william Postad 14 November , 2006 Författare Rapport Postad 14 November , 2006 Då gular vi snart! Fixar inte prima , försökte nu med nordic bets reload. Men losade 100 och det får vara nog. På .5/1 får man syn hela tiden och blir nersynad hela tiden. Och visst det är väl skitbra för dem betalar mig ju när jag har kåk. Men då jag förlorar varje TPTK flop så förlorar jag mest i längden iaf. Så aldrig mer .5/1 spel på prima. 1/2, här har vi proffs eller idioter. Vet inte riktigt men på något sätt spöar dem skiten ur mig rejält. Om jag kör en fuling från CO med K9s så har dem AA och träffar kåk även om jag får nötfärg... Sitter jag med AA så får dem färg på rivern då de kör fuling.. Så aldrig mer 1/2 på prima. Aldrig mer Prima Poker. Citera
Opteron Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 Varför spelar du inte wpx? 1/2 där är mer spännande än 2/4 på de flesta andra ställen och spelar du 1000 händer om dan på 1/2 SH så får du över 400$ i veckan i rakeback (spela dubbelt så får du dubbelt). Citera
SouthEast Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 = idiot som läser din dagbok Trist att du la ner SnG-spelandet. Citera
william Postad 14 November , 2006 Författare Rapport Postad 14 November , 2006 Det är inte nerlagt! Det kommer tillbaka, var bara efter lite bnusar, men är det nerlagt istället. Kommer spela in vissa bonusar som interpokers varje månad annars är det FL och SNG grind på stars. Sätter in rullen där ikväll och sedan bär det av mot nya sng höjder! Skall ta och presentera lite stats oftare från det förrexten Citera
william Postad 16 November , 2006 Författare Rapport Postad 16 November , 2006 500 insatta på pokerstars idag 120 skall in på nordicbet ( skall klara av bonusen! ) Status: Pokerstars + 60 Nordicbet = +-0 Citera
william Postad 16 November , 2006 Författare Rapport Postad 16 November , 2006 500 insatta på pokerstars idag120 skall in på nordicbet ( skall klara av bonusen! ) Status: Pokerstars + 100 Nordicbet = +-0 Citera
william Postad 17 November , 2006 Författare Rapport Postad 17 November , 2006 Gårddagen gick bra och man är back on track. Inte fan skall vi gula inte! Bankrulle Pokerstars Insatt: $500 | Nu: $640 | Fpps: 16117 Horeri Pengar ( Nordic bet ) Insatt: $120 | Nu: $320 Totalt : $960 Uttag i dag blir ca $100. Citera
william Postad 17 November , 2006 Författare Rapport Postad 17 November , 2006 Bankrulle Pokerstars Insatt: $500 | Nu: $674 | Fpps: 16183 Horeri Pengar ( Nordic bet ) Insatt: $120 | Nu: $320 Totalt : $994 Uttag i dag blir ca $100. Citera
william Postad 17 November , 2006 Författare Rapport Postad 17 November , 2006 Nivå / Spel : FL 1/2 Antal Spelade händer: 340st Min : 190 min ( 0.77H ) Antal bord: 4.13st Resultat: $48 Bankrulle Pokerstars Insatt: $500 | Nu: $690 | Fpps: 16363 Horeri Pengar ( Nordic bet ) Insatt: $120 | Nu: $320 Totalt : $1010 Uttag i dag blir ca $100. Citera
william Postad 17 November , 2006 Författare Rapport Postad 17 November , 2006 Har räknat ut att jag idag spelar in ca 0.77FPP / delad hand. Skall kolla snittet mer senare då jag har ett större urval. Men det betyder att jag ganska lugnt borde kunna fixa 1000-1500 poäng per dag iaf. Då lär tjejen lätt hinna få sin 80 GB IPOD Nu skall jag ta och städa lite i lägenheten för det blir fest i morgon. Därför jag måste norpa 100 dollar. Spelar mer sen Citera
all_ur_horses Postad 17 November , 2006 Rapport Postad 17 November , 2006 gillar framförallt dina hand histories, mkt intressant Citera
william Postad 17 November , 2006 Författare Rapport Postad 17 November , 2006 mm dem e ju så trevliga... Verkligen hatar hh´s. Citera
william Postad 17 November , 2006 Författare Rapport Postad 17 November , 2006 Backade 100 BB´s nu, så varför inte låta er kolla på de händer där jag förlorade mest. Hade jag kunnat spara in? PokerStars 1/2 Hold'em (6 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver Cards) Preflop: Hero is MP with , . UTG raises, Hero 3-bets, 4 folds, UTG caps, Hero calls. Flop: (9.50 SB) , , (2 players) UTG bets, Hero raises, UTG 3-bets, Hero caps, UTG calls. Turn: (8.75 BB) (2 players) UTG checks, Hero bets, UTG raises, Hero 3-bets, UTG calls. River: (14.75 BB) (2 players) UTG checks, Hero bets, UTG calls. Final Pot: 16.75 BB Results in white below: UTG has Jd Ad (two pair, aces and jacks). Hero has Ah Kh (one pair, aces). Outcome: UTG wins 16.75 BB. PokerStars 1/2 Hold'em (5 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver Cards) Preflop: Hero is SB with , . 3 folds, Hero raises, BB 3-bets, Hero caps, BB calls. Flop: (8 SB) , , (2 players) Hero bets, BB raises, Hero 3-bets, BB caps, Hero calls. Turn: (8 BB) (2 players) Hero bets, BB raises, Hero 3-bets, BB caps, Hero calls. River: (16 BB) (2 players) Hero checks, BB bets $0.75 (All-In), Hero calls. Final Pot: 16.75 BB Results in white below: Hero has Js Jh (three of a kind, jacks). BB has Ad 4d (flush, ace high). Outcome: BB wins 16.75 BB. PokerStars 1/2 Hold'em (6 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver Cards) Preflop: Hero is Button with , . UTG raises, MP calls, 1 fold, Hero 3-bets, 2 folds, UTG calls, MP calls. Flop: (10.50 SB) , , (3 players) UTG checks, MP bets, Hero raises, UTG folds, MP 3-bets, Hero caps, MP calls. Turn: (9.25 BB) (2 players) MP bets, Hero raises, MP 3-bets, Hero caps, MP calls. River: (17.25 BB) (2 players) MP bets, Hero calls. Final Pot: 19.25 BB Results in white below: MP has 2h 2d (three of a kind, twos). Hero has Ac Ts (two pair, aces and tens). Outcome: MP wins 19.25 BB. Citera
Djens Postad 17 November , 2006 Rapport Postad 17 November , 2006 Minska på sockret o öka på mjölet. /Mauau Nästa 50 bb du bakar lär vara godare. /Jag - /Cassano (Han bara sitter o e tyst) Citera
william Postad 17 November , 2006 Författare Rapport Postad 17 November , 2006 Tog alla råden, även det stumma och nu så e vi bara 30 BB ner.. Tackar! Citera
all_ur_horses Postad 17 November , 2006 Rapport Postad 17 November , 2006 Sammanlagt över de tre händerna hade du lätt kunnat spara två bets. Citera
william Postad 18 November , 2006 Författare Rapport Postad 18 November , 2006 Spelar på en annan prima bonus nu, ligger väl ca 40 back där. Får se hur det går nu har ca 100 händer kvar att spela. Skönt att jag återhämtade mig igår från $200 till bara typ $20. Har nu ca 17500 fpps med. Skall försöka fixa Platinum den här månaden samt spela in en 80GB ipod åt tjejen, eller den där digitalkameran. Citera
thefman Postad 18 November , 2006 Rapport Postad 18 November , 2006 Efter att ha läst dina senaste HH's så är jag jävligt glad att jag spelar NL! =D Dock kunde du ju ha sparat några bets. Citera
william Postad 18 November , 2006 Författare Rapport Postad 18 November , 2006 Fortsätter plussa bra på pokerstars. Upp typ 60 idag. Tog ut 100 igår, och nu måste jag supa, så jag tar ut 50 till. Skål! Citera
tiltchrille Postad 18 November , 2006 Rapport Postad 18 November , 2006 Fortsätter plussa bra på pokerstars. Upp typ 60 idag. Tog ut 100 igår, och nu måste jag supa, så jag tar ut 50 till. Skål! skön inställning att ta ut $50 och supa för , plockar du ofta ut små summor från bankrullen?(ber om ursäkt om du skrivit detta tidigare) Citera
william Postad 19 November , 2006 Författare Rapport Postad 19 November , 2006 hehe Jo det händer. tar ut då och då till mat och party. Har väl blivit kanske 300 denna månaden. Och förra månaden typ 700. Citera
william Postad 19 November , 2006 Författare Rapport Postad 19 November , 2006 Lite hängig idag . Blev grymt full . Men plussar vidare, var lite tuffare idag dock för man spelar inte på topp bakfull. + 49 idag. Vecko summering: 13 Nov: $2 14 Nov: $73 15 Nov: $58 16 Nov: $236 17 Nov: $8 18 Nov: $56 19 Nov: $71 Spel Resultat: 200 Bonus: 200 Totalt: $422 Uttag: $200 Citera
william Postad 19 November , 2006 Författare Rapport Postad 19 November , 2006 Drog in 34 på sngs också nu. Men skall offra 10 BB på 2/4.) Hoppas klonka direkt Citera
william Postad 20 November , 2006 Författare Rapport Postad 20 November , 2006 Planer & Funderingar skrivet från det jävla jobbet! Lite livsstilsförändringar måste man genomföra för att livet skall bli bättre tror jag... Socialt Sedan man flyttade till Uppsala har man mist en väldigt bra vänskapskrets man hade tidigare. Har på 3 år inte direkt funnit några som man är riktigt tight med. Har lessnat på att vara ute och supa också. Trivs bättre med att sitta hemma och umgås med vänner / flickvän. Ta en drink eller 2. Ist för att springa på köttmarknaden. Utbildning & Arbete Läste ju data & systemvetenskap för att hoppa av efter 2.5 år. Insåg att jag absolut inte vill jobba med det. Har nu ca 2.5 år kvar av csn och måste komma på vad jag vill plugga till. Är 30 år nu och känner mig jävligt stressad! Skall väl vara glad att jag har ett arbete, men fy fan. Vem vill knega resten av sitt liv för sketna 13-14000 i månaden efter skatt? Flickvännen och polarna man har diskuterar alltid mycket om utbildning och kärriärer. Man känner sig lite off där måste jag säga. Lite dåligt självförtroende så det blir lite kämpigt att umgås. Just nu vilsen. Måste kolla snart vad fan man skall göra för att finna lite framåtanda / livsglädje då det gäller detta område. Träning Som jag nämnde innan så var jag hyffsat vältränad och muskulös innan jag flyttade till Uppsala. Jobbade som dörrvakt och trivdes med livet. Nu e man fet och lever i misär:) Måste ta tag i detta rejält. Börjat träna och sola 1-2 ggr i veckan nu i ca en månad. Lederna börjar vänja sig vid ansträngningen igen, och jag planerar fett och börja föra dagbok på träningen här! För att själv få mer motivation & kontroll på det hela, samt kanske kunna inspirera/hjälpa andra eftersom jag ser att många skriver om att börja träna i sina dagböcker. Träningshjälp? Vill du komma i form? Pma så kanske jag kan hjälpa dig! Är bra på planering av kost och träning. Kan också ordna sjyssta priser på kosttillskott! Spelet Lirar nu FL SH 1/2 Samt 6 och 16 dollars SNG. FL spelet på 1/2 nivån börjar kännas stabil på pokerstars där jag tänker hålla till. Lirar vidare på 1/2 ett tag till med viss skottning på 2/4. Men ännu tål inte min rulle för hårda slag på den nivån. Så jag kommer någ "sätta undan" lite av varje dags / veckas vinst för att skotta lite. Snart är det reload på interpoker igen så då kommer visst spel göras även där. Funderar på att köra in william hill under veckan nu så att man inte missar den bonusen. Tror sunpokers bonus går att stacka, så jag skall försöka hinna med att göra det samt kanske pokerplex. Planen är nämligen att köra 2/4 där för att clera den bonusen. 1/2 spelet känns som det tar för lång tid eftersom min skärm inte fixar multi tabeling där. Hoppas kunna ha en rulle på drygt $1000 dollar innan veckan är över. Kommer bli tvungen att ta ut i vecka tvärr eftersom jag och tjejen e pank. SNG spelet Som regel skall nu bli att spela 10St sng, 6 & 16 dollars, varje dag. Och resultatet skall presenteras JÄMT här! Rullen nu Pokerstars : $622 Nordicbet : $272 Totalt : $894 Skall slava lite på jobbet nu till 12, sen jävlar skall jag hem och lira! Citera
william Postad 20 November , 2006 Författare Rapport Postad 20 November , 2006 Målen för November Bankrulle på $1000 Platinum star på Pokerstars Spela in en Ipod 80GB till flickvännen. Citera
Recommended Posts