Max Cady Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Om jag bara hittar lite stålar att stoppa in på Stars så är jag med. Ser ut som att jag blir fisken i gänget, jag är väl den enda som spelar på den gigantiska nivån $5.5! Det är ju bara $22+ hajar på listan! Jag är rädd för hajar.... Citera
m1978 Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Äh, vi kör två bord eller så kör vi en till samtidigt? Jag har er på en reservlista. Förresten kom jag på att Dekutree spelar ju på FTP. Är du med på Stars Dekutree? Låter bra me en 2 bords sit and go om det finns intresse från så många? Kanske däremot blir svårare att hitta en dag å tid som passar alla, vad har du haft för nån dag å tid i tanke? eller kanske inte kommit så långt =) Citera
Max Cady Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Låter bra me en 2 bords sit and go om det finns intresse från så många? Kanske däremot blir svårare att hitta en dag å tid som passar alla, vad har du haft för nån dag å tid i tanke? eller kanske inte kommit så långt =) Är det inte bättre att köra två olika dagar, en för de som vill spela på FTP och en för de som vill spela på PS? Citera
Gäst Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Jag är på var det än blir EDIT: Jag ser mycket hellre att vi kör 9-manna och två olika turneringar om det blir fler än 9. Alternativt att vi kör på olika sajter som Max skrev ovan. Citera
punkis Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 jag skulle vilja vara med på stars Citera
Gahlster Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Är gärna med på FTP. Edit: borde inte detta göras lite till en egen tråd? Citera
juniorpoker Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Jag är gärna på om på Stars, om plats finns. Citera
Max Cady Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Ehhh, en tanke bara. Är det inte bättre att de som står på den första listan utgör en studiegrupp och organiserar denna inkluderat spel medan de övriga som är intresserade fixar ett eget spel och en egen grupp? Det blir ju liksom inget för de som ej är med på listan om ingen tar tag i det! Dessutom så blir det väl lite mycket för stackars Cyntax! Jag menar inte att utesluta några, det är bara det att det är synd om alla sitter med armarna i kors och väntar på att nån annan (dvs Cyntax) ska fixa... Citera
ampixo Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 jag kan spela Stars om ni behöver någon mer kan nog spela ftp också om någon orkar byta pengar med mig på stars Citera
Gäst Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 jag kan spela Stars om ni behöver någon mer kan nog spela ftp också om någon orkar byta pengar med mig på stars Jag kan byta lite med dig om du behöver. OT: Jag är nästan säker på att du och jag satt på samma $27-bord igår Citera
CarlLee Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Imorgon Onsdag 22.00 på Stars 9manna 11dollars Vilka från listan är på? Carllee Cyntax Max Cady Conspiracy . . . . Citera
ampixo Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Jag kan byta lite med dig om du behöver. OT: Jag är nästan säker på att du och jag satt på samma $27-bord igår Perfekt. Jo det gjorde vi garanterat. Vet jag vad du heter på stars genom att bara använda min logik? Eller måste man fråga dig? Citera
matte med slice Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Jag är på! Någon måste ju bli jagad så att säga //Matte Citera
Cyntax Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Jo, jag och CarlLee har diskuterat lite på MSN och kommit fram till att vi kör ett test imorrn då. Vi ska först lista ut hur man skapar en privat turnering. (Jag hittade svaret här) Sen om det blir en lyckad och kul grej kör vi en "Sng-liga", där de som vill kan vara med. Blir vi 27 som spelar så kör vi 3 bord 1 ggn i veckan på PokerStars, $15+1/Turbo. Låter det som en kul grej? Citera
m1978 Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Jo, jag och CarlLee har diskuterat lite på MSN och kommit fram till att vi kör ett test imorrn då. Vi ska först lista ut hur man skapar en privat turnering.(Jag hittade svaret här) Sen om det blir en lyckad och kul grej kör vi en "Sng-liga", där de som vill kan vara med. Blir vi 27 som spelar så kör vi 3 bord 1 ggn i veckan på PokerStars, $15+1/Turbo. Låter det som en kul grej? Jag vill absolut vara med bland dom 27 som kör en sng liga varje vecka. Citera
ampixo Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Helst om man kunde mixa in något typ av förstapris till den spelare som får mest "poäng" under ligan så det finns någon större anledning än att bara få spela med forumiter. T.ex att alla spelare i ligan chippar in $10 var som vinnaren får eller så. Bara ett förslag. Citera
Max Cady Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Jo, jag och CarlLee har diskuterat lite på MSN och kommit fram till att vi kör ett test imorrn då. Vi ska först lista ut hur man skapar en privat turnering.(Jag hittade svaret här) Sen om det blir en lyckad och kul grej kör vi en "Sng-liga", där de som vill kan vara med. Blir vi 27 som spelar så kör vi 3 bord 1 ggn i veckan på PokerStars, $15+1/Turbo. Låter det som en kul grej? Men det är fortfarande $10+1 i morrn va, och inte turbo? Citera
CarlLee Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 jajamen vi kör imorgon, det är dock turbo som gäller i och med att det är det som majoriteten spelar Citera
matte med slice Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Jo, jag och CarlLee har diskuterat lite på MSN och kommit fram till att vi kör ett test imorrn då. Vi ska först lista ut hur man skapar en privat turnering.(Jag hittade svaret här) Sen om det blir en lyckad och kul grej kör vi en "Sng-liga", där de som vill kan vara med. Blir vi 27 som spelar så kör vi 3 bord 1 ggn i veckan på PokerStars, $15+1/Turbo. Låter det som en kul grej? låter som en riktigt rolig grej! Citera
Gäst Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Imorgon Onsdag 22.00 på Stars 9manna 11dollars Vilka från listan är på? Carllee Cyntax Max Cady Conspiracy . . . . Jag är på. Går det inte att köra $15+1 istället om vi ändå ska köra turbo? Mindre rejk Citera
DaPine87 Postad 2 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 2 Januari , 2007 Carllee Cyntax Max Cady Conspiracy DaPine87 Citera
Max Cady Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 jajamen vi kör imorgon, det är dock turbo som gäller i och med att det är det som majoriteten spelar Startstackar? Blindsstruktur? Hur långa nivåer? Spelar inte på Stars och spelar ALDRIG turbo! Citera
eurythmech Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Startstackar? Blindsstruktur? Hur långa nivåer? Spelar inte på Stars och spelar ALDRIG turbo! 1500 5 minuter 10/20 15/30 25/50 50/100 75/150 100/200 100/200/25 200/400/25 300/600/50 400/800/50 600/1200/100 (tror det är 100 ante) Man hinner i snitt strax under 50 händer per turre innan man åker ut ja just det: jag lirar gärna, som sagt tidigare. Listades inte Citera
Recommended Posts