Wiznakh Postad 25 September , 2006 Rapport Postad 25 September , 2006 Detta är otroligt off-topic, och vill någon moderator säga åt mig på skarpen är det väldigt tillåtet... Det där var första gången du yttrade dig på ett vettigt sätt, Wisknahfiskjävel. Detta är också off-topic, men inte fullt lika mycket...Jag tror också att Jessica blir en bra FL-coach, ty en gång rådde han mig hur jag skulle agera vid ett BlackJack-bord. Resultatet? En retorisk fråga - varför skulle jag annars rekomendera honom...? haha, du är störd Danielsson. Moderatorer låt honom vara, han förstår inte bättre bara Citera
Jessica Postad 25 September , 2006 Författare Rapport Postad 25 September , 2006 HEJ HENRIK! Jag minns inte hur d gick på bjn, vann du handen? Citera
kfluffie Postad 25 September , 2006 Rapport Postad 25 September , 2006 Pris/månad? Jag har skapat en ny msn som jag kommer att använda mig av under coachningen då jag talar med er och lär känna er. Denna får ni som är intresserade av priser och annat få om ni pm’ar mig och anmäler erat intresse. Ni får självfallet också ställa frågor i den här tråden men jag kommer ej att svara på pris eller liknande här utan på PM/msn. Citera
Skumdum Postad 25 September , 2006 Rapport Postad 25 September , 2006 Att man inte kan hantera money management praktiskt behöver ju inte betyda att man inte kan teorierna om det. Citera
Ezkash Postad 25 September , 2006 Rapport Postad 25 September , 2006 Att man inte kan hantera money management praktiskt behöver ju inte betyda att man inte kan teorierna om det. Handlar väl lite om trovärdighet...? Jag litar nog mer på SVT:s nyhetsrapportering än om någon kanal skulle använda sig av en naken 20:årig blondin som nyhetsuppläsare! Men därmed inte sagt att jag väljer o kolla på SVT iaf... Citera
Looseweak Postad 25 September , 2006 Rapport Postad 25 September , 2006 Att man inte kan hantera money management praktiskt behöver ju inte betyda att man inte kan teorierna om det. Handlar väl lite om trovärdighet...? Jag litar nog mer på SVT:s nyhetsrapportering än om någon kanal skulle använda sig av en naken 20:årig blondin som nyhetsuppläsare! Men därmed inte sagt att jag väljer o kolla på SVT iaf... Där har du en grym affärsidé i alla fall. Citera
heltok Postad 25 September , 2006 Rapport Postad 25 September , 2006 jag litar iaf mer på http://www.nakednews.com/ än på svt... Citera
JoeFalk Postad 25 September , 2006 Rapport Postad 25 September , 2006 OK jag måste bara få undra vad man betalar med... E d rake money ? % på vinst ? per timma ? Per session ? fast summa ? Jag är mkt intresserad av coachningen... Förstår dock inte varför man inte bara kan skriva ut vad det kostar Eller e d forum policy kanske? Citera
toyzar Postad 25 September , 2006 Rapport Postad 25 September , 2006 Satan.. hårda bud av avancerade pokerskribenterna Men sanningen är ju att man måste få ge kritik så folket inte blir helt avlurade pengarna. Det är inte 3:e riket längre you know. Citera
Klyka Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Själv är jag sjukt bra på pokerteori men spelar inte så jävla bra.. Eehrm.. Nåja.. Men jag tror definitivt på att man kan ha kunskaperna trots att man inte praktiserar dem. O personligen tror jag det mest intressanta i upplägget är att ta del av Jessicas kunskaper om hur spelet ska spelas. Citera
TheWave Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Har pm:at dig Jessica men inte fått något svar. Har du inte längre tänkt vara coach, annars pm:a mig så vi kan ta kontakt. Citera
zwiggy Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Men... "Jessica" låter som ett tjejnamn, men personen bakom namnet är uppenbarligen inte det. Är det någon blandning? Jag är förbryllad. Trevlig diskussion iallfall. Citera
mikj Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Men... "Jessica" låter som ett tjejnamn, men personen bakom namnet är uppenbarligen inte det. Är det någon blandning? Jag är förbryllad. Trevlig diskussion iallfall. Jag är oxå förbryllad. På msn kan jag ena stunden snacka med Claes, ena stunden med Jessica. Aldrig vet man vem som tjuvläser bredvid Citera
Jessica Postad 2 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Hej alla! Jag har varit lite upptagen senaste veckan men har tänkt ta tag i det här med coachíng nu. En hel del har mailat mig och för att kunna sammanställa vilka är intresserade så publicerar jag listan här, hoppas att ni inte misstycker! Om du ej är intresserad så säg gärna till så jag kan ta bort dig från intresserade. Säg också till om du är intresserad men inte står med på listan! Gräset Dooken Klyka Aron TheWave Ruterkung Saint Linnea123 Herrklamm Spinky JoeFalk MvH Claes W Citera
TheWave Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Okej, nu när du är tillbaka och i action, har du något emot att posta all relevant information för coachningen. Så som pris, tillvägagånssätt, tid du hade tänkt lägga ner osv. /Sirocko Citera
mikj Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Okej, nu när du är tillbaka och i action, har du något emot att posta all relevant information för coachningen. Så som pris, tillvägagånssätt, tid du hade tänkt lägga ner osv. /Sirocko Alla frågor du har är besvarade i första posten. Citera
gräset Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 förstår inte varför du skrivit upp mig på din lista, jag kontaktade dej av andra anledningar. sen så spelar jag inte fixed heller så...så du vet Citera
stackbrat Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Postad 7 Oktober , 2006 Jag förstår inte varför någon som vid sina mest utblottade stunder haft MINST en halv mille Kr på kontot vill lägga ner tid på att coacha FL lirare? Lär ju kosta aset om det ska bli EV+ de där, för Jessica dvs. Lycka till med coachningen iaf I guess=) Citera
Klyka Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Postad 7 Oktober , 2006 Kan vara EV+ att coacha gratis oxo. U do the maths.. Citera
sloman Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Postad 12 Oktober , 2006 Hur gick det med detta? Någon som nappade och har fått coaching? Citera
Recommended Posts