tamtaram Postad 8 Maj , 2007 Rapport Share Postad 8 Maj , 2007 Sklansky rules http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=10282041&an=0&page=0&gonew=1#UNREAD Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 8 Maj , 2007 Rapport Share Postad 8 Maj , 2007 Sklansky wroteThere was a girl sitting behind him for awhile, evidently another singer. She would constantly steal glances toward me while I was playing at another table. But I wouldn't return those looks as I wanted to make sure she understood I had no interest. Lol Sklanskyments Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
galenponny2 Postad 8 Maj , 2007 Rapport Share Postad 8 Maj , 2007 Rivercheck m nötterna är alltid så kul. Jag vet inte varför, jag blir alltid så glad när det går hem. Party Poker Pot Limit Omaha Ring game Blinds: $2/$4 5 players Converter Stack sizes: UTG: $70.50 CO: $394 Button: $202 SB: $632.32 Hero: $374 Pre-flop: (5 players) Hero is BB with UTG folds, CO calls, Button calls, SB folds, Hero checks. Flop: ($14, 3 players) Hero bets $13.3, CO calls, Button calls. Turn: ($53.9, 3 players) Hero checks, CO checks, Button bets $51.9, Hero calls, CO folds. River: ($157.7, 2 players) Hero checks, Button raises all-in $132.8, Hero calls. Results: Final pot: $423.3 Hero shows Button doesn't show taskmört Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 9 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Maj , 2007 Update: Lite back igår (AAKKss blev uppägt av 9s8s5s3s som träffade wheelet på floppen. Jag hade inte hjärta att släppa mitt set i A), men livet tuffar på ändå. Jag har kul på jobbet och mycket att göra, så jag hinner inte med uppdateringar annat än på kvällstid. Just det, jag började spela in en film, men efter att jag suttit och foldat i 40 min insåg jag att den inte skulle bli så kul att se, så jag tar nog och spelar in en på 6-max istället så det händer något. Holla! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 9 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Maj , 2007 Määäh. För bra hand, för bra flopp. Party Poker Pot Limit Omaha Ring game Blinds: $10/$20 4 players Stack sizes: UTG: $1485.40 Hero: $1690 SB: $380 BB: $3269.75 Pre-flop: (4 players) Hero is Button with A:diamond: Q:spade: Q:diamond: A:spade: UTG raises to $70, Hero raises to $240, 2 folds, UTG calls. Flop: 3:spade: 3:heart: A:heart: ($510, 2 players) UTG checks, Hero bets $200, UTG folds. Uncalled bets: $200 returned to Hero. Results: Final pot: $510 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 9 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Maj , 2007 På högre nivåer gäller följande, checkar man turn blir man donkad in i på rivern. I stort sett varje gång. Fråga någon som är regular, han kommer intyga. Party Poker Pot Limit Omaha Ring game Blinds: $10/$20 4 players Stack sizes: UTG: $3010.40 Hero: $2082 SB: $2097 BB: $3247.75 Pre-flop: (4 players) Hero is Button with J:spade: 5:club: K:diamond: K:spade: UTG calls, Hero raises to $80, 2 folds, UTG calls. Flop: 7:club: 9:heart: 5:diamond: ($190, 2 players) UTG checks, Hero bets $120, UTG calls. Turn: Q:diamond: ($430, 2 players) UTG checks, Hero checks. River: 5:spade: ($430, 2 players) UTG bets $428, Hero calls. Results: Final pot: $1286 UTG shows 4s 7h Ts Jh Hero shows Js 5c Kd Ks Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 9 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Maj , 2007 Just det, i programmet vi spelade in med Shahin kallade Ola Shahin för min mentor. Det var kul. Jobbet är ditt om du vill ha det Shahin! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Franco_Baresi Postad 9 Maj , 2007 Rapport Share Postad 9 Maj , 2007 Just det, i programmet vi spelade in med Shahin kallade Ola Shahin för min mentor. Det var kul. Jobbet är ditt om du vill ha det Shahin! Måste kännas märkligt att ha en mentor som är 12 när man själv är 40 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 10 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Maj , 2007 Måste kännas märkligt att ha en mentor som är 12 när man själv är 40 Jo, det var typ det som var det roliga. Men 40? Beat. However, the force is strong in the young padawan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeadLess- Postad 10 Maj , 2007 Rapport Share Postad 10 Maj , 2007 jag vill också ha shahin som mentor:-( Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 10 Maj , 2007 Rapport Share Postad 10 Maj , 2007 Måste kännas märkligt att ha en mentor som är 12 när man själv är 40 Jo, det var typ det som var det roliga. Men 40? Beat. However, the force is strong in the young padawan. 39 eller...? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologas Postad 10 Maj , 2007 Rapport Share Postad 10 Maj , 2007 However, the force is strong in the old padawan. FYP (kom på i typ förra veckan va det där FYP betydde, mitt nästa mål e att komma på vad ftw betyder, obs inga svar tack man vill ju inte fuska) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 10 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Maj , 2007 39 eller...? 33! 33!! FYP(kom på i typ förra veckan va det där FYP betydde, mitt nästa mål e att komma på vad ftw betyder, obs inga svar tack man vill ju inte fuska) Det var en mycket bra första FYP. För extra credit, sätt nästa gång ordet/meningen du ändrar i fetstil. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cryo Postad 10 Maj , 2007 Rapport Share Postad 10 Maj , 2007 FYP(kom på i typ förra veckan va det där FYP betydde, mitt nästa mål e att komma på vad ftw betyder, obs inga svar tack man vill ju inte fuska) FTW Forschungszentrum Telekommunikation Wien (Vienna, Austria) kunde inte hålla mig, förlåt att jag avslöja det;-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 10 Maj , 2007 Rapport Share Postad 10 Maj , 2007 39 eller...? 33! 33!! Ooops, sorry...! ATP-varning...? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Franco_Baresi Postad 10 Maj , 2007 Rapport Share Postad 10 Maj , 2007 Jo, det var typ det som var det roliga. Men 40? Beat. However, the force is strong in the young padawan. Hahaha... brag, not beat Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
galenponny2 Postad 10 Maj , 2007 Rapport Share Postad 10 Maj , 2007 va roligt! när kommer shahin på poker.se-TV? du är en skön snubbe btw göran! fortsätt kötta sönder omahan! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gaffeln Postad 10 Maj , 2007 Rapport Share Postad 10 Maj , 2007 Vad jobbar du med Othello? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 10 Maj , 2007 Rapport Share Postad 10 Maj , 2007 Har du varit på några fler Mind olympics och hur går det med Othellospelandet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 10 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Maj , 2007 när kommer shahin på poker.se-TV? du är en skön snubbe btw göran! fortsätt kötta sönder omahan! Shahin kommer om...hm. Först är det SM-avsnittet imorgon, sedan är det Gnuffarna nästa vecka. Veckan efter är det Shahins tur. Tack! Vad jobbar du med Othello? Jag är systemarkitekt på CSC. Just nu är jag med i tre projekt, alla gentemot SAS. Dels portalen www.sas.se, dels ett som skall hantera kreditkortsbetalningar av biljetter och slutligen ett som hanterar epost till EuroBonusmedlemmar. Har du varit på några fler Mind olympics och hur går det med Othellospelandet? Inga fler MSOs tyvärr. MSO dalade lite i kvalitet pga taskig organisation efter 2002, så jag tror inte det kommer bli någon heller. Min medalj därifrån är visserligen nedpackad i en pappkasse i källaren med alla mina andra othellopriser, men den är det klart snyggaste och coolaste priset av de jag har. Jag spelar inte så mycket Othello längre, men jag skall faktiskt vara med på en stor turnering om tre veckor (Stockholm European Grand Prix) där en massa bra spelare från hela europa är med. Det skall bli skoj som tusan, förra året kom jag trea i grundspelet men förlorade matchen om tredjepris mot italienske mästaren och slutade således fyra. Pga att jag spelar för lite har jag dalat på världsrankingen från en 33de plats förra året till någonstans runt 80, men det är inte mycket att göra åt - jag spelar ungefär en turnering om året och tränar ju inget alls. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 10 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Maj , 2007 Göran säger: var spelar du? Shahin säger: (tar bort det för tillfället) Shahin säger: torska 10k pot nu Shahin säger: grr Göran säger: Göran säger: nej! Göran säger: fel smiley! Jag ligger i soffan m laptopen, skrev fel... Shahin säger: hehe Shahin säger: hehe lugnt Shahin säger: flop 75T jag har 75 med 9 högt flushdrag han hade Q468 me q öhögt Shahin säger: låg taksigk till Shahin säger: måste dega in när det blir trippelraisat pre (= Shahin håller skola i hur man hanterar förlorade potter. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gaffeln Postad 10 Maj , 2007 Rapport Share Postad 10 Maj , 2007 Hur högt lirar Shahin? För övrigt, låter som du har ett skoj jobb! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 10 Maj , 2007 Rapport Share Postad 10 Maj , 2007 Hur högt lirar Shahin?För övrigt, låter som du har ett skoj jobb! och välbetalt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredyr Postad 10 Maj , 2007 Rapport Share Postad 10 Maj , 2007 Jag är systemarkitekt på CSC. För övrigt, låter som du har ett skoj jobb! Städare - Sanitetsingenjör Systemarkitekt - Kodapa. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 10 Maj , 2007 Rapport Share Postad 10 Maj , 2007 Othello? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts