Gå till innehåll

Varför så dålig trafik på satelliterna?


Recommended Posts

Förra kryssningen var det rejält tryck på satelliterna. Så stort tryck att vi till denna kryssning fixat många fler satelliter, inklusive frirullar...

 

Varför är det intresset för satelliter så lågt denna gång?

Varför spelar inte just du satelliterna?

Ska vi ställa in torsdagssatelliterna på 24h?

 

Alla kommentarer uppskattas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 89
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag har inget intresse av att deltaga på kryssningen, MEN, om jag hade varit det så hade jag tyckt att det har varit rätt dålig skyltning om den. Första gången jag hör talas om den nu idag.

 

Det här har vi väldigt svårt att förstå faktiskt. Kryssningen har en helt egen grupp i forumet med en hel del trådar och sedan kryssningen lanserades för några veckor sedan har vi varje dag haft informaton om den och satelliterna i våra informativa textbanners högst upp på sidan. Kollar ni inte på dem?

 

Föreslå gärna hur vi ska kunna få fram information om kommande events på ett tydligare sätt än nu, för vi kan ärligt säga att vi tycker kryssningen är väldigt välexponerad.

 

Känns lite väl drastiskt att behöva ta till nåt i stil med pop-upknepet med en stor informationsruta som ploppar upp i tid och otid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spelar inte pga att jag inte spelar på ngn av sattelitsajterna.. Partypoker eller stars hade jag spelat.

 

Men iofs har jag pengar på neteller så den saken e ju lätt.. så jag e väll helt enkelt för lat.

 

(tur du uppskattade alla svar)

 

Vi kommer att fixa satelliter på Stars också, om vi ser att det finns intresse på de vi redan nu har upplagda. Både frirullar och inköpssatelliter. Men vi gör det inte om det inte blir tillräckligt drag i de andra satelliterna.

 

Party kommer vi inte köra eftersom det var sådant satans strul förra gången med anmälningarna.

 

Och som sagt, med Neteller så finns det ju inget skäl att inte spela någon satellit på annat nät än ordinarie hemmaplan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Föreslå gärna hur vi ska kunna få fram information om kommande events på ett tydligare sätt än nu, för vi kan ärligt säga att vi tycker kryssningen är väldigt välexponerad.

 

Nyhetsbrev á la Hollywood Poker signat av en nyfönad Vince Van Brandborn och blogg av poker-baben Qos?

 

...sedan har vi varje dag haft informaton om den och satelliterna i våra informativa textbanners högst upp på sidan. Kollar ni inte på dem?

 

Banners scannar man ju av nogrannt varje gång man loggar in. Det går ju liksom automatiskt. Nej fan, måste sluta. Reklamen börjar på trean...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur ska vi göra då, skriva ett handskrivet pappersbrev till alla medlemmar eller ringa alla?

 

Vi har kört:

* Artikel på Poker.se

* Nyhetsbrev

* Textbanner

* En egen grupp för kryssningen, ligger överst i listningen

* En samlingstråd för varje satellit

* En tråd för varje satellit

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar inte för att jag inte kan åka även om jag skulle satelita mig in.

Prova att lägg nästa kryssning då jag kan vara med...

Om man skall vara seriös så tror jag att det kan var så att det är lite för nära förra kryssningen. Två kryssningar per år tror jag är lagom. (höst/vår)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur ska vi göra då, skriva ett handskrivet pappersbrev till alla medlemmar eller ringa alla?

 

Vi har kört:

* Artikel på Poker.se

* Nyhetsbrev

* Textbanner

* En egen grupp för kryssningen, ligger överst i listningen

* En samlingstråd för varje satellit

* En tråd för varje satellit

 

Ok Vince, seriöst då.

 

Jag tror ni fått ut budskapet ganska bra. Så det behöver nog inte förbättras. Jag tror problemet ligger i produkten. Så tricket är nog att få fram en produkt som passar både producent, konsument och distrubitör. Precis som Bubbla skriver så är nog det fasta datumet ett hinder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En stor anledning till att intresset är svalare denna gång kan ju vara att strukturen på förra cruisen gjorde det till lotto. En kryssning över 2 dygn vore ju mer optimalt, och borde gå att lösa.

 

Jag tycker även att ni borde ha lite dyrare Satteliter, typ 1/10, ca. 55$ i inköp. Inga sånna planerade? Isf har ni iaf en som gör minst 10 försök 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...