Gå till innehåll

EPC 2007, 700 deltagare!


grebban

Recommended Posts

EPC 2007

 

Presenteras av

Grebbestad Event i samarbete med 24hPoker

 

Kära Pokervänner,

 

Äntligen är det dags för Sveriges största liveturnering igen!

 

EPC 2007 kommer att starta fredagen den 23:e mars 2007 klockan 15:00, och pågå fram till söndagen den 25:e mars. Precis som förra året spelar vi Texas Hold’em NL Freezeout.

 

Förra året var vi totalt 604 spelare vid start, i år har vi satt ett tak på hela 700 spelare från start, och självklart startar alla samtidigt.

 

Inköp till årets turnering är i år €220+30 (ca: 2200 SEK), blir turneringen fullsatt som den blev förra året så blir den totala prispotten €154 000, ca: 1 400 000 SEK.

 

Hur registrerar jag mig och hur bokar jag boende?

 

· Registrering till denna turnering gör du direkt hos 24hPoker i klienten under ”Tournaments”.

 

· Är ni en grupp, eller pokerklubb med satelliter, behöver ni ringa mig på tfn: 0730-56 99 99 så vi kan registrera er manuellt.

 

· Blindstruktur samt prisstege hittas i 24hPokers klient genom att hitta turneringen och läsa ”description”

 

· Boendealternativ hittas på http://www.grebbestadevent.com du kan även ringa mig direkt på tfn: 0730-56 99 99 för information.

 

· Registreringen på plats i Grebbestad, Tanumstrand öppnar fredagen den 23:e mars klockan 10.00. Kom i tid.

Hinner du inte klart med din registrering till spelstart kommer vi inte att vänta på dig, turneringen startar på utsatt tid. Ta med legitimation.

 

· Precis som tidigare år kommer det gå att köpa färdiga häften vid registreringen för lunch samt middag under helgen.

 

Turneringen kommer att brytas under fredagen enl. blindschemat för att därefter återupptas på lördag kl: 10:00. Spelet under lördagen kommer oavsett vad klockan är, att brytas när det är 36 spelare kvar. (4 bord) då finalspelet och ITM kommer att spelas på söndagen med start kl 10.00.

 

 

 

 

 

Vänliga hälsningar,

 

Grebban samt Mr River.

I samarbete med 24hPoker

Grebbestadevent@telia.com

http://www.24hpoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 205
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Grebban

 

1. när stänger ni cashgamet.

2. blindstrukturen.

3. kommer du sätta nytt hallrekord i löpning nästa år? :D

 

Ring mig om du vill mig något :heart:

 

Men, Mojjegubben. Som det står i ovan tråd så kommer mera info inom kort.

Men, men.... Bara för att det är du (Säg inget till ngn annan. :D ) kan vi på fråga 1, avslöja att vi jobbar på ett alt. med dygnet runt....

På tvåan, så vill vi återkomma.

På trean, JA. Jeppe skall göra detta ;)

 

Och sen så är det dax att vi kommer till Er och lirar lite poker samt tar ett par goa, eller ???? ;)

 

/Grebban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Grebban

Och sen så är det dax att vi kommer till Er och lirar lite poker samt tar ett par goa, eller ???? ;)

/Grebban

 

jag Skall ha ett litet homegame tänkte jag. och ni är bjudna, skall bara kolla med regeringen hemma. så hon hinner att laga mat till oss och servera öl, iofs så är det ett jättestor fråga,och fågan som är störst är fall jag vågar fråga henne? :D.

 

P.s ta bort mina inlägg, verkar som vi har kommit lit ur kurs i denna tråd.

 

p.s längtar till polen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Hur organiserar ni något sånt här utan att farbror blå får nys om det?!

 

Jag kommer lätt dra dit om jag får med mig en polare på det i alla fall. Det verkar bli mycket bra om saker och ting går som de ska.

 

 

Tja. Dels jobbar vi mycket med detta forum när vi rullar igång. ;))

 

Samt att vi kör som vi brukar göra under de sista turneringarna/åren, kommer bli årets pokeromgång :))

 

/Grebban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

EPC 2007

 

Presenteras av

Grebbestad Event i samarbete med 24hPoker

 

 

Kära Pokervänner,

 

Äntligen är det dags för Sveriges största liveturnering igen!

 

EPC 2007 kommer att starta fredagen den 23:e mars 2007 klockan 15:00, och pågå fram till söndagen den 25:e mars. Precis som förra året spelar vi Texas Hold’em NL Freezeout.

 

Förra året var vi totalt 604 spelare vid start, i år har vi satt ett tak på hela 700 spelare från start, och självklart startar alla samtidigt.

 

Inköp till årets turnering är i år €220+30 (ca: 2200 SEK), blir turneringen fullsatt som den blev förra året så blir den totala prispotten €154 000, ca: 1 400 000 SEK.

 

Hur registrerar jag mig och hur bokar jag boende?

 

-Registrering till denna turnering gör du direkt hos 24hPoker i lienten under ”Tournaments”.

 

-Är ni en grupp, eller pokerklubb med satelliter, behöver ni ringa mig på tfn: 073056 99 99 så vi kan registrera er manuellt.

 

-Blindstruktur samt prisstege hittas i 24hPokers klient genom att hitta turneringen och läsa ”description”

 

-Boendealternativ hittas på http://www.grebbestadevent.com du kan även ringa mig direkt på tfn: 0730-56 99 99 för information.

 

Registreringen på plats i Grebbestad, Tanumstrand öppnar fredagen den 23:e mars klockan 10.00. Kom i tid.

Hinner du inte klart med din registrering till spelstart kommer vi inte att vänta på dig, turneringen startar på utsatt tid. Ta med legitimation.

 

Precis som tidigare år kommer det gå att köpa färdiga häften vid registreringen för lunch samt middag under helgen.

 

Turneringen kommer att brytas under fredagen enl. blindschemat för att därefter återupptas på lördag kl: 10:00. Spelet under lördagen kommer oavsett vad klockan är, att brytas när det är 36 spelare kvar. (4 bord) då finalspelet och ITM kommer att spelas på söndagen med start kl 10.00.

 

 

 

 

 

Vänliga hälsningar,

 

Grebban samt Mr River.

I samarbete med 24hPoker

Grebbestadevent@telia.com

http://www.24hpoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...