EverestPoker Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2008 Har ni några planer på att öka minimum-buyin? 10bb minimum som det är idag är väl lite... Hej León, Vi har deep-stack bord redan nu som kanske passar din spelstil bättre. Om efterfrågan på högre minimum buy-in ökar så är det mycket möjligt att vi inför den typen av bord. Hoppas detta svarar på din fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 11 December , 2008 Rapport Share Postad 11 December , 2008 Nu är det repet varning ffs dog siten mitt i min maskin tilt???!!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 11 December , 2008 Rapport Share Postad 11 December , 2008 Repet!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 12 December , 2008 Rapport Share Postad 12 December , 2008 Men vad fan är det som händer nu händer samma sak igen, alla bord stängs ner och man blir utloggad från Everest.... Är det ingen annan som ser detta problem???? Internet fungerar perfekt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mahoooo Postad 13 December , 2008 Rapport Share Postad 13 December , 2008 Men vad fan är det som händer nu händer samma sak igen, alla bord stängs ner och man blir utloggad från Everest.... Är det ingen annan som ser detta problem???? Internet fungerar perfekt... Jag lider av samma problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fozzilman88 Postad 13 December , 2008 Rapport Share Postad 13 December , 2008 everest är himmelriket på jorden! (nej inte ironi) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 15 December , 2008 Rapport Share Postad 15 December , 2008 Hej alla, Vi hade tekniska problem under helgen. Problemet löstes dock relativt snabbt och alla drabbade har ersatts där tillämpligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 15 December , 2008 Rapport Share Postad 15 December , 2008 Hej alla, Vi hade tekniska problem under helgen. Problemet löstes dock relativt snabbt och alla drabbade har ersatts där tillämpligt. Skönt att höra att man inte var ensam om detta problem då. Hur menar du att alla drabbade har ersatts? Jag har så vitt jag vet inte ersatts Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 15 December , 2008 Rapport Share Postad 15 December , 2008 Skönt att höra att man inte var ensam om detta problem då. Hur menar du att alla drabbade har ersatts? Jag har så vitt jag vet inte ersatts Om det var så att du ej kunde avsluta en turnering och dina vinster var lägre än inköpet så fick du få tillbaka inköpet. Om du spelade ringspel skyddade ditt frånkopplingsskydd de marker du satsat. Om du spelade gratisspel har du nu fått tillbaka de marker du hade vid bordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chipstutten Postad 15 December , 2008 Rapport Share Postad 15 December , 2008 Jag spelade gratisspel när klienten laggade ihop och har inte fått tillbaka dom marker jag hade. Jag satt vid tillfället med en markerstapel på runt 6700 men nu har jag bara 4500 kvar. Går det att fixa här eller måste jag kontakta supporten? Känner mig väldrig upprymd eftersom jag hade mentalt övertag. /TuTTarN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 15 December , 2008 Rapport Share Postad 15 December , 2008 Om det var så att du ej kunde avsluta en turnering och dina vinster varlägre än inköpet så fick du få tillbaka inköpet. Om du spelade ringspel skyddade ditt frånkopplingsskydd de marker du satsat. Om du spelade gratisspel har du nu fått tillbaka de marker du hade vid bordet. Ok ty sir. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ace_lover Postad 16 December , 2008 Rapport Share Postad 16 December , 2008 Finns det nånstans man kan läsa om det pågående Sp-racet? Eller är det Evprepresentanten man ska be för att få en lista? EDIT: Sen kan du be Everest att slå av riggen från mitt konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 16 December , 2008 Rapport Share Postad 16 December , 2008 Finns det nånstans man kan läsa om det pågående Sp-racet? Eller är det Evprepresentanten man ska be för att få en lista? EDIT: Sen kan du be Everest att slå av riggen från mitt konto. Senaste topplistan finns uppe på http://www.everestpoker.com/sv/promo/summit-points-race Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pocket triss Postad 18 December , 2008 Rapport Share Postad 18 December , 2008 Hej León, Vi har deep-stack bord redan nu som kanske passar din spelstil bättre. Om efterfrågan på högre minimum buy-in ökar så är det mycket möjligt att vi inför den typen av bord. Hoppas detta svarar på din fråga. Jo, men helt ärligt. 10bb är faktiskt riktigt irriterande. Det förstör spelet något fruktansvärt. 20bb skulle vara mycket bättre och faktiskt även vara bättre för de som vill spela shortstack. Sen skulle jag villja efterlysa bord med minimum på 50bb. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fozzilman88 Postad 18 December , 2008 Rapport Share Postad 18 December , 2008 Jo, men helt ärligt. 10bb är faktiskt riktigt irriterande. Det förstör spelet något fruktansvärt. 20bb skulle vara mycket bättre och faktiskt även vara bättre för de som vill spela shortstack. Sen skulle jag villja efterlysa bord med minimum på 50bb. förstör vet jag inte, är väl snarare så att det blir ytterligare en faktor som du får räkna med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pocket triss Postad 18 December , 2008 Rapport Share Postad 18 December , 2008 förstör vet jag inte, är väl snarare så att det blir ytterligare en faktor som du får räkna med Det förstör spelet för mig Jag tror även att shortstackarna skulle tjäna på att "tvingas" spela med 20bb. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fozzilman88 Postad 18 December , 2008 Rapport Share Postad 18 December , 2008 Det förstör spelet för mig Jag tror även att shortstackarna skulle tjäna på att "tvingas" spela med 20bb. e ju nästan så man blir sugen att shortstacka lite själv för att tilta er:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MP Postad 18 December , 2008 Rapport Share Postad 18 December , 2008 e ju nästan så man blir sugen att shortstacka lite själv för att tilta er:-D Du som är faxmaskin? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 18 December , 2008 Rapport Share Postad 18 December , 2008 Du som är faxmaskin? Lol han är sååå dålig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pocket triss Postad 19 December , 2008 Rapport Share Postad 19 December , 2008 e ju nästan så man blir sugen att shortstacka lite själv för att tilta er:-D Hehe... det tiltar mig inte så värst... bara syna ner dom några gånger så är dom borta... antingen via hit & run eller att dom torskar... Men det är ju inte deras pengar jag ute efter.... Edit: Nu blev det offtopic... ta gärna bort detta inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jezus Postad 20 December , 2008 Rapport Share Postad 20 December , 2008 Jag gillade Everest skarpt ända tills idag morse!. Detta är bara fel så det skriker. Spelade Limit 1/2-bord, drar in Kåk: AAA 33. Potten är fulltankad av pengar då många varit med. Killen som har färg raisar efter rivern och..KLIENTEN FOLDAR MIN HAND!!!!!! Varför i hel**** skulle jag folda bästa handen som inte gick och slå??? Istället för att raisa så LÄGGS min hand ner. Varvid jag inte får ett rött öre. Hur farao kan det gå till så här?? Varför hände detta när potten var så stor? Hade det hänt när insatsen var $4 hade jag inte blivit så här upprörd, men nu ar det rejält mycket större. Jag utgår från att jag aldrig kommer se röken av de $44, eller få en förklaring jag kan acceptera till varför min hand foldades. Således begärde jag ett uttag av alla mina pengar från Everest idag. Kommer nog aldrig att spela där igen pga detta. Har uppmanat alla mina spelkompisar att göra detsamma. Är så fruktansvärt besviken. FY! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Kan man byta SPELnicket på everest isf hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mobiero Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Jag gillade Everest skarpt ända tills idag morse!. Detta är bara fel så det skriker. Spelade Limit 1/2-bord, drar in Kåk: AAA 33. Potten är fulltankad av pengar då många varit med. Killen som har färg raisar efter rivern och..KLIENTEN FOLDAR MIN HAND!!!!!! Varför i hel**** skulle jag folda bästa handen som inte gick och slå??? Istället för att raisa så LÄGGS min hand ner. Varvid jag inte får ett rött öre. Hur farao kan det gå till så här?? Varför hände detta när potten var så stor? Hade det hänt när insatsen var $4 hade jag inte blivit så här upprörd, men nu ar det rejält mycket större. Jag utgår från att jag aldrig kommer se röken av de $44, eller få en förklaring jag kan acceptera till varför min hand foldades. Således begärde jag ett uttag av alla mina pengar från Everest idag. Kommer nog aldrig att spela där igen pga detta. Har uppmanat alla mina spelkompisar att göra detsamma. Är så fruktansvärt besviken. FY! Har du inte pratat med supårten då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 Kan man byta SPELnicket på everest isf hur gör man? Hej Ferna, Du kan tyvärr inte byta spelarnamnet på Everest. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 Hej Ferna, Du kan tyvärr inte byta spelarnamnet på Everest. BULLSHIT! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts