FiSherman63 Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 Undrar helt enkelt hur man blir VIP och vad man får för fördelar? Jag har fått för mig att man blir kontaktad när man spelat tillräckligt mycket, stämmer det? Har man något för att mejla och be om att få bli VIP, eller är det bara att vänta? Jag har spelat på Party i snart 3 månader, har loggat 80-90k händer på NL400 och har väl runt 18k partypoints tror jag (det går ju såååå långsamt att få poäng). Citera
baller Postad 29 September , 2006 Rapport Postad 29 September , 2006 du skickar ett mail till vip@partypoker.com och requestar att bli medlem... får du inget svar skickar du ett mail igen.. repeat till svar (däremot inte sagt att du kommer med i programmet) Citera
PrisonX Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Undrar helt enkelt hur man blir VIP och vad man får för fördelar? Fisherman63 undrade även vilka fördelar man har genom detta, någon som har svaret? Citera
rickard_o_h1 Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Alltid cooooolt att vara VIP Citera
Gerhard Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Undrar helt enkelt hur man blir VIP och vad man får för fördelar? Jag har fått för mig att man blir kontaktad när man spelat tillräckligt mycket, stämmer det? Har man något för att mejla och be om att få bli VIP, eller är det bara att vänta? Jag har spelat på Party i snart 3 månader, har loggat 80-90k händer på NL400 och har väl runt 18k partypoints tror jag (det går ju såååå långsamt att få poäng). Jag har varit silvermedlem nu en tid. Det blev jag på den "gamla" tiden då det gick snabbare att få poäng. Med nuvarande långsamma takt kommer jag så småningom att degraderas. Party pointsen man får använder jag i första hand till att spela frirullar. Man kan skaffa lite prylar i stället men de har (nästan) inget som jag eftertraktar. Sammanfattningsvis kan jag konstatera att Party pointsen är överreklamerade. Man kände sig stolt över att bli silvermedlem men de reella fördelarna är få. Citera
FiSherman63 Postad 10 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Party pointsen man får använder jag i första hand till att spela frirullar. Man kan skaffa lite prylar i stället men de har (nästan) inget som jag eftertraktar. Man får ju party points även som icke-vip. Delas pointsen ut i snabbare takt som vip? Jag hoppas det, mtp att det snålas ju rejält för oss oviktiga personer. Jag skickade förövrigt mail och bad om att få bli vip. Fick till svar ungefär vad jag förväntar mig från partys och deras urusla servicenivå: De uppgraderar folk till vip 'on a monthly basis'. Tyvärr gjordes detta inte i september, men det var tydligen hur lugnt som helst eftersom jag skulle bli vip vid nästa uppgraderingstillfälle som troligen kommer att ske i oktober eller november... Only at partypoker... Citera
Gerhard Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Party pointsen man får använder jag i första hand till att spela frirullar. Man kan skaffa lite prylar i stället men de har (nästan) inget som jag eftertraktar. Man får ju party points även som icke-vip. Delas pointsen ut i snabbare takt som vip? Jag hoppas det, mtp att det snålas ju rejält för oss oviktiga personer. Jag skickade förövrigt mail och bad om att få bli vip. Fick till svar ungefär vad jag förväntar mig från partys och deras urusla servicenivå: De uppgraderar folk till vip 'on a monthly basis'. Tyvärr gjordes detta inte i september, men det var tydligen hur lugnt som helst eftersom jag skulle bli vip vid nästa uppgraderingstillfälle som troligen kommer att ske i oktober eller november... ... Det jag uttalar mig om är silvermedlem och guldmedlem. Om detta är samma som VIP är mig obekant. Promoveringen/degraderingen sker mycket riktigt vid månadsskiftena. Som silvermedlem få man 50 % mer Party points när man spelar (om det nu kan vara till någon glädje). Guldmedlemmar får 100 % mer. Citera
baller Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Om detta är samma som VIP är mig obekant. Nä! Citera
FiSherman63 Postad 11 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Om detta är samma som VIP är mig obekant. Nä! Öhh nähe. Så man kan antingen vara silver, guld eller vip? Låter mer än lovligt snurrigt. Vad är det som gäller för vippers angående party points då? Citera
y0 Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Jag var VIP när jag fortfarande var i den blå kategorin. VIP-bonusen som byggde på att samla partypoints blev inte lika attraktiv då. Citera
Doc Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Så vad händer då man blir VIP? Rake-återbäring? Citera
Recommended Posts