some1blue Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 De här vore väl nåt för fler i klubben? Max 300 startande, minst en mille i prispotten... Totti du har ju åkt på sånt här innan, varför inte igen? Småpengar för en kille som du... Blir för övrigt nästa event för Tellpoker teamet... alla får åka så jag slipper kvala denna gång. Hade väl ärligt talat hoppats på en lite större turnering men de blir fler... Mkt bra http://www.silja.com/sv/specialTrips/PAF-Pokerkryssning.htm Citera
Mjukis Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 pynta för mig danne.. så bygger jag stack, hamnar på ditt bord och ger bort allt till dig... bra deal? Det räcker om jag bara får följa med och supa o lira lite cg så e ja nöjd lixom. Citera
some1blue Postad 5 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2006 pynta för mig danne.. så bygger jag stack, hamnar på ditt bord och ger bort allt till dig... bra deal? Det räcker om jag bara får följa med och supa o lira lite cg så e ja nöjd lixom. Ser vissa problem i förslaget... 1: Ska du bygga stack? SlaskPer... 2: Har inga pengar att pynta dig med 3: Bättre att låta dig pynta själv, bygga lite stack om du klarar det.. o sen robba dig på rubbet iallafall oavsett om den är stor eller liten... Kommer bli skoj iaf, men det är tydligen snabba ryck med att anmäla sig. 300 platser max o senast måndag måste teamet veta om jag kan åka så de gäller nog att ta dom få platser som finns kvar. Måste ju finnas intresse att visa va Westbay kan? För övrigt mjukis, EN öl kan jag bjuda på samt lite slaskande på ett cashgame när jag plockat ut min kvarts mille (om inte lite mer) Citera
Ariados Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 Jag är på om vi blir ett gäng asså! Citera
Mjukis Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 Kommer bli skoj iaf, men det är tydligen snabba ryck med att anmäla sig. 300 platser max o senast måndag måste teamet veta OM jag kan åka så de gäller nog att ta dom få platser som finns kvar. Måste ju finnas intresse att visa va Westbay kan? För övrigt mjukis, EN öl kan jag bjuda på samt lite slaskande på ett cashgame när jag plockat ut min kvarts mille (om inte lite mer) Vad är problemet? Nu ska jag sova, vi ses på lördag alla torskar! Ariados: Jompa, Theo och Thelin behöver fortfarande en spelare till sitt lag! Intresserad eller inte, svara här eller messa mig. Citera
Herman Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Ta in en bagare i Team Larzon .. dirr asså.. Måste ju finns nån som kan... Johan Nilsson, robban, lill-glimne.. (Diego).. t ex Citera
DiegoForlan Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Diego är lite sugen på att slita med några polare ut på lite CG lir kanske... Lagpoker är så gemytligt Citera
some1blue Postad 18 November , 2006 Författare Rapport Postad 18 November , 2006 Off we go... Säljer 10% för 1000SEK Messa mig innan kl 18:00 076-8563499 Citera
Recommended Posts