Waggho Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 http://plusev.net/d/20060811.html En ny serie som heter +EV och handlar om det vi alla älskar. Rätt skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prot Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Haha, vissa är ju faktiskt riktigt bra! Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 JA det var lite roligt. QQ på nummerplåtsbrädan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jw1700 Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Stort tack för den. Riktigt kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Haha, bra kul. Uppskattas, ty. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Klockren! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansolo Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 hahah man känner igen sig i typ alla roligast är ju när han har paus i turneringen och dom ska pippa, 5 minutes! so we can do it twice! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Den var sköj! Nice Catch Waggho! MVH //KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 "Oj, jag blev utdragen och har noll känslostabilitet. Kul va?" Så satans dålig. Författaren är säkert sorten som blir typen över en utdragning och skriver "fish". Dessutom är humorn av sorten som får "Laban" att se genial ut. Verkar handla om den sortens lättiltade, dåliga, abc-spelare som rutinmässigt blir krossade av folk som kan spela på riktigt. Jaja, bra att ni har kul iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loka2 Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Jag tror jag aldrig har garvat så mycket åt en serie Helt klockren Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 haha vissa av dem var roliga... sen till Hjort, varför tar du så illa upp av att folk har annorlunda humor, riktigt barnsligt av dig! sen att du drar alla över en kant är ännu värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rotoroberts Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Måste du alltid vara så orealistiskt tråkig, Hjort. Låt oss ha skoj någon gång så du kan sitta i ditt hem och kolla på Oprah Winfrey i lugn och ro. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stockdum Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 "Oj, jag blev utdragen och har noll känslostabilitet. Kul va?" Så satans dålig. Författaren är säkert sorten som blir typen över en utdragning och skriver "fish". Dessutom är humorn av sorten som får "Laban" att se genial ut. Verkar handla om den sortens lättiltade, dåliga, abc-spelare som rutinmässigt blir krossade av folk som kan spela på riktigt. Jaja, bra att ni har kul iaf. Äh. Kom igen. Skratta och var glad. Det här var ju en serie för oss vanliga dödliga pokerspelare som simmar runt i det stora pokerakvariet. Inte nått för de stora tänkarna. De skall lägga pannan i veck och hålla sig till djup analys utan humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Haha fan va roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Skönt med glada hjort som klankar ner på oss som inte kan kontrollera tilten. : ) Skitsamma, det var en skön serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Haha, bland det roligaste man läst på länge! "Räkna till 20" och "Hur spela QQ på den floppen" är för mig redan klassiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 hahah den var ju rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Hur drar man alla över en kant? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
harcourt Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Inte min humor. Vad är roligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Den här var briljant. http://plusev.net/d/20060915.html Sjukt fyndigt. Wow. Jag kan inte sluta skratta. Nej vänta, det kan jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smokey_McPot Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Family circus anyone? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheEmbassy Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Nä, det var ju inte så skoj.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 sen till Hjort, varför tar du så illa upp av att folk har annorlunda humor, riktigt barnsligt av dig! sen att du drar alla över en kant är ännu värre. Jag tar inte illa upp, jag tycker bara att den exemplifierar allt det som är mest fel med både poker och serier. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svinto Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Just när jag tänkte kalla er som inte gillade den för humorlösa stackare utan självdistans råkade jag börja läsa den och ändrade mig snabbt. Huga vad dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Det där var riktigt riktigt ****** Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts