Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Ett misslyckat blufförsök. UTG har spelat väldigt löst, medan jag har spelat tight. Jag tyckte han borde inse att jag hade floppat set här. Men tydligen inte. Var nånstans blev det fel? Dåligt spel? Har han för mycket i stacken? Eller är det bara oflyt att han hittar suckerkåken?

PokerStars Pot-Limit Omaha High, $0.50 BB (9 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FCP)

MP2 ($48)

MP3 ($38.15)

CO ($60.60)

Button ($54.65)

SB ($40.55)

BB ($52.65)

UTG ($155.05)

Hero ($53)

MP1 ($44.55)

Preflop: Hero is UTG+1 with A :heart: , 5 :heart: , K :club: , J :club: .

UTG raises to $1, Hero calls $1, MP1 calls $1, 4 folds, SB calls $0.75, 1 fold.

Flop: ($4.50) 2 :spade: , K :diamond: , T :club:(4 players)

SB checks, UTG bets $1.5, Hero raises to $3, MP1 folds, SB folds, UTG calls $1.50.

Turn: ($10.50) 4 :heart:(2 players)

UTG bets $3, Hero raises to $9, UTG calls $6.

River: ($28.50) 2 :heart:(2 players)

UTG bets $12, Hero raises to $40, UTG calls $28.

Final Pot: $108.50

Results in white below:

UTG has Ac Kh 5c 2d (full house, twos full of kings).

Hero has Ah 5h Kc Jc (two pair, kings and twos).

Outcome: UTG wins $108.50.

• Svars 236
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Samma bord, samma motståndare en stund senare. Jag försöker få betalt, men det går inget vidare. Betarna känns inte konsekventa med föregående hand. Alternativ spelplan/betar?

PokerStars Pot-Limit Omaha High, $0.50 BB (9 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FCP)

UTG+1 ($48)

MP1 ($38.15)

MP2 ($60.60)

MP3 ($54.65)

CO ($40.75)

Button ($51.90)

SB ($207.05)

Hero ($50)

UTG ($43.05)

Preflop: Hero is BB with 9 :diamond: , 6 :spade: , 7 :club: , 8 :diamond: .

5 folds, CO calls $0.50, 1 fold, SB raises to $1.5, Hero raises to $5, CO folds, SB calls $3.50.

Flop: ($10.50) J :diamond: , 7 :spade: , T :heart:(2 players)

SB bets $2, Hero raises to $16, SB calls $14.

Turn: ($42.50) A :diamond:(2 players)

SB checks, Hero bets $29 (All-In), SB folds.

Final Pot: $71.50

Results in white below:

No showdown. Hero wins $71.50.

Postad

Button är rätt så tight. Han har absolut en bra hand här, rätt stor sannolikhet för AAxx. Vad gör jag? Passar och väntar på bättre läge? Synar och checkfoldar om jag inte träffar? Annat?

SB ($36.60)

BB ($38.15)

UTG ($60.60)

UTG+1 ($54.65)

MP1 ($56.10)

MP2 ($61.15)

MP3 ($173.55)

Hero ($68.65)

Button ($49.75)

Preflop: Hero is CO with K :spade: , 7 :club: , K :heart: , 7 :heart: .

2 folds, MP1 calls $0.50, MP2 calls $0.50, 1 fold, Hero raises to $2.75, Button raises to $10, 2 folds, MP1 folds, MP2 folds, Hero ???

Postad

Spontant känns det som du spelar mer aggressivt med dina färdiga händer. Sen tycker jag nog du kan höja med A :heart: , 5 :heart: , K :club:, J :club: preflop, tycker du inte? Tycker du spelar helt rätt med din stege, men gör likadant när du bluffar bara.

sen vad gäller K :spade: , 7 :club: , K :heart: , 7 :heart: . är det nog bara att syna och se om vi kan förbättra handen. Kan ju också komma en bluffvänlig bräda.

Postad
Samma bord, samma motståndare en stund senare. Jag försöker få betalt, men det går inget vidare. Betarna känns inte konsekventa med föregående hand. Alternativ spelplan/betar?

Ser helt ok ut. Ta pengarna och se glad ut, ibland får man helt enkelt inte mer betalt.

Postad
Button är rätt så tight. Han har absolut en bra hand här, rätt stor sannolikhet för AAxx. Vad gör jag? Passar och väntar på bättre läge? Synar och checkfoldar om jag inte träffar?

Jag tar en flopp. Helst en med en eller eller flera sjuor. :)

Postad

Ännu en härlig måndagmorgon. En efterhängsen förkylning som inte vill släppa, kö på motorvägen till jobbet och en väldigt röd inbox pga olästa mejl. Känns standard på något sätt.

Pokerveckan var en rejäl bergochdalbana med en massa överdrivet whinande från min sida. Efter att ha slutat spela på Stars och Sportingbet som båda är riggade :roll: så provade jag på Party igen. Jag vet inte om det är logiskt egentligen, men när jag gått back så brukar det kännas bra att byta klient.

Jämfört med tidigare är Party närmast en spökstad. Ett (1) enda PLO50-bord öppet, inget PLO100, och endast ett par stycken ännu högre som naturligtvis ändå inte är aktuella. Däremot ett gäng med PLO25-bord. Så det fick bli det enda PLO50-bordet kompletterat med två av lägre valör och fan tro’t, men jag plussade rakt ut. På alla bord. Mycket underligt.

Status efter alla upp och ner är ett resultat på ca +$1110 i oktober (den uppmärksamme och matematiskt begåvade läsaren kan alltså sluta sig till att trots allt whine så slutade förra veckan endast marginellt negativ.). Ikväll blir det inget spel tack vare mer fotbollstittande (förmodligen i spöregn och minusgrader, jag är beredd med paraply och långkalsonger) och sen hem fort som attan för att se Prison Break. Och för enkelhets skull så låter jag nog bli att spela i morgon också.

Har jag då klarat mitt mål för oktober eller ej? Är det det ursprungliga på $1000 eller det reviderade på $1500 som borde gälla? Asch, jag vet inte. Jag är rätt så nöjd iallafall. Men som two_aces var inne på, i fortsättningen ska jag försöka låta bli att ändra mål mitt i månaden.

Övriga pokerrelaterade mål har överlag uppnåtts. Disciplinen på kvällarna har blivit mycket, mycket bättre och även antalet spelkvällar har legat på en bra nivå. Jag har tagit mig igenom hela Roffe Slotbooms bok nu, och avsnittet med quiz/practise hands som jag sparade till sist är väldigt bra. Bra exempel och bra resonemang. Rekommenderas. Jag har även börjat på Reubens quiz-bok och återkommer med åsikter om den framöver.

Angående badrum och motion: Jag måste ju ha något att se fram emot i november, eller hur? :)

Postad
Ja va fan kör på.. Betta 14 typ så ser det ut som att du vill ha syn. Slår han om lägg dig eller gambla. Bra råd eller hur :)

Vad hände?

Det är ju ganska bra flop för AA, ska till bra med reads alt. djupa stackar för att jag skulle släppa den handen där. Men visst, kan ju pröva att beta ut 14 dollar. Hur stor är då chansen att du får en fold? noll skulle jag säga. Kanske syn men absolut troligast är ju ändå omslag. jag ser det ändå som 14 bortkastade dollars, framförallt eftersom det är fi som har kommandot i potten.

Postad
Finns det någon mörkhyad tränare i NBA?

Japp, ungefär hälften av coacherna. 13 stycken som jag kommer ihåg i huvudet, men jag kan ha missat någon.

Du skojar. Håller du reda på 30 coacher i huvudet? Jag som tycker att jag har rätt bra koll på NBA, även om det var bättre (värre?) för några år sedan. Men inte en chans att jag skulle kunna komma på alla färgade coacher. Eller de andra heller för den delen. Avery Johnson, Nate McMillan, Mo Cheeks, Doc Rivers och Isiah Thomas var de jag kom på på en gång. Efter att ha funderat lite så tror jag att Byron Scott och Eddie Jordan fortfarande coachar, men därefter tog det stopp.

Apropå NBA så råkade jag snubbla in på Unibets odds för vinnare 2006/07. Mest spelbart* känns åtta gånger pengarna på Phoenix som har i princip samma lag som förra året plus en förhoppningsvis frisk Stoudemire tillbaka från skada. De känns livsfarliga tycker jag.

Främsta utmanare är väl Dallas förmodligen. Många bra spelare, plus en ägare som inte stoppar för lite utgifter när det gäller att hjälpa laget. Han har låtit analysera hur de nya bollarna reagerar när de blir fuktiga, bara en sån sak.

Jag tror att Miami får svårt att försvara titeln. Shaq går på ångor numera och Wade kan inte bära hela laget. Men de är såklart livsfarliga i slutspelet om Shaq slipper spela mycket under säsongen.

Kanske dumt att räkna bort San Antonio också. Tim Duncan är eventuellt bäst i ligan när han är frisk, även om han inte är flashigast.

Övriga lag får nog svårt. Även om det ska bli grymt kul att se vad Don Nelson kan göra med ett nytt försök med small ball i Golden State (mitt gamla favvislag ända sedan Run TMC-eran).

*Med reservation för att jag lovat mig själv att jag aldrig mer ska betta på NBA-basket eftersom mitt track record är helt horribelt.

Ja va fan kör på.. Betta 14 typ så ser det ut som att du vill ha syn. Slår han om lägg dig eller gambla. Bra råd eller hur :)

Vad hände?

Det är ju ganska bra flop för AA, ska till bra med reads alt. djupa stackar för att jag skulle släppa den handen där. Men visst, kan ju pröva att beta ut 14 dollar. Hur stor är då chansen att du får en fold? noll skulle jag säga. Kanske syn men absolut troligast är ju ändå omslag. jag ser det ändå som 14 bortkastade dollars, framförallt eftersom det är fi som har kommandot i potten.

Med $20 i döda pengar i potten och $40 bakom så kändes det som att AA aldrig skulle släppa där. Och har han AA så har jag dryga 0.2 i EV. Det är klart han kan ju sitta på QJT9 eller liknande, då har jag EV på 0.5 istället, men jag tror inte det.

Iallafall, jag checkade, fi betade pott, jag foldade. Inte mer spännande än så tyvärr.

Postad

Vad hände?

Jo benägen att hålla med. Men jag e på gambool humör idag :)..

Detta spel är bättre med djupare stackar helt klart. Då får AA stora problem med en massa turnkort.

Denna hand illustrerar ju annars rätt bra varför det är bra att vara aggresiv pre med en massa händer då man hela tiden blir "readad" att ha AA..

Killen kunde ha höjt KKXX QQXX..

Jag är väldigt aggresiv pre och höjer nästan alltid med händerna jag spelar när det är limpat innan.

Pot cont bet på flop om det är 1 eller 2 spelare kvar på okordinerade floppar ger mig nästa alltid potten.

Postad
Iallafall, jag checkade, fi betade pott, jag foldade. Inte mer spännande än så tyvärr.

Bra spel. Du får ändå pengarna senare utan att behöva förlita dig på en fyroutare/runner-runner färg.

Postad

Med tanke på preflop-spelet skulle jag om jag var i ditt läge och verkligen hade träffat där check-raisa. Är ju nästan säkert att han kommer leda ut om vi checkar och då är vi säkra på att få in alla pengar. Detta borde ju rimligtvis även fi funder på. Nu bygger ju hela resonemanget på att han har AAxx, det finns ju flera händer jag kan tänka mig att göra samma spel med i det läget, om inte annat så för att mixa upp spelet lite och bli lite mer svårläst. Men det är ju också lite read-baserat.

Fan sitter och ger ut min spelstil här, får mörka mina nick . ;)

Postad
Med tanke på preflop-spelet skulle jag om jag var i ditt läge och verkligen hade träffat där check-raisa. Är ju nästan säkert att han kommer leda ut om vi checkar och då är vi säkra på att få in alla pengar. Detta borde ju rimligtvis även fi funder på. Nu bygger ju hela resonemanget på att han har AAxx, det finns ju flera händer jag kan tänka mig att göra samma spel med i det läget, om inte annat så för att mixa upp spelet lite och bli lite mer svårläst. Men det är ju också lite read-baserat.

Fan sitter och ger ut min spelstil här, får mörka mina nick . ;)

Det är inte bra :) själv har man hållit tillbaka :) not..

jo vi är nog alla överens om att det spelet i denna pott är helt ok. Men detta gör inte spelet med att betta 14$ i potten fel då man kan i framtiden få mera betalt mot just AA då du har träffat med sig 1010 i denna situation.

Checkraisen med trissar känns så standard och man får sällan in hela smeten med toptrissen på dessa nivåer. Det känns som att spelet tightat tills sig iallafall på b2b på sistonde.

Edit: Kanske bara e emot mig lol..

Postad

He who asks is a fool for five minutes, but he who does not ask remains a fool forever. -Chinese Proverb

Ok folks, jag har några spörsmål jag behöver hjälp med. Det är dags för lite interaktion. Naturligtvis på frivillig basis, men de som verkligen svarar kommer belönas med helt omätbar positiv pokerkarma. Ju längre och fylligare svar, desto mer karma. Den som läser men inte orkar svara drabbas eventuellt av en oproportionerligt stor andel missade färgdrag. Consider yourself warned.

1) Som tidigare nämnts så har jag införskaffat pokertracker. Jag vet att det finns sökfunktioner och andra trådar om PT redan, men de fokuserar mest på Texas, och det jag är ute efter handlar såklart om Omahadata. Hittills har jag enbart använt det för att kolla igenom hand histories, speciellt de med sämst nettoresultat. Men det finns säkert en massa annat skoj man kan lära sig av att analysera PTO-siffror. Ge mig förslag på vad jag ska kolla lite extra på. Ska jag posta lite siffror så ni kan tycka till, isåfall, vilka är det som är matnyttiga?

2) Efter den minimala utläggningen om NBA blev jag plötsligt sugen på att börja sportsbetta på basket, trots usel historik. Jag har sisådär $150 sittande på Unibet efter nån gammal bonus jag klarade där en gång i tiden. Ska det bli min basketrulle som jag med all sannolikhet gular? Ett ja räcker bra här.

3) Ny månad imorgon. Således nya månadsmål. Jag har naturligtvis lite egna idéer, men kom gärna med förslag på vad mina mål för november borde vara. Seriösa såväl som något mindre seriösa svar uppskattas och beaktas lika mycket.

Tack på förhand. :)

Postad

1) Som tidigare nämnts så har jag införskaffat pokertracker. Jag vet att det finns sökfunktioner och andra trådar om PT redan, men de fokuserar mest på Texas, och det jag är ute efter handlar såklart om Omahadata. Hittills har jag enbart använt det för att kolla igenom hand histories, speciellt de med sämst nettoresultat. Men det finns säkert en massa annat skoj man kan lära sig av att analysera PTO-siffror. Ge mig förslag på vad jag ska kolla lite extra på. Ska jag posta lite siffror så ni kan tycka till, isåfall, vilka är det som är matnyttiga?

Om du googlar fram Robs Categories kan du hitta diverse handkategorier och se vilka du förlorar/vinner mest på. AAxx, KKxx, etc. Jag har lagt till några extra själv i min PTO för att få en mer fingranulär syn på starthänderna, så om du vill kan du leka lite med det.

Annars brukar jag titta igenom sessionerna och även se om jag hittar lite kul metadata, som att "jag vinner mest när pot avg ligger på si och så många BBs och när det är si och så många till floppen vid bordet". Vinner du mest när du spelar långa sessioner eller korta? Vilka tider vinner du mest på?

I övrigt: VPIP, preflop aggression, postflop aggression, BB/100 och won $ at showdown är hyfsat intressant. Och standardavvikelsen per 100 händer (session tab/details). En intressant sak är annars att titta på de stora potterna. Förut hade jag problem med att vinna småpotterna och mellanpotterna, men var nästan alltid med i de tre största potterna som spelades vid bordet när jag satt där. Det fick mig att utvärdera hur jag spelade i de andra potterna och göra nödvändiga justeringar för att öka vinsten totalt.

2) Efter den minimala utläggningen om NBA blev jag plötsligt sugen på att börja sportsbetta på basket, trots usel historik. Jag har sisådär $150 sittande på Unibet efter nån gammal bonus jag klarade där en gång i tiden. Ska det bli min basketrulle som jag med all sannolikhet gular? Ett ja räcker bra här.

Ja! Men bara om du talar om för mig vilken kanal jag kan hitta NBA-matcher på - Canal+ nämner inget om det på sin hemsida och jag är officiellt irriterad.

3) Ny månad imorgon. Således nya månadsmål. Jag har naturligtvis lite egna idéer, men kom gärna med förslag på vad mina mål för november borde vara. Seriösa såväl som något mindre seriösa svar uppskattas och beaktas lika mycket.

Spela n antal tusen händer och minska antalet gjorda fel (läs: idiotspel) till n per 1000 händer. Pengamål får du sätta själv, jag brukar försöka undvika det. :)

Postad

"3) Ny månad imorgon. Således nya månadsmål. Jag har naturligtvis lite egna idéer, men kom gärna med förslag på vad mina mål för november borde vara. Seriösa såväl som något mindre seriösa svar uppskattas och beaktas lika mycket. "

Inte gula brukar vara mitt mål :)..

Allvarligt talat så förstår jag inte dessa "mål för månaden"..Det är väl alltid att vinna så mycket som möjligt eller?

Spela så bra du kan e annars ett bra mål kanske (dvs verkligen studera motståndarna osv.

Postad
Allvarligt talat så förstår jag inte dessa "mål för månaden"..Det är väl alltid att vinna så mycket som möjligt eller?

Ja, det är ju ett sätt att se på saken. Jag håller inte med. Eller rättare sagt, jag håller med om att (allt annat lika) så är mer pengar att föredra framför mindre pengar. Men, som jag var inne på för ett par sidor sedan, ska man maximera pengarna så är det annat som blir lidande. En omätbar alternativkostnad.

Ska man dra det till sin yttersta spets så är väl målet snarare att vara så lycklig som möjligt. Hur man nu definierar och mäter det…

Målen i den här dagboken är inte menade som extremt allvarliga, utan ska mer fungera som en röd tråd, både för mig och för läsaren. Det kan ju vara kul att veta ungefär hur det går i alla fall. Och kanske få lite anekdoter om annat än poker ibland.

Nog med svammel och vidare till lite konkreta mål. Jag har vadat igenom alla bra tips och kommit fram till följande för november:

:club: +$1000 - en jämn och bra summa som är tillräckligt stor för att tiden jag lägger ner inte ska kännas bortslösad. Siffran kommer inte att revideras denna månad.

:club: Köpa blommor - jag tänkte följa mitt eget tips till peji, varje gång jag har tjänat 10 inköp ska jag köpa blommor till min sambo. Om jag skriver ner det här kanske jag kommer ihåg det.

:club: Senast 23.00 - en bra regel som jag fortsätter med.

:club: Max 5 kvällar i veckan - också en bra regel som jag fortsätter med.

:club: En hel vecka utan poker - ok, den här lär jag klara! Resan är redan betald. Gran Canaria, here we come!

:club: Inte gula basketrullen - här har jag nog tagit mig vatten över huvudet.

:club: Fixa badrum - sigh.

:club: Motionera 2 ggr/vecka - sigh.

Postad

UTG+2 har en jättestack och verkar vara en bra spelare. Hur ser ni på spelet i denna handen där jag försöker representera AA efter att ha höjt före floppen? Helt ok eller dumt?

Party Poker - Pot Limit Omaha Ring game - Blinds: $0.25/$0.50 - 10 players

Converter

Stack sizes:

UTG: $49.50

UTG+1: $19

UTG+2: $239.44

MP1: $45.41

Hero: $51.45

MP3: $50

CO: $103.10

Button: $43.65

SB: $53.95

BB: $70.15

Pre-flop: (10 players) Hero is MP2 with T :diamond: T :spade: K :club: K :spade:

UTG calls, UTG+1 folds, UTG+2 calls, MP1 calls, Hero raises to $3.75, 4 folds, UTG calls, UTG+2 calls.

Flop: 3 :club: 3 :heart: A :heart: ($12.5, 4 players)

UTG checks, UTG+2 checks, Hero bets $4.07, UTG folds, UTG+2 calls.

Turn: 5 :spade: ($20.64, 3 players)

UTG+2 checks, Hero bets $4.85, UTG+2 raises to $9.7, Hero raises to $14.55. UTG+2 folds.

Postad
UTG+2 har en jättestack och verkar vara en bra spelare. Hur ser ni på spelet i denna handen där jag försöker representera AA efter att ha höjt före floppen? Helt ok eller dumt?

Party Poker - Pot Limit Omaha Ring game - Blinds: $0.25/$0.50 - 10 players

Converter

Stack sizes:

UTG: $49.50

UTG+1: $19

UTG+2: $239.44

MP1: $45.41

Hero: $51.45

MP3: $50

CO: $103.10

Button: $43.65

SB: $53.95

BB: $70.15

Pre-flop: (10 players) Hero is MP2 with T :diamond: T :spade: K :club: K :spade:

UTG calls, UTG+1 folds, UTG+2 calls, MP1 calls, Hero raises to $3.75, 4 folds, UTG calls, UTG+2 calls.

Flop: 3 :club: 3 :heart: A :heart: ($12.5, 4 players)

UTG checks, UTG+2 checks, Hero bets $4.07, UTG folds, UTG+2 calls.

Turn: 5 :spade: ($20.64, 3 players)

UTG+2 checks, Hero bets $4.85, UTG+2 raises to $9.7, Hero raises to $14.55. UTG+2 folds.

Detta spel funkar alldeles rätt så sällan tycker jag. Klart att du ska representera AA på floppen med halvpott bet eller nåt. Men sen om man får en syn så är det sällan det är värt att joxa vidare. Du är som bäst uppe mot en 3:a som är osäker på att du har AA och vill se turn samt hur du spelar den. Men du kan ju lika gärna vara upp mot AA,33,A3 som aldrig släpper denna.

Om man nu gör detta spel ändå så tycker jag halvpottbet efter flopp och sen närmare pott på turn då Fi kommer att svettas rejält om han inte har AA,33,eller A3..Får du syn då kommer du garanterat att få det på rivern med.

Det är lite skillnad om du själv hade haft ett A dock.

Postad

Här känns det som jag bara skänker bort pengar. Jag får skälvan när jag blir reraisad och dessutom sitter ur position. Hur borde jag ha spelat denna?

Party Poker - Pot Limit Omaha Ring game - Blinds: $0.25/$0.50 - 9 players

Stack sizes:

UTG: $28.25

UTG+1: $43.61

MP1: $71.37

MP2: $50

Hero: $81.96

CO: $50

Button: $134.15

SB: $35.80

BB: $59.42

Pre-flop: (9 players) Hero is MP3 with J :heart: A :club: T :spade: Q :club:

UTG folds, UTG+1 calls, MP1 calls, MP2 (poster) checks, Hero raises to $3.75, CO raises to $13, 6 folds, Hero calls.

Flop: 4 :club: 7 :heart: 6 :diamond: ($28.25, 2 players)

Hero bets $8.30, CO raises all-in $37, Hero folds.

Uncalled bets: $37 returned to CO.

Postad

sen om man får en syn så är det sällan det är värt att joxa vidare.

Om man nu gör detta spel ändå så tycker jag halvpottbet efter flopp och sen närmare pott på turn då Fi kommer att svettas rejält om han inte har AA,33,eller A3..Får du syn då kommer du garanterat att få det på rivern med.

Jo, men om man verkligen hade AA, skulle man inte beta lite mindre och nästan tigga om syn? Det var så jag tänkte iallafall när jag betade lite både på flop och turn. Sen när han miniraisade kändes det som ett "jag tror du bluffar"-bet. Kändes inte som AA iallafall. Så jag fick för mig att jag skulle miniraisa tillbaka, för att återigen tigga om syn.

Det funkade ju den här gången, men jag vetefasen om det är så bra egentligen.

Postad
Här känns det som jag bara skänker bort pengar. Jag får skälvan när jag blir reraisad och dessutom sitter ur position. Hur borde jag ha spelat denna?

Party Poker - Pot Limit Omaha Ring game - Blinds: $0.25/$0.50 - 9 players

Stack sizes:

UTG: $28.25

UTG+1: $43.61

MP1: $71.37

MP2: $50

Hero: $81.96

CO: $50

Button: $134.15

SB: $35.80

BB: $59.42

Pre-flop: (9 players) Hero is MP3 with J :heart: A :club: T :spade: Q :club:

UTG folds, UTG+1 calls, MP1 calls, MP2 (poster) checks, Hero raises to $3.75, CO raises to $13, 6 folds, Hero calls.

Flop: 4 :club: 7 :heart: 6 :diamond: ($28.25, 2 players)

Hero bets $8.30, CO raises all-in $37, Hero folds.

Uncalled bets: $37 returned to CO.

Push AI preflop,

• Skapa nytt...