Existing-user Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Vad ska man skriva under "bank code" när man gör en utbetalning från ladbrokes? En bank transfer alltså. Bump, hallå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Existing-user Postad 15 Juli , 2009 Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 Bump, hallå? bump igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 15 Juli , 2009 Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 Varför mailar du inte den svenska supporten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hagan Postad 15 Juli , 2009 Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 Eller ringer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odalmannen Postad 10 September , 2009 Rapport Share Postad 10 September , 2009 En undran bara. Hörde talas om förut att LB höjde rejken. Stämmer det och är den fortfarande hög i jämförelse med andra nätverk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 10 September , 2009 Rapport Share Postad 10 September , 2009 En undran bara. Hörde talas om förut att LB höjde rejken. Stämmer det och är den fortfarande hög i jämförelse med andra nätverk? Fast dom är inte stand-alone längre utan ingår i Microgamingnätverket så dom borde ha samma rake som övriga MG-operatörer. /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HasseA Postad 11 September , 2009 Rapport Share Postad 11 September , 2009 Är det fler som har problem med uppkoppling på Ladbrookes? När jag spelar andra prima sidor så har jag inga problem men när jag spelar på lad så hackar det ofta och man blir disconected. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 11 September , 2009 Rapport Share Postad 11 September , 2009 En undran bara. Hörde talas om förut att LB höjde rejken. Stämmer det och är den fortfarande hög i jämförelse med andra nätverk?De höjde, men insåg det idiotiska, och sänkte igen (i samband med övergången till resten av Microgamingnätet). De har förvisso några egna bord, där vet jag inte rejken på dessa, men annars är det samma som resten av Microgamingnätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juanstallion Postad 9 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2009 vilken skit sida asså..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Woarda Postad 1 Januari , 2010 Rapport Share Postad 1 Januari , 2010 Hejsan! Jag undrar om det är tillåtet att modifiera ladbrokes/primanätverkets pokerklient?? Kan de isf komma på en och frysa pengarna? Visas inte raken någonstans på bordet hos ladbrokes? Mvh Woarda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odalmannen Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Jag har hört ett rykte om att Unibet/Ladbrokes kommer att gå ihop med övriga microgaming även på nivåerna under 3/6NL. Detta skulle ske i Mars månad 2010. Någon som hört något eller kan bekräfta något om detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Jag har hört ett rykte om att Unibet/Ladbrokes kommer att gå ihop med övriga microgaming även på nivåerna under 3/6NL. Detta skulle ske i Mars månad 2010. Någon som hört något eller kan bekräfta något om detta? What? Detta har de väl gjort redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odalmannen Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 What? Detta har de väl gjort redan? Nej, upp till och med 2/4 har de egna bord. Bara att öppna Unibet/Ladbrokes klient och kolla spelarna där och sen öppna till exempel, Gnufs klient. Inte samma spelare på borden. Man kan även kolla på pokerscout. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Nej, upp till och med 2/4 har de egna bord. Bara att öppna Unibet/Ladbrokes klient och kolla spelarna där och sen öppna till exempel, Gnufs klient. Inte samma spelare på borden. Man kan även kolla på pokerscout. Fel dom har delat på sig igen... unibet har egna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gustaf112 Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Fel dom har delat på sig igen... unibet har egna. Wat? Var får du reda på allt sånt här? Hör aldrig något från Unibet när dom ändrar hit och dit med rakemetod osv. Står inget på microgaming.com heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odalmannen Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Fel dom har delat på sig igen... unibet har egna. Ok, jag spelar på Unibet. Så Ladbrokes och Unibet har inte gemensamma bord längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts