Gå till innehåll

Varför så dålig trafik på satelliterna?


Recommended Posts

  • Svars 89
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vet att det nog att tjatigt att hela tiden kommer påpekanden om åldersgränser, men tror ni det kommer komma fler event som pf anordnar där det är 18årsgräns? Isf blir trafiken bättre (så klart :roll: ).. Jag vet att det inte är ert fel att rederierna har 20årsgräns, men jag undrar om ni skulle kunna arrangera ett event av samma storlek som kryssningen med 18årsgräns?

 

Flytta gärna om ni tycker det är för mycket OT.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Info om den här satteliten har gått ut till 50.000 kunder på 24h. Man kan tycka att några borde vara intresserade...

 

Jag är kund och har inte fått någon info... det är uppenbarligen jag som är bojkottad... :cry::D

 

Fick du inget nyhetsbrev i måndags/tisdags. Jag fick två, du kan få det ena...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara satelliter på B2B?

 

Vi har satelliter på HeyPoker, 24hpoker, Pokerstars, Sportingbet och Full Tilt.

 

Jag fattar fortfarande ibte hur folk lyckas missa detta!

Som jag skrivit tidigare i tråden har vi haft nyhetsbrev, matat in alla satelliter i forumkalendern, har en egen tråd för satelliterna och alla satelliter annonseras i textbannern på sidan, samt en infosida och artikel på poker.se

 

Jsut nu står det:

 

Kryssningssatellit ikväll kl. 20.00 hos 24hPoker - läs mer Lösen "PPM2006" | Kommande: Söndag hos HeyPoker!

Inklusive röd text.

 

Detta ahr vi hållit på med i tre veckor.

 

Jag vet liksom inte vad vi ska göra mer, vi kan ju inte gärna ringa runt till alla medlemmar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kanske inte bara är jag som inte finner nöjet i att gunga fram i en heltäckningsmattebeklädd plåtburk med 1000meter iskallt ålafyllt vatten under sig? "Kryssning" låter ju fint men...

 

Är det helt otänkbart att skapa ett event med urberg som underlag? Kommer polisen då? Uppskattade ju PF-turren på Klubben -05 som attan, den gav mitt pokerspelande en riktig rövspark.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okidoki, då är det Pokerstars som gäller för mig då...

 

Otur för dig då att det är dessa två vi funderar på att ställa in + nästa 24h, för att intresset är så klent.

 

I see, när går nästa satellit på Stars (om det går någon)?

 

Alltså seriöst, lite eget detektivarbete får du väl göra själv. Som att exempelvis kolla själv antingen i forumkalendern på framsidan, eller i tråden som heter

Viktigt: Satelliter till PAF Poker.se Million Criuse
och som ligger klistrad just exakt i den här gruppen, som i sin tur heter
PAF Poker.se Million Cruise
.

 

Något säger mig att man borde kunna hitta info där, om man letar.

 

 

Ja, jag är sur och grumpy.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okidoki, då är det Pokerstars som gäller för mig då...

 

Otur för dig då att det är dessa två vi funderar på att ställa in + nästa 24h, för att intresset är så klent.

 

I see, när går nästa satellit på Stars (om det går någon)?

 

Alltså seriöst, lite eget detektivarbete får du väl göra själv. Som att exempelvis kolla själv antingen i forumkalendern på framsidan, eller i tråden som heter

Viktigt: Satelliter till PAF Poker.se Million Criuse
och som ligger klistrad just exakt i den här gruppen, som i sin tur heter
PAF Poker.se Million Cruise
.

 

Något säger mig att man borde kunna hitta info där, om man letar.

 

 

Ja, jag är sur och grumpy.

 

 

Japp. håller med, du är sur och grumpy... :-)

 

Och... Jag har sett att det är PL Omaha som gäller på Pokerstars satelliter. Jag som knappt spelat Omaha (förutom två ggr då jag hamnade på finalbordet båda gångerna). Vill dock helst spela Texas Hold'em så jag har lite mer edge... :-)

 

Nåväl, jag får väl klonka Omahan då... eller regga mig på ytterligare ett nätverk. Nä, förresten...

 

Vi ses på båten!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Totalt 20 satelliter är Texas No-limit. Du får välja någon av dessa. ATt öppna ett konto på någon av dessa sajter är inte direkt svårt.

 

Av de fyra frirullar vi har så har en varit TNL, en HORSE och två OMAHA, bara för att få lite variation (eftersom detta tidigare efterfrågats).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför spelar inte just du satelliterna?

 

Helt enkelt för att kryssningen går under dåliga tider. Normala turneringar börjar man ju oftast spela på eftermiddagen och är klar på småtimmarna. På kryssningen kanske man får spela ett pass 22-03 och sedan ett 08-17 typ.

 

Passar inte alls en person med normal tidsrytm som jag... och jag skulle inte ens tycka det var kul att spela då. Hade jag varit student eller "pokerproffs" hade det givetvis varit annorlunda

 

Hade kryssningen varit så att man åkte iväg runt 10 och kommer hem 10 morgonen därpå hade jag lätt satellitat mig in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

 

Jag ville bara tala om, att ni gör ett bra jobb, med infon till kryssningssatelliterna..

 

Det är dessutom ett jätte-utbud på dom.. Kanske borde det vara tvärtom? Färre satelliter på färre saijter, och fler priser?

 

Sen får jag hålla med om att det säkert vore bättre id'e,, att ha kryssningen på en längre resa. Till tex. Tallin eller Helsingfors..

Så slipper man turbo upplägget och stress kring konstiga tider?

Sen vet jag, att det givetvis är en kostnads fråga.. Men det borde gå, att ta klivet upp till nästa fas,, då förra var en hit? Då skulle kanske en mini-semester, fungera för många, mitt i veckan oxå??

 

Ni kunde dock inte ha gjort ett bättre jobb, kring informationen till pokerforum och poker.se besökarna.

 

Skulle vilja kunna köra en sat. på klubben.. Men vet ej om uppslutningen skulle bli tillräcklig =) hehe Man får ju inga svar liksom,,

 

Bra jobbat..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...