Prislapp Postad 25 September , 2006 Rapport Postad 25 September , 2006 Howdy. Letar efter ett stabilt webbhotell som kan hosta ett phpBB forum som detta samt även ett ställe att regga en .se adress. Känner mig inte hemma i denna djungel av olika webbhotell så tar gärna emot lite tips. Kommer inte vara så grymt mkt trafik så behöver inget large paket direkt, men bara dom stödjer php + mysql och det som krävs för phpbb. Tack på förhand. Prislapp. Citera
back Postad 25 September , 2006 Rapport Postad 25 September , 2006 Surftown.se är bra och stabila. Citera
cheunce Postad 25 September , 2006 Rapport Postad 25 September , 2006 https://www.one.com/ är väll också helt okej Citera
Prislapp Postad 25 September , 2006 Författare Rapport Postad 25 September , 2006 hörde att man riskerade att bli avstängd från surftown när man började få lite trafik, lät ju inte så bra direkt. Inget ni har råkat ut för? Ska ta mig en titt på One.com tack för tipsen iaf! Citera
frekje Postad 25 September , 2006 Rapport Postad 25 September , 2006 Jag har kört Loopia några gånger o de har varit mycket bra att ha att göra med. Citera
Pellemannen Postad 27 September , 2006 Rapport Postad 27 September , 2006 jag tycker att du ska använda http://www.one.com de är både billiga och både php och asp tillåts. Billigaste alternativet är ca 360 kr/år men då räknas en startavgift in. I paketet ingår 1 gb webbutrymme och .se domän! Citera
kfluffie Postad 27 September , 2006 Rapport Postad 27 September , 2006 hörde att man riskerade att bli avstängd från surftown när man började få lite trafik, lät ju inte så bra direkt. Inget ni har råkat ut för? Ska ta mig en titt på One.com tack för tipsen iaf! Vart har du hört det? Låter ju helt absurt. Har hört att folk har blivit varnade och avstängda för att de har för mycket trafik (över det som är avtalat) men för lite? De ska väl vara glada ifall du betalar varje månad/år och knappt utnyttjar deras lina? MVH //KF Citera
dr noob Postad 27 September , 2006 Rapport Postad 27 September , 2006 hörde att man riskerade att bli avstängd från surftown när man började få lite trafik, lät ju inte så bra direkt. Inget ni har råkat ut för? Ska ta mig en titt på One.com tack för tipsen iaf! Vart har du hört det? Låter ju helt absurt. Har hört att folk har blivit varnade och avstängda för att de har för mycket trafik (över det som är avtalat) men för lite? De ska väl vara glada ifall du betalar varje månad/år och knappt utnyttjar deras lina? MVH //KF Humor på hög nivå KF Citera
SunTzu Postad 27 September , 2006 Rapport Postad 27 September , 2006 hörde att man riskerade att bli avstängd från surftown när man började få lite trafik, lät ju inte så bra direkt. Inget ni har råkat ut för? Ska ta mig en titt på One.com tack för tipsen iaf! Vart har du hört det? Låter ju helt absurt. Har hört att folk har blivit varnade och avstängda för att de har för mycket trafik (över det som är avtalat) men för lite? De ska väl vara glada ifall du betalar varje månad/år och knappt utnyttjar deras lina? MVH //KF Tror du bör läsa om posten Citera
kfluffie Postad 27 September , 2006 Rapport Postad 27 September , 2006 *Tänker för mig själv i tysthet: Ska jag ljuga och säga "Tack för skämt-komplimangen" och citera dr noob eller ska jag säga att det var ett läsmisstag* *Host, harkel* Jag läste fel på den där men jag måste säga att det var lite konstigt skrivet! *Tänker för mig själv: Bra svar KF! Du skicka bort ansvaret så att du inte framstår som en idiot! *stolt över mig själv** MVH //KF Citera
Prislapp Postad 28 September , 2006 Författare Rapport Postad 28 September , 2006 haha förstår hur du kunde läsa det där fel. Lite slarvigt uttryckt av mig. Blev iaf till slut surftown. Kommer inte ha så mkt trafik på sidan så ska nog inte vara något problem. Om dom nu inte börjat stänga av folk som har för lite trafik Tack för alla svaren iaf! Citera
Recommended Posts