Gå till innehåll

Länksamlingen för oss som spelar SnG's.


Cyntax

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
28.Pro Poker Tips : SNG Strategy existerar inte längre :) kanske bra att veta
Den är redigerad! Tack!
Pokerstove fungerar inte längre och sajten är nere. Någon som fick hem den nya versionen och kan spegla? Fanns en länk på 2+2 innan men den är död nu också.

 

Edit: Hittade länk på http://drn.digitalriver.com/product.php%5Bid%5D83673%5BSiteID%5Ddriverguide

Redigerat!

Tack!

 

Jag la till en egen ranking av alla sajter/nätverk. Testa många och bilda er en egen uppfattning eller spela på alla! :)

 

Angående den utlovade mega-uppdateringen så var det en liten grej som kom emellan, förklarar en annan gång.

 

/Cyntax

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kanske sätta som Viktig/Klistrad?
Sååååå många trådar under "Forumets bästa inlägg" finns det inte. Klistring behövs inte.

 

Oooh, snart tänkte jag mig en uppdatering där jag listar mina favoriter här på pokerforum. Det finns en massa bra saker här.

/C

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Tänkte uppdatera mig lite på SnG strategi. Har klickat mig runt här när du la ut den - all cred för att du skapat tråden, men... orka läsa allt (en del är dessutom ganska dåligt).

 

Vore tacksam om du, Max Cady eller nån annan kunde lista de 5 viktigaste artiklarna (eller artikelserie) - must reads alltså?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte läst alla, men förstår vad du menar. Vissa grejer som står i vissa "artiklar" är helt fel, och många grejer repeteras i de flesta "artiklar". Men 2, 16, 38 och 85 (;)) tycker jag är läsvärda.

 

 

Tack Myssion. 85 var ju oväntat.. uppdatera till tightare starthandskrav osv är väl inte å tänka på? tänkte väl d. Får väl göra nåt själv va?..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte uppdatera mig lite på SnG strategi. Har klickat mig runt här när du la ut den - all cred för att du skapat tråden, men... orka läsa allt (en del är dessutom ganska dåligt).

 

Vore tacksam om du, Max Cady eller nån annan kunde lista de 5 viktigaste artiklarna (eller artikelserie) - must reads alltså?

 

Jag tycker 89 är bra, iom formatet passar det alldeles utmärkt att ha ligga bredvid dig när du spelar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte uppdatera mig lite på SnG strategi. Har klickat mig runt här när du la ut den - all cred för att du skapat tråden, men... orka läsa allt (en del är dessutom ganska dåligt).

 

Vore tacksam om du, Max Cady eller nån annan kunde lista de 5 viktigaste artiklarna (eller artikelserie) - must reads alltså?

 

Ojojoj, hur kom jag med här? Stora tankar om mig? ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får passa på o tacka Cyntax för denna underbara länksamling. Har gått kräftgång under en veckas tid och bara gått bakåt i rullen. Tog en liten pause i fredagskväll för att läsa igenom DavSimon's sng strategy guide som du hade länkat. Har läst igenom ca 50% och förbättrade mitt spel avsevärt på bara det lilla. Om det sen är en tillfällighet eller inte vågar jag inte avgöra :), men det visar sig senare. Har anammat en hel del av det han skriver och spelet har funkat bättre sen dess...så jag vill påstå att det har sin del i saken.

 

Skall läsa igenom resten oxå....va ju som en hel bok :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 3 months later...

FINNS det någon sida med sit and go Filmer ?

 

Tackar För Den Feta Listan

 

vilket online-spelare är bäst på sngs i världen ?

 

och vilken svensk är den bästa i sverige på sngs ?

 

finns det någon rakings lista

på de bästa sngs spelerna online ?

 

finns det någon tråd här på PF med länkar sng filmer ?

(era uppladde filmer och andra spelare)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...