jojje2k Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Alltid lika kul och se när Dan Glimmne och co gör bort sig Edit: Oh my jag dör av skratt bara jag ser Swartling och Glimmne. Han måste veta att hans set i åttor är värdelöst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Schwartling: "Äss tre off" Glimne: "Ja, det är två olika färger alltså!" Expertanalyser ... MVH //KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Hahahahahahaha man måste kunna lägga en hand när man är uppe mot en bättre. Helt sjuka analyser av radarparet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burran Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 "Han skaffar sig problem redan preflop då han höjer med 88 UTG." Vad är Swartling för fisk egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sallor Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 ska han våga syna? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matt83 Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Fick se två händer innan första reklamavbrottet. Bra tempo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Fick se två händer innan första reklamavbrottet. Bra tempo. Man fick väl bara se 1.5? Första handen med 88 och sedan AT mot AQ och så blir det reklam innan Sam foldar med AQ! MVH //KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Vad Sagström är sexig med sin tunga! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blaabar Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 va snuskiga moves erik gör med sin tunga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 va snuskiga moves erik gör med sin tunga. Find your own subject!! Copycat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Dan: Varför får jag aldrig sånna där floppar? Svar: Du måste ju se floppar för att floppa bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Tycker dom ska sluta "säga hur dom ska/borde osv spela" när dom ser korten. Erik e ju typ nybörjare också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Fan att de inte klipper lite som i WSOP-programmen så att man slipper se när Dealern delar ut korten och bara det väsentliga typ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ElPaco Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Tur att Glimne coachade killen, det gick ju bra där med trissen ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blaabar Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 va snuskiga moves erik gör med sin tunga. Find your own subject!! Copycat! Gah! 16sec försent. Jaja.. HEJA ERIK 123! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gila01 Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Swartling: En riktig action flop... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Asstrongt att lägga sig med 73 när bordet visar 4567 och Goran satsar och Dilba synar! ASSTRONGT ERIK! Fan, Glimne! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Seriöst, vilka tomtar. Ken var fan så mycket bättre i femman tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Asstrongt att lägga sig med 73 när bordet visar 4567 och Goran satsar och Dilba synar! ASSTRONGT ERIK! Fan, Glimne! Mm, att jämnföra med synen med 88 på T8xxx brädan som var katastrofal... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wingman Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 YES GLIMNES POKERSKOLA! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ElPaco Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Seriöst, vilka tomtar. Ken var fan så mycket bättre i femman tidigare. Oavsett vad man säger om pokerkunskap så kan jag itne förstå varför de har Dan Glimne där, han är ju sjukt gubbtråkig. Ken säger ju vad han känner för och är ju en underhållar - är inte detta underhållningspoker? Varför annars fler kändisar och färre proffs? Förstår inte hur det tänker ... Glimne kanske har procent i formatet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elvis Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Jag orkar aldrig se de svenska pokerprogrammen, men hur gick det för Erik123? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 YES GLIMNES POKERSKOLA! Fler än jag som nappa på erbjudandet och "insta-beställde" det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Jag orkar aldrig se de svenska pokerprogrammen, men hur gick det för Erik123? Åkte precis ut tidigt ... Efter 1 eller 2 pers hade åkt .. EDIT: Han åkte som 4:a! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wingman Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 YES GLIMNES POKERSKOLA! Fler än jag som nappa på erbjudandet och "insta-beställde" det! U bet ya! Har länge velat lära mig weak-tight stilen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts