gdaily Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 När ni nu förhoppningsvis klonkar en satellitplats - skicka gärna ett PM till Nusseman med namn, adress och personnummer (så går det fortare än att han ska få ut denna information från sajterna). Vi tar nämligen hand om alla anmälningar, så det inte blir förvirringar och frågor gentemot sajterna som förra gången. Lycka till! Citera
gdaily Postad 2 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Missa inte nu frirullen på Sportingbet på onsdag 4/10! Citera
kfluffie Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 På Onsdag lirar vi! De riktigt trogna Railarna kan raila mig under satt-frirullen under nicket "kfluffie" (kretivt? Jag vet!) Sincerely, KF! Citera
gdaily Postad 3 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Vi kommer att köra tre bounties på onsdag - de som knuffar ut moderatorerna kfluffie, QoS eller gdaily får en team Pokerformun.nu -tshirt. http://www.poker.se/shopartikel.php?prodID=15 Eftersom jag inte kan åka på kryssningen så lovar jag att spela dåligt, och QoS vet ni ju är ursel, så det är i alla fall två tröjor up for grabs... Vinnarna PM:ar Nusseman adress och önskad storlek. Citera
SouthEast Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Jag hejar på mig. Skulle också behöva en snygg t-shirt Citera
kfluffie Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Eftersom jag inte kan åka på kryssningen så lovar jag att spela dåligt, och QoS vet ni ju är ursel, så det är i alla fall två tröjor up for grabs... Gdaily vet inte om min pokerkapacitet men någonstans runt QoS, så ni behöver inte oroa er! Citera
gdaily Postad 3 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Jag nickar för övrigt Dan Glimne på Sportingbet, så ni vet vem ni ska slå ut... Citera
QoS Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Den här tråden påminner mig att jag måste fixa konto på Sporting till ikväll! - QoS Citera
gdaily Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Den här tråden påminner mig att jag måste fixa konto på Sporting till ikväll! - QoS Ja det vore en fördel... Citera
Brumpa Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 när öppnar registreringen och är det något lösen ikväll? Citera
gdaily Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2006 när öppnar registreringen och är det något lösen ikväll? Om två timmar och förhoppningsvis inget lösenord... Citera
Brumpa Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 i lobbyn står det iofs att turneringen börjar om 2h.. me najja.. får hålla ögonen vakna runt 18.30 helt enkelt.. Citera
slowboy Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Hur laddar man hem sportingbet klienten, hittar bara paradisepoker där nu, någon som vet kan länka eller skicka via msn eller nåt.. Oscar Citera
Nusseman Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 i lobbyn står det iofs att turneringen börjar om 2h.. me najja.. får hålla ögonen vakna runt 18.30 helt enkelt.. Nej då, det står "registration starts" Turneringen börjar i utsatt tid. Citera
ParadiseOscar Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Hur laddar man hem sportingbet klienten, hittar bara paradisepoker där nu, någon som vet kan länka eller skicka via msn eller nåt.. Oscar Jag hoppas att det är okej att jag är utanför min egen tråd och kladdar. Om inte får moderatorna läxa upp mig. Genom att gå till http://se.sportingbet.com kan ladda ner klienten du söker. Klicka på "Poker" och följ instruktionerna. Mvh SportingbetOscar Citera
slowboy Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Hur laddar man hem sportingbet klienten, hittar bara paradisepoker där nu, någon som vet kan länka eller skicka via msn eller nåt.. Oscar Hej, Ladda ner via svenska hemsidan: http://se.sportingbet.com Välkommen! Mvh SportingbetEric Tack så mycket Citera
baller Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 En timme till registrering. Muhahah, jag skall vara först. Reggar man sig först måste ju riggen och klonken vara till ens fördel... Citera
jezaja Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Heh, jag behöver inte ens rigg för att vinna Citera
gdaily Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2006 lol. Den som vinner, glöm inte att PM:a Nusseman så går det lättare att fixa till med hytter och biljetter. Citera
eMz Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Är satelliten öppen för alla på Sportinbet eller enbart för pf? Citera
ParadiseEric Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Är satelliten öppen för alla på Sportinbet eller enbart för pf? Den är öppen för alla svenskregistrerade på Sportingbet. Mvh SportingbetEric Citera
TotalFarsa Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Är satelliten öppen för alla på Sportinbet eller enbart för pf?Bra fråga. Var ju inget lösenord så här finns ju chans att nån ungrare går in och lirar frirulle till PAF /TF *edit* ok, no ungrare Citera
QoS Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Allright! Bring it till QooooS! - QoS Citera
QoS Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Jäklar var det var svårt att hitta den... Nu är man reggad i alla fall... bring on the PAIN! Men först lite middag. - QoS Citera
Recommended Posts