Alexander Lukas Postad 18 Mars , 2007 Rapport Share Postad 18 Mars , 2007 Hur tar man sig till grebbestad, finns det tåg eller bussförbindelser ? åker från lkpg Se http://www.vasttrafik.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 18 Mars , 2007 Rapport Share Postad 18 Mars , 2007 Vi är ett gäng som åker från Skåne. Vi har eventuellt en plats kvar i bilen. Allt hänger på kladdtomten Myssion (och delvis super-duper-mega-strul-pellarna 24hPoker). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
limpan73 Postad 18 Mars , 2007 Rapport Share Postad 18 Mars , 2007 Vi är ett gäng som åker från Skåne. Vi har eventuellt en plats kvar i bilen. Allt hänger på kladdtomten Myssion (och delvis super-duper-mega-strul-pellarna 24hPoker). Hade varit kanon om jag fick plats! Du kan väl höra av dig i veckan när du vet hur det blir? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jonesgift Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Hur många platser finns det kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Hade varit kanon om jag fick plats! Du kan väl höra av dig i veckan när du vet hur det blir? Will do. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
naiski2 Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 En fråga; Finns det en planering om kommande turneringar i Grebbestad? Vi är en klubb i Skåne som gärna skulle vilja köra satelliter men den 23:e mars är lite tight. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Platserna i våra bilar och stugor är tyvärr fyllda. Myssion fick tummen ur och lyckades komma med ett rakt besked. Sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
limpan73 Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Inget att göra åt. Tack ändå! Blir väl till att köra själv då....... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allt Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Finns det bankomat i grebbestad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 19 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 får man ha med sej alkohol i spellokalen? NEJ!!!!!! /Grebban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 19 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Hur många platser finns det kvar? Ca. 30 platser! /Grebban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 19 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Finns det bankomat i grebbestad? Japp!! /Grebban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 19 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Hej på Er alla, nu börjar det dra ihop sig till en dunderhelg..... Och när det gör detta innebär detta att jag EJ kommer att vara ute på nätet så mycket utan mera dugnet runt i lokal för att göra allt färdigt!! Så har ni några frågor till mig som ni vill ha svar på, då är det enklast att ringa mig direkt för att vara säker på att få svar!!! /Grebban 0730-56 99 99 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 20 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Nu finns det en chans för den som är sugen att vara på plats i lokaln, spela lite sidospel, och få uppleva detta från första parket. - Jag söker nämligen 2-3 personer som vill vara med och hjälpa till som turneringsledare, och enda uppgiften är att hålla koll på när spelare åker ut. Inget annat!!!!! Så den som vill vara med på detta RINGER mig på telefon 0730-56 99 99 Först till kvarn gäller.... /Grebban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 20 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 NU ÄR DET ENDAST 15-TAL PLATSER KVAR. OAVSETT OM DET PRICK 700 ELLER STRAX DÄR UNDER KOMMER VI ATT STÄNGA FÖR REGISTRERING KLOCKAN 12.00 IMORGON ONSDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! /Grebban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snakebite Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Grebban>> Bokar du in en plats åt mig!? Kan ringa med detaljer osv ikväll eller imorgon bitti? Måste ha en plats, hur gör jag.? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Reggad å laddad, nu ska jag se till att kamma hem skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snakebite Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Jag har deg på en annan b2bsajt. NÅGON som vet hur man kan lösa de? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snakebite Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 glöm allt jag skrev, jag är reggad nu. Behöver man något eller räcker det med att uppge namn och lösenord på plats? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 20 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 glöm allt jag skrev, jag är reggad nu. Behöver man något eller räcker det med att uppge namn och lösenord på plats? Tag med legitimation, thats all!!!!!!! /Grebban ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 puh... reggad för ett par timmar sen ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
superaif Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 24hpoker har max 1750 nok kr som jeg kan sette in og vil gjerne være med prøvde å ringe deg grebban. men du svarte ikke kan du orde det med 24hpoker ? edit: takk for tlf samtalen venter på at du skal løse dette for meg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odalmannen Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 24hpoker har max 1750 nok kr som jeg kan sette in og vil gjerne være med prøvde å ringe deg grebban. men du svarte ikke kan du orde det med 24hpoker ? du har mitt tlf nr på mobilen din "ringte 2 ganger" Du kan ju sätta in mer efter kl.24 inatt om jag inte är helt fel ute. Vilka olika cashgame nivåer brukar det finnas att spela? /Fredda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 24hpoker har max 1750 nok kr som jeg kan sette in og vil gjerne være med Skicka ett mail till supporten! Tog 10 minuter för mig, sen ökade dem maxinsättningsgränsen på mitt konto... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
favve Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 när e senaste man kan avregistrera sig, innan kl 12 imorgon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts