gdaily Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Förra kryssningen var det rejält tryck på satelliterna. Så stort tryck att vi till denna kryssning fixat många fler satelliter, inklusive frirullar... Varför är det intresset för satelliter så lågt denna gång? Varför spelar inte just du satelliterna? Ska vi ställa in torsdagssatelliterna på 24h? Alla kommentarer uppskattas. Citera
fhaugen Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Jag hade nog spelat om åldersgränsen varit 18. Citera
SouthEast Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Kan inte åka, pga födelsedagar under kryssningen. Citera
darvartagan Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 spelar inte pga att jag inte spelar på ngn av sattelitsajterna.. Partypoker eller stars hade jag spelat. Men iofs har jag pengar på neteller så den saken e ju lätt.. så jag e väll helt enkelt för lat. (tur du uppskattade alla svar) Citera
Pepperpum Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Hej! Jag hade helt missat att det ska bli en kryssning till Vad kostar det att vara med i en satellit? Citera
Smool Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Jag spelar alla satteliter jag kan så hoppas att ni inte tar bort nån, köpte in mig förra gången så hoppas på att klonka en plats denna kryssning =) Citera
Looseweak Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Är för ung, annars hade jag lirat alla. Citera
Okok Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Jag har inget intresse av att deltaga på kryssningen, MEN, om jag hade varit det så hade jag tyckt att det har varit rätt dålig skyltning om den. Första gången jag hör talas om den nu idag. Citera
Nusseman Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Hej! Jag hade helt missat att det ska bli en kryssning till Vad kostar det att vara med i en satellit? Mellan noll och €25, beroende på dag och site. Citera
Nusseman Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Jag har inget intresse av att deltaga på kryssningen, MEN, om jag hade varit det så hade jag tyckt att det har varit rätt dålig skyltning om den. Första gången jag hör talas om den nu idag. Det här har vi väldigt svårt att förstå faktiskt. Kryssningen har en helt egen grupp i forumet med en hel del trådar och sedan kryssningen lanserades för några veckor sedan har vi varje dag haft informaton om den och satelliterna i våra informativa textbanners högst upp på sidan. Kollar ni inte på dem? Föreslå gärna hur vi ska kunna få fram information om kommande events på ett tydligare sätt än nu, för vi kan ärligt säga att vi tycker kryssningen är väldigt välexponerad. Känns lite väl drastiskt att behöva ta till nåt i stil med pop-upknepet med en stor informationsruta som ploppar upp i tid och otid. Citera
Takalen Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Hej ställ inte in 24h tack.. Jag skall spela.. men var bortrest på klubb spel igår..lol Tror ni inte folk sluter upp mer när det börjar närma sig,, avgång?? klonka mer.. Citera
Nusseman Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Tror ni inte folk sluter upp mer när det börjar närma sig,, avgång?? Jo det tror vi, men det behöver öka en hel del från nuvarande nivå för att det ska kännas som att det är värt att ha så många satelliter som vi har planerat. Citera
gdaily Postad 6 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Och vi har kört ut ett nyhetsbrev med satellitinfo (som komplement till Nussemans info). Ska vi göra stora blinkande pilar, eller hur ska infot gå till? Vi har ju till och med röd text i textbannern om kommande kryssningssatellit... Citera
K_MaN Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 För egen del kändes det meningslöst att spela en frirulle turnering med över 300 personer då endast första platsen gav inträde till kryssningen.... Citera
gdaily Postad 6 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2006 För egen del kändes det meningslöst att spela en frirulle turnering med över 300 personer då endast första platsen gav inträde till kryssningen.... Dom andra satelliterna, med ett säte per 21 deltagare, då? Citera
K_MaN Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Dom andra satelliterna, med ett säte per 21 deltagare, då? Kommer nog spela de som går på Sportingbet men de har ju inte börjat än. Citera
gdaily Postad 6 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2006 spelar inte pga att jag inte spelar på ngn av sattelitsajterna.. Partypoker eller stars hade jag spelat. Men iofs har jag pengar på neteller så den saken e ju lätt.. så jag e väll helt enkelt för lat. (tur du uppskattade alla svar) Vi kommer att fixa satelliter på Stars också, om vi ser att det finns intresse på de vi redan nu har upplagda. Både frirullar och inköpssatelliter. Men vi gör det inte om det inte blir tillräckligt drag i de andra satelliterna. Party kommer vi inte köra eftersom det var sådant satans strul förra gången med anmälningarna. Och som sagt, med Neteller så finns det ju inget skäl att inte spela någon satellit på annat nät än ordinarie hemmaplan. Citera
Knapp_0 Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Föreslå gärna hur vi ska kunna få fram information om kommande events på ett tydligare sätt än nu, för vi kan ärligt säga att vi tycker kryssningen är väldigt välexponerad. Nyhetsbrev á la Hollywood Poker signat av en nyfönad Vince Van Brandborn och blogg av poker-baben Qos? ...sedan har vi varje dag haft informaton om den och satelliterna i våra informativa textbanners högst upp på sidan. Kollar ni inte på dem? Banners scannar man ju av nogrannt varje gång man loggar in. Det går ju liksom automatiskt. Nej fan, måste sluta. Reklamen börjar på trean... Citera
Nusseman Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Banners scannar man ju av nogrannt varje gång man loggar in. Det går ju liksom automatiskt. Nej fan, måste sluta. Reklamen börjar på trean... Fast det är ju inte reklambanners, utan snarare nyhetsuppdatering över kommande forumevents. Citera
gdaily Postad 6 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Hur ska vi göra då, skriva ett handskrivet pappersbrev till alla medlemmar eller ringa alla? Vi har kört: * Artikel på Poker.se * Nyhetsbrev * Textbanner * En egen grupp för kryssningen, ligger överst i listningen * En samlingstråd för varje satellit * En tråd för varje satellit Citera
Bubbla Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Spelar inte för att jag inte kan åka även om jag skulle satelita mig in. Prova att lägg nästa kryssning då jag kan vara med... Om man skall vara seriös så tror jag att det kan var så att det är lite för nära förra kryssningen. Två kryssningar per år tror jag är lagom. (höst/vår) Citera
Knapp_0 Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Hur ska vi göra då, skriva ett handskrivet pappersbrev till alla medlemmar eller ringa alla? Vi har kört: * Artikel på Poker.se * Nyhetsbrev * Textbanner * En egen grupp för kryssningen, ligger överst i listningen * En samlingstråd för varje satellit * En tråd för varje satellit Ok Vince, seriöst då. Jag tror ni fått ut budskapet ganska bra. Så det behöver nog inte förbättras. Jag tror problemet ligger i produkten. Så tricket är nog att få fram en produkt som passar både producent, konsument och distrubitör. Precis som Bubbla skriver så är nog det fasta datumet ett hinder. Citera
danielfroberg Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 En stor anledning till att intresset är svalare denna gång kan ju vara att strukturen på förra cruisen gjorde det till lotto. En kryssning över 2 dygn vore ju mer optimalt, och borde gå att lösa. Jag tycker även att ni borde ha lite dyrare Satteliter, typ 1/10, ca. 55$ i inköp. Inga sånna planerade? Isf har ni iaf en som gör minst 10 försök Citera
SouthEast Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Förstår inte att folk har kunnat missa informationen om Satelliterna. Vet inte om det kan hjälpa med att/är tillåtet för er Moderatorer att skicka PM till alla medlemmar med viktig information? Citera
Nusseman Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Vet inte om det kan hjälpa med att/är tillåtet för er Moderatorer att skicka PM till alla medlemmar med viktig information? Vi vill helst inte spamma våra medlemmar med personliga meddelanden. Citera
Recommended Posts