Painman Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 Blev klar den 2 på morgonen men kan fortfarande inte registrera mig till WPT-turneringen och någon bonus har jag inte sett röken av.Det verkar som jag har blivit lurad på 500 dollar. Har mailat support 6 gånger nu. då jag mailade supporten tidigare så sa dom att det tar 24h innan man får pengarna, va lugn. Det är ju redan några reggade till turneringen så det verkar ju fungera. Citera
deemark Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 Ja men nu har det gått 72 timmar och jag kan inte ensregistrera mig och nu vägrar support att svara på mina frågor. Citera
jaroiten Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 Många på bonuswhores verkar också ha problem. Citera
SaInT Postad 6 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Många på bonuswhores verkar också ha problem. Gick ett tag utan att folk fick pengarna men inatt släppte det tydligen och många fick sina $500. Inte jag dock, clearade i onsdags. De övriga $702 jag hade på accountet hittade till NETELLER på bara ett par timmar dock. Citera
y0 Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Jag fick min bonus idag. Blev klar för ett par dagar sedan. Cashouts går mycket snabbt, men de verkar inte tillåta att man tar ut mer än ~2k åt gången. Citera
deemark Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Ja det verkar ju fungera för alla till slut men för mig händer inget. Support har slutat svara också. Citera
deemark Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Postad 7 Oktober , 2006 Kunde nu äntligen registrera mig för turneringen och hoppas att bonusen kommer snart! Citera
Uppenberg Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Postad 7 Oktober , 2006 reggad! Hur lång tid tar det innan bonusen kommer? Citera
deemark Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Fick min bonus idag också! Så fort jag kunde registrera mig för turneringen fich bonusen mycket snabbt! Det var något tekniskt problem som jag hade med att registrera mig till WPT-turneringen annars så verkar allt fungera alldeles utmärkt med nakedpoker! Citera
Raimo Postad 2 December , 2006 Rapport Postad 2 December , 2006 Vilket nätverk tillhör nakedpoker? Citera
lingonsnaps Postad 2 December , 2006 Rapport Postad 2 December , 2006 Vilket nätverk tillhör nakedpoker? Games Grid Citera
Ving Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Nej, slut sedan länge. Undvik denna sajt. Helt bedrövlig nu när den bra specialbonusen är över. Citera
Recommended Posts