eurythmech Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 Ligga med en hyfsat fräsch 40-årig civing utan sjuka böjelser är ju ingen större uppoffring direkt. Jag visste det!
putte78 Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 Då var det dags att fråga igen. Var är Shahin?
Franco_Baresi Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 Jag visste det! Förstår inte blomman Jag pratar om potentiella köpare, inte min egen ålder eller yrke...
Macroman Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 Förstår inte blomman Jag pratar om potentiella köpare, inte min egen ålder eller yrke... Blomman är för att du ställer upp! Han reppar en 40-årig civ.ing...
eurythmech Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 Om inte google lurar mig så är det en vaniljblomma.
Franco_Baresi Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 Om inte google lurar mig så är det en vaniljblomma. Vanilj, vanilj.. vaniljkyss... just det.. du har ju raggat på henne... ojojoj.. dubbelbottnat
Shahin86 Postad 25 Maj , 2007 Rapport Postad 25 Maj , 2007 Då var det dags att fråga igen. Var är Shahin? Shahin är här, har inte så mycket att säga. Fixat lägenhet i Malmö, den är ganska stor, ska dit imorrn o kolla läget, förhoppningsvis löser allt sig (= Stannar nog där fram till WSOP med tjejen o tar det lugnt (= Jag tror att mitt avsnitt på Poker tv grejen är ikväll eller imorgon, var helt nyvaken så kanske sa lite inte helt genomtänkta saker.. Annat nytt... ehh... hemsida på gång, varit det i ett halvår men nu äntligen verkar det också bli av, jävligt slö är man, vet inte riktigt hur dagboksdelen blir av då eller inte, tänkte ju blogga lite mer intensivt där... Får se (=
ziddax Postad 25 Maj , 2007 Rapport Postad 25 Maj , 2007 amerikansk bakset suger I grekland är det iaf lite stämning (när det inte kastas stolar eller slåss med knivar då...)
Shahin86 Postad 25 Maj , 2007 Rapport Postad 25 Maj , 2007 http://www.svenskafans.com/fantv/player/dev_flash.asp?episode=518&cat=20 hehe, jag på poker tv, två saker slog mig... 1. Faaaaaaaan va dryg o självsäker ja låter, sorry (= 2. Oj, när fan fick jag en sån dialekt? Va lite nervös, sorry (=
Franco_Baresi Postad 26 Maj , 2007 Rapport Postad 26 Maj , 2007 http://www.svenskafans.com/fantv/player/fullscreen.html hehe, jag på poker tv, två saker slog mig... 1. Faaaaaaaan va dryg o självsäker ja låter, sorry (= 2. Oj, när fan fick jag en sån dialekt? Va lite nervös, sorry (= eehh dryg? Du verkar väl hur sympatisk och soft som helst... (snart kommer jag tigga pengar )
badtorsker Postad 26 Maj , 2007 Rapport Postad 26 Maj , 2007 eehh dryg? Du verkar väl hur sympatisk och soft som helst... (snart kommer jag tigga pengar ) agree (jag också )
mgps Postad 26 Maj , 2007 Rapport Postad 26 Maj , 2007 Shahin är här, har inte så mycket att säga. Fixat lägenhet i Malmö, den är ganska stor, ska dit imorrn o kolla läget, förhoppningsvis löser allt sig (= Stannar nog där fram till WSOP med tjejen o tar det lugnt (= Jag tror att mitt avsnitt på Poker tv grejen är ikväll eller imorgon, var helt nyvaken så kanske sa lite inte helt genomtänkta saker.. Annat nytt... ehh... hemsida på gång, varit det i ett halvår men nu äntligen verkar det också bli av, jävligt slö är man, vet inte riktigt hur dagboksdelen blir av då eller inte, tänkte ju blogga lite mer intensivt där... Får se (= stockholmare från början? malmö är en fin stad! ang poker.se-TV så framstod su som sagt som väldigt sympatisk, knappast dryg.
Shahin86 Postad 26 Maj , 2007 Rapport Postad 26 Maj , 2007 stockholmare från början? malmö är en fin stad! ang poker.se-TV så framstod su som sagt som väldigt sympatisk, knappast dryg. Njaä, bodde i Malung tills jag va sex typ, sen stockholm resten. Kommit fram till Malmö nu, fin lägenhet o fin stad (=
gaffeln Postad 26 Maj , 2007 Rapport Postad 26 Maj , 2007 Shahin du verkar vara trevlig, inte alls dryg. Hur kan du inte gilla att resa
fredyr Postad 26 Maj , 2007 Rapport Postad 26 Maj , 2007 Jag instämmer med lovorden, mycket trevlig intervju!! Nu vill vi se kompletta HU-sng hand histories och strategiposter också (=
HookaHey Postad 26 Maj , 2007 Rapport Postad 26 Maj , 2007 http://www.svenskafans.com/fantv/player/dev_flash.asp?episode=518&cat=20 hehe, jag på poker tv, två saker slog mig... 1. Faaaaaaaan va dryg o självsäker ja låter, sorry (= 2. Oj, när fan fick jag en sån dialekt? Va lite nervös, sorry (= Du låter oändligt mer dryg IRL IMHO
Casper Postad 27 Maj , 2007 Rapport Postad 27 Maj , 2007 Enda dryga Shahin sa var väl när Othello frågade när SnGs började bli svårt. "Upp till $500 är det nog inga problem" (typ). Kan väl uppfattas som lite drygt av folk som inte är lika grymma på poker som Shahin. Dock tycker jag han verkar helskön och hoppas han fortsätter dominera high stakes borden. Go Shahin!
hasselhoff Postad 27 Maj , 2007 Rapport Postad 27 Maj , 2007 shahin spelar du på FTP? och vad heter du på olika pokersajjter?
Othello Postad 27 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 27 Maj , 2007 Jag tror jag skall börja höja nivån lite på den här dagboken framöver. Vi börjar med något enkelt. Jag kommer i möjligaste mån lägga ut någon kommentar per dag. Du håller upp en bokstav skriven på ett papper framför spegeln. Den blir då spegelvänd som det så fint heter. Varför vänds den så att säga från höger till vänster och inte upp och ned när du ser den i spegeln?
ziddax Postad 27 Maj , 2007 Rapport Postad 27 Maj , 2007 Jag tror jag skall börja höja nivån lite på den här dagboken framöver. Vi börjar med något enkelt. Jag kommer i möjligaste mån lägga ut någon kommentar per dag. Du håller upp en bokstav skriven på ett papper framför spegeln. Den blir då spegelvänd som det så fint heter. Varför vänds den så att säga från höger till vänster och inte upp och ned när du ser den i spegeln? för ögonen sitter horisontellt?
Othello Postad 27 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 27 Maj , 2007 för ögonen sitter horisontellt? Blunda med ena ögat och håll upp en bokstav framför en spegel. Påverkar det något?
jojje2k Postad 27 Maj , 2007 Rapport Postad 27 Maj , 2007 Blunda med ena ögat och håll upp en bokstav framför en spegel. Påverkar det något? Nej, men om jag blundar med båda så blir det svart
gurano Postad 27 Maj , 2007 Rapport Postad 27 Maj , 2007 Du håller upp en bokstav skriven på ett papper framför spegeln. Den blir då spegelvänd som det så fint heter. Varför vänds den så att säga från höger till vänster och inte upp och ned när du ser den i spegeln? Det beror på att när du vänder på pappret så att det ska synas i spegeln så vänder du på det från höger till vänster. Om du istället vänder på pappret uppifrån och ner så kommer bokstaven att bli uppochner i spegeln.
Othello Postad 27 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 27 Maj , 2007 Det beror på att när du vänder på pappret så att det ska synas i spegeln så vänder du på det från höger till vänster. Om du istället vänder på pappret uppifrån och ner så kommer bokstaven att bli uppochner i spegeln. Score one for the home team. Här är lite mer detaljerade förklaringar. Jag tycker länken i mitten är bäst. http://www.mathpages.com/home/kmath142.htm http://www.mathpages.com/home/kmath354.htm http://www.mathpages.com/home/kmath441.htm
Recommended Posts