Gå till innehåll

William - SKA MAN GRINA JULBONUSAR`?


william

Recommended Posts

  • Svars 241
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sjuka svängningar idag. Var ner till 700 dollar ett tag ( då jag köpt in mig på 10st 6 dollars sng ). Och nu slutade man med 1108. Så en diff på 3-400 dollar beroende på hur man vill se på det.

 

Men det visar hur viktigt det är att hålla sig till rulle regler då det går dåligt och inte gå upp ist som många gör för att vinna ihop allt på en gång ( tur.. ).

 

Oktober målet är ju redan avklarat nu. Jag antar att målet får bli att inte sluta månaden på under 1K ist.

 

Förrexten Dapine..

 

Jag är väl snart värre än dig? För nu har jag bytt nick och startat ny dagbok som du. Och fan... Det funkar ju!! :)

/norrman82

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjuka svängningar idag. Var ner till 700 dollar ett tag ( då jag köpt in mig på 10st 6 dollars sng ). Och nu slutade man med 1108. Så en diff på 3-400 dollar beroende på hur man vill se på det.

 

Men det visar hur viktigt det är att hålla sig till rulle regler då det går dåligt och inte gå upp ist som många gör för att vinna ihop allt på en gång ( tur.. ).

 

Oktober målet är ju redan avklarat nu. Jag antar att målet får bli att inte sluta månaden på under 1K ist.

 

Förrexten Dapine..

 

Jag är väl snart värre än dig? För nu har jag bytt nick och startat ny dagbok som du. Och fan... Det funkar ju!! :)

/norrman82

 

LOL! Hade fan inte en aning om att det var du :P Men när man tänker efter så är det rätt tydligt, ingen som orkar lira lika mkt som du ;) Ge 16$ en ordentlig chans nu, lovar att det kommer gå finfint :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjuka svängningar idag. Var ner till 700 dollar ett tag ( då jag köpt in mig på 10st 6 dollars sng ). Och nu slutade man med 1108. Så en diff på 3-400 dollar beroende på hur man vill se på det.

 

Men det visar hur viktigt det är att hålla sig till rulle regler då det går dåligt och inte gå upp ist som många gör för att vinna ihop allt på en gång ( tur.. ).

 

Oktober målet är ju redan avklarat nu. Jag antar att målet får bli att inte sluta månaden på under 1K ist.

 

Förrexten Dapine..

 

Jag är väl snart värre än dig? För nu har jag bytt nick och startat ny dagbok som du. Och fan... Det funkar ju!! :)

/norrman82

 

LOL! Hade fan inte en aning om att det var du :P Men när man tänker efter så är det rätt tydligt, ingen som orkar lira lika mkt som du ;) Ge 16$ en ordentlig chans nu, lovar att det kommer gå finfint :D

 

 

haha, jag tänkte på om det var norrman82 efter första inlägget..

 

skickade tom. ett PM då, men ändrade det efter jag skickade det.. för jag tvekade lite.. så det blev ungefär "det var inget" :roll: (i PM:et)

 

 

haha visste de ! :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och gnolar på jobbet!

 

Längtar hem till mina sngs.

 

Skall förbi affären och handla lite mat, blir nog en feta ost sallad idag.

 

Sedan skall jag hem och tokgrinda. Blir blandat $6 och $16 idag.

 

Försöker lira 81 st $6 sngs ( 3x9st , 40min/set x 3st = 120/60 = ) under 2H... Sedan tar vi hand om lite $16 om det plussar på bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skall avvakta till 1500 tror jag. Sedan avsätter jag 16 inköp ( 250 us ) så får vi se.

 

fegis ;) ne men jag vet hur det är, kvittar egentligen om man har 150 inköp, känns lika skrämmande ändå :P Det enda kan kan göra är att intala sig själv att man är vinnande och att man måste våga för att vinna (så länge man har BR till det) och sen nöta på.

 

Men om du nu inte känner dig mogen för att gå upp så finns det ju egentligen ingen anledning att gå upp.. Bättre att avanchera långsamt men säkert istället för snabbt men osäkert..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Redo känner jag mig nog. Men men...

 

Lider fortfarande av känslan "ok nu e jag 50 plus idag, vågar jag riskera att köra ett set till och isf minska vinsten av dagen?"

 

brukar också ha det problemet, bestäm varje dag hur många du MINST ska spela, sen så måste du spela dem, sen om du vill så lirar du fler..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...