thefman Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 VARJE gång jag trycker en gång med musknappen dubbelklickar den automatiskt! Nån som vet vad som hänt o vad man gör för o fixa? Hände mig samma sak med en fatal1ty mus. Jag bytte bara "huvudknapp" under inställningarna! =) Kör så tills även den rasar.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 *** HOLE CARDS *** Dealt to Shahin86 ooppsy: raises $50 to $100 Shahin86: raises $200 to $300 ooppsy: calls $200 *** FLOP *** Shahin86: bets $550 ooppsy: calls $550 *** TURN *** Shahin86: bets $1150 ooppsy: calls $677.35 and is all-in *** RIVER *** *** SHOW DOWN *** Shahin86: shows (two pair, Nines and Deuces) ooppsy: shows (two pair, Queens and Sevens) ooppsy collected $3053.70 from pot *** SUMMARY *** Total pot $3054.70 | Rake $1 Board Seat 1: ooppsy (button) (small blind) showed and won ($3053.70) with two pair, Queens and Sevens Seat 3: Shahin86 (big blind) showed and lost with two pair, Nines and Deuces Dagens omaha spel är för avancerat.. Syn med KQ när det inte finns nån deg bakom (= Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 Han hade ju imaginär hålpipa. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologas Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Bland det roligaste jag har läst denna vecka på forumet =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 5 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Jag har "asdfadsfasdfadsfasdf" som MSN-kommentar vilket djens observerar. Notera att jag fortfarande är på Gran Canaria så allt inträffar utomlands, vilket inte gör det direkt bättre. Dj€n$ säger:tiltar du med? Göran säger: jag hade kunnnat betala 12k för att slippa det som just hände Göran säger: Linn fick JOOOOOOOOORDENS utbrott när vi är i ett centrum 15 mins bilfärd härifrån. Hon har bråkat hela dagen och betett sig illa, så jag säger till sist "Då så, då åker vi hem". Göran säger: Hon får spel. Göran säger: och jag menar. SPEL Göran säger: GALLSKRIKER allt hon kan när jag bär henne igenom hela centrumet, det är c:a 300 meter Göran säger: skriker efter mamma, slår mig, sparkar mig Göran säger: Jag skämtar inte Göran säger: folk trodde jag var kidnappare Göran säger: eller slog henne Göran säger: folk kom fram, en del tänkte ringa polisen Göran säger: (tror jag, det kändes som det) Dj€n$ säger: det låter helt fruktansvärt Göran säger: Jag är helt förstörd Göran säger: Det var topp tre värsta ögonblick i mitt liv Göran säger: Jag gjorde verkligen INGENTING heller Göran säger: jag bara bar henne Göran säger: (ok, hon ville inte bli buren, så det var ett jävla konkande, men ändå) Göran säger: så ja, jag är IRL-tiltad så det räcker Göran säger: men mer helt förstörd Dj€n$ säger: ja , jag skulle nog hellre förlorat en jäkla massa epngar. Göran säger: tro mig, det känns bättre Göran säger: alltså, barn får ju spel i butiker för jämnan,det är ju en sak Göran säger: de blir trötta och så börjar de skrika Göran säger: men det här var helt annorlunda Göran säger: vanligt spel, det ser man bara på och tycker "jaja, stackars mamma/pappa" (när man har barn, innan man har barn tycker man "Kan mamma få tyst på snorungen någon gång") Dj€n$ säger: jag ser framför mig hur en unge kidnappas i en amerikansk film Göran säger: jo, det såg ungefär ut som det antar jag Göran säger: fast jag såg mer ut som "ffs, orka" Göran säger: åtminstånde försökte jag ha den minen Dj€n$ säger: det försöker nog kidnappare med! Göran säger: du får mig inte att må bättre! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologas Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 Heja Linn:lol: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 Orkade inte läsa hela posten, men Linn är den blivande frun va? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pop1 Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2007 Orkade inte läsa hela posten, men Linn är den blivande frun va? Om många år är nog Linn en blivande fru. Det är dottern det syftas på i texten som han bar runt på. Skulle iofs se kul ut om han burit runt på sin fru som gallskriker. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LOTTO111 Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2007 Orkade inte läsa hela posten, men Linn är den blivande frun va? Det är dottern det syftas på i texten som han bar runt på. Festbajsare (= Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2007 Om många år är nog Linn en blivande fru. Det är dottern det syftas på i texten som han bar runt på. Du levlar oss här, va? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2007 Om många år är nog Linn en blivande fru. Det är dottern det syftas på i texten som han bar runt på. Skulle iofs se kul ut om han burit runt på sin fru som gallskriker. Du levlar oss här, va? Tyvärr inte är min gissning... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 11 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2007 Ena halvan av Sveriges tröttaste pokerdagbok går nu och drar täcket över huvudet och mumlar "Godnatt". Klockan 14:00 ringer klockorna i Boo kyrka, och någon gång runt 14:15 hoppas denna halva av dagboken att hans fästmö vid rätt tillfälle med hög och tydlig stämma svarar "Ja" på en ganska viktig fråga. Det kan bli bra det här. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2007 Ena halvan av sveriges tröttaste pokerdagbok går nu och drar täcket över huvudet och mumlar "Godnatt". Klockan 14:00 ringer klockorna i Boo Kyrka, och någon gång runt 14:15 hoppas denna halva av dagboken att hans fästmö säger "Ja" vid rätt tillfälle med hög och tydlig stämma. Det kan bli bra det här. jag håller tummarna Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
larsf Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2007 Lycka till i morgon! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2007 En pojke blir en man. Tummen upp! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morr Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2007 Jag är fö tjurig då jag fick 138 på testet. Jag har haft betydligt bättre resultat tidigare då jag var jätteinne på IQ-test när jag var 14-15 år gammal och gjorde... 139! Misstänker att jag hade tur dock Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 12 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Det gick ju bra att bli gift igår. Jag skall se om jag kan plåga er med någon suddig bild från bröllopet lite senare. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Studsturre Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Det gick ju bra att bli gift igår. Jag skall se om jag kan plåga er med någon suddig bild från bröllopet lite senare. Grattis! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Grattis! . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basselito Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Grattis Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Gratulerar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerFreddie Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Grattis, eller som poker.se-TV skulle sagt KUL Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologas Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Stort Grattis!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 wee! eller som bax hade sagt, FWAATCHAA !! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 "Otur" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts