumner, det har jag och TomteTomte kommit fram till via PM.

---

Och Myssion, sluta posta semiporr i dagboken. Full frontal nudity eller worksafe, det är alternativen. Jag är på jobbet nu, så jag röstar på det senare, men det är du som är moderatorn.

Och de där brudarna som slickade på katter för ett par sidor sedan...WTF?! Folk är fan tokiga, vilket Parre bloggade om för några dagar sedan.

Big shoutout och props till Parre förresten. Du vet varför.

Länk till kommentar

Snooker, b2b? va nickar du isf.

Myssion... varför editera bort länken?! (=

Tips: Snooker är riktigt vass på snooker.

Shahin säger:

jaså? då har han inte mött mig!

HU POOL FOR BANKROLLS!

(Ja, jag vet att snooker inte är samma sak som pool/biljard. Men Shahin måste ju få något handikapp)

Länk till kommentar

För att finska kvinnliga chefer inte gillar mjukporr?

Lägger tillbaka det i länkform... Jag tänkte att det skulle vara helt ok eftersom joryttmäkk satte ribban med kattslickandet, och då är ju lite naken hud ingenting. Men puritanism liksom... :)

Länk 1

Länk 2

Länk till kommentar

Snooker, b2b? va nickar du isf.

Tips: Snooker är riktigt vass på snooker.

Shahin säger:

jaså? då har han inte mött mig!

HU POOL FOR BANKROLLS!

(Ja, jag vet att snooker inte är samma sak som pool/biljard. Men Shahin måste ju få något handikapp)

Serrrrrrrrriöst... Får man inte bluffa ifred? Sa inte åt dig o säga till nån! (=

Trodde man skulle kunna komma undan med det där hehe.

Länk till kommentar

Shahin

snooker124 bla nickar jag där..

Sitter mest på 1/2 men har varit uppe på 3/6 och gjort bort mig..

"HU POOL FOR BANKROLLS! "

Cool kör vi rakt av då..Min br är nu 7kE :) och jag får din ifall jag vinner? :D

tombredy var för övrigt min baneman i klagopotten....Har du spelat mot han?

Länk till kommentar

"tightast/mest förståndshandikappad"

Tightast ja into mot mig iallafall..Ok att oddsen i Omaha inte är som holdem pre men så gick handen jag torska med iallafall..

Han höjer pott på knappen tror jag. Jag slår om pott med AAQJ (en nötsuit). Han miniraiar :shock: och jag slår om pott (180). Här borde han då fatta att han e upp mot en kvalitets hand men detta hindrade inte han..

Han synar med A10109 (en nötsuit). Detta är inte en kass hand men mot AAQJ är dne inte bra..Här är vad twodimes sa.

As Ad Qd Jh 347109 69.42 151805 30.36 1086 0.22 0.695

9s Td Ah Th 151805 30.36 347109 69.42 1086 0.22 0.305

Sen kommer floppen 1073 2 ruter så det är klart att såsen åker in..Turn 7 :( och ruter av alla kort så jag trodde jag hade den..Men men

Efter denna flopp så e oddsen reverserade i hans favör dock..

Länk till kommentar

Tombredy är väldigt rolig...

Han hit and runnar mig ungefär 24 gånger per kväll. Han kan eventuellt vara tightast/mest förståndshandikappad på sajten. Han förstår inte spelet, men tightar o kör abc o vinner ibland (=

Shahin - du nickar *nick* där va? - du spelar bra

Kosowski har haft en jävla rush ett tag nu..

*PM:a nickprylar. Shahin vill uppenbarligen inte lägga ut sitt nick på PF - Hjort*

Länk till kommentar

Han synar med A10109 (en nötsuit). Detta är inte en kass hand men mot AAQJ är dne inte bra..Här är vad twodimes sa.

Jag tror jag talar för shahin när jag säger att han aldrig skulle lägga ATT9 med ett färgdrag preflopp. I vart fall inte om det fanns några bb att beta postflopp. Om det inte är typ pott,pott innan det är hans tur ser jag inte problemet med hans syn. Han kommer ju inte dega in på större delen av flopparna där du totalkrossar honom.

Länk till kommentar

För att finska kvinnliga chefer inte gillar mjukporr?

Eller så JUST FÖR ATT DE GÖR DET!

Har du sett min chef? Jag vill ju inte ha henne ståendes bakom mig, åma sig, frusta, dreggla, titta trånande på mig.... Sen ber hon mig komma in på sitt kontor.... ja, du vet... ;)

Länk till kommentar

Har du sett min chef? Jag vill ju inte ha henne ståendes bakom mig, åma sig, frusta, dreggla, titta trånande på mig.... Sen ber hon mig komma in på sitt kontor.... ja, du vet... ;)

"Som att bli överkörd av en brunstig ko... Och alldeles - alldeles underbart!"

Länk till kommentar

"Som att bli överkörd av en brunstig ko... Och alldeles - alldeles underbart!"

Mmm, jag förstår inte heller, Nickefik... Du får det att låta som att det är något... något... dåligt...?

Länk till kommentar

Mmm, jag förstår inte heller, Nickefik... Du får det att låta som att det är något... något... dåligt...?

Seriously?

Om du sett hennes gigantiska svettfläckar under armarna skulle du inte ifrågasätta mig så där... Eller du kanske tycker det är upphetsande när hon på möten lyfter upp armarna över huvudet och du ser tallrikstora fläckar under armarna. Inga diskreta saker, utan fuktiga, blöta tydliga saker....

Aj fan.... det här väl säkert som värsta porren för en del av er här... men läs på och lek med er själva... ;)

Länk till kommentar

Football Manager 2007 totalt jävla äger. Sen att fitt-Bayern köper ut på rivern med tvåoutare i slutminuterna i båda ligamatcherna är ju bara tokriggat!

Förresten. Är det normalt att ta en nattpromenad vid 02 och somna vid 04 när man ska upp typ 0730?

Länk till kommentar

Förresten. Är det normalt att ta en nattpromenad vid 02 och somna vid 04 när man ska upp typ 0730?

Standard ju.

Ja, du är normal Parre. Fast du är rättså gullig när du låter som en osäker högstadieflicka.

Sen när låter man som en osäker högstadieflicka bara för att man ligger hemma, tycker synd om sig själv, skär sig, bränner sig med cigaretter och hatar sig själv?

Du mår inte bra!

(PS. Normalitet är överskattat. För att citera mig själv: Hellre intalar jag mig själv att jag är unik och inte normal (trots att jag antagligen bara är en patetiskt svamlande übernormal idiotjävel).)

Länk till kommentar

Sabba inte min whine Hjort :)..

Nej visst du har rätt. Han spelade inte helt åt skogen (fast inte rätt preflop). Sen så är det vääääldigt sällan folk lägger sina omaha händer efter reraise HU. Dock om det sitter flera bakom visst.

Tråkigt bara att just den floppen kom dårå..

"End Whine"...

Länk till kommentar

• Skapa nytt...