Gå till innehåll

SÖKES: Team Railbirds söker spelare!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 147
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Förutom att Nusseman och jag tog ut oss själva, så har urvalskriterierna varit

 

* Aktivitet på forumet - meningen är att det ska bloggas mycket på railbirds, och då är inte tystnad någon merit.

 

* Highroller har i de flesta fall gått bort - vi har resonerat (rätt eller fel) att de vi helst vill ha är folk som inte har råd med inköpet själva. Hostar man själv lätt upp startavgiften för massa söndagstävlingar så är man kanske inte intresserad av stejkdealen.

 

* Mutor i form av Gorbys till QoS.

 

* Tjejer fick företräde.

 

* Det var 3-4 som vi tyckte var självklara bland den shortlist som vi gjorde enligt ovanstående kriterier, och lottade sedan resten. Tyvärr blev det ingen tjej (totalt en sökande) så nej, vi har inte riggat lottningen.

 

(Den optimala spelaren är någon som skrivit mycket i tidigare railbirdstrådar, satellitat sig in i söndagstävlingarna och är delägare i en pizzabutik)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fantastisk bra att man lyckas glömma bort att anmäla sig.

 

Död åt muppen som infekterade min dator så att jag missade deadline. Skulle ju ha anmält både mig själv och Frugan, samt Frugan som spelare med mig som bloggare, men det gick inte. Jag får muta QoS med lite mat så ordnar det hela sig kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om någon vill byta från Party till FullTilt och det är tekniskt möjligt är jag intresserad.

 

Edit: Såg precis att pengar redan har överförts till mitt FullTilt konto så jag tar tillbaka frågan.

 

Lycka till alla i Team Railbird!

 

Byten är säkert okej, dock inte denna första vecka

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis allihop! :D

 

Och nej, jag har fortfarande inte fått nån Gorbys-erbjudande via PM. ;)

 

Vi kommer få en komplett lista senare idag, kommer posta den omgående.

 

Lycka till i helgen! :D

 

- QoS

 

Dig fick ju min muta som bilaga i e-posten men det kanske var lite snålt med bara 50st.. :cry:

 

Dessutom tänkte jag inte på att muta alla andra inblandade i juryn så jag får skylla mig själv och fortsätta med egen kapital även i fortsättningen.

 

Det var nog inte heller någon fördel att jag prioriterar allsidighet/bli bra i flera olika pokerformer redan från början av mitt spelande.

Tycker bara att det är trisst med all hålla på med nästan enbart NL-turneringar / Texas Hold'em cash games så för att jag ska orka lira måste jag få så pass mycket variation som möljigt; annars tappar jag motivationen.

 

Hade ifs inte räknat med att komma med mina några få meriter. Och som jag skrev innan kan jag lugnt vänta ett par år innan jag nått en bra nivå i mitt pokerspelande.

 

Jag väntar med spänning att få titta på matcher och resultat av valda teamet samt om ni har lyckats få ihop ett bra lag som jämt plussar i sin helhet. Det är ju ändå ni från Railbirds.com som bekostar kalaset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...