Gå till innehåll

EPC 2007, 700 deltagare!


grebban

Recommended Posts

  • Svars 205
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Måste man vara tidigt ute med anmälan, eller kan man vänta ett tag och anmäla sig? Hur har det varit de tidigare åren?

 

 

Det har varierat lite från år till år...

Förra året fanns det platser fram till mitten av feb, sen small det på ordentligt, därefter ngr platser kvar i början/mitten av Mars pga av att jag avbokade många klubbar som inte betalt i tid.

Blir nog lite annorlunda i år, så jag "tippar" att det kan finnas kvar till ev. slutet av feb, början mars...

Men man vet aldrig ;))

 

/Grebban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare alla glada spelare ;)

 

Nu är det TOTALT bokat 318 platser till EPC 2007. Det är det totala antalet med spelare från 24h-Poker klienten samt bokade klubbplatser från Sverige, Norge & vårt allas Danmark.

Detta innebär att "nästan" 50% av det totala antalet platser nu nästan har gått på ca 2½-vecka.... Jättekul ;))

Så ni som inte har bokat, rekomenderar jag att gå in på 24h-poker och boka din plats under "turneringar"...!!

 

/Grebban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grebban

Hur svårt ska det vara att editera första inlägget så att all information finns där? u står det bara att det kommer att ske någon gång, vet ej var när hur, mer info kommer senare.

 

Jag tänker inte leta igenom en lång tråd för att hitta infot, och den här blir snart 20+ sidor lång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grebban

Hur svårt ska det vara att editera första inlägget så att all information finns där? u står det bara att det kommer att ske någon gång, vet ej var när hur, mer info kommer senare.

 

Jag tänker inte leta igenom en lång tråd för att hitta infot, och den här blir snart 20+ sidor lång.

 

Sorry, ordnar detta omgående.

Tack för påpekandet ;))

 

/Grebban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara 24hpoker som kör satelliter? Inget annat bolag?

 

Jag vet att det är andra bolag som har köpt platser, men jag har inte fått info från dem om de skall ha platserna själva, eller om dom avser att köra sateliter på dessa.

Jag kan prova kolla med dessa bolag, men jag lovar inget:-)

 

/Grebban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...