Gå till innehåll

2cool4school - Back To Love , Great Life

Recommended Posts

Postad

Hej kära dagbok

Tänkte köra en liten snabb uppdatering av dagen so long,

Vaknade i vanlig ordning runt 16 snåret, kolla en snabbis på aftonbladet i vanlig ordning, om det hänt kul här i världen. Sen väckte jag kräjsyfish och vi gick och tog en lunch. Sen blev det en 1h poker (+120$). Gym efter det och nu precis var vi och hyrde 4 filmer + köpte taccos. Blir filmkväll nu en stund framöver sen ses vi vid pokerborden vid 04.00. :)

Postad

TableTennisen är ett måste mer nötspel än något annat. :)

Det är inte ett sånt spel som man tröttnar på efter typ 4 matcher då?

:P

Hell no! spela med två kompisar och kör "vinnaren står", hur kul och frustrerande som helst, speciellt om det är du som äger spelet och ändå får skiten sparkad ur dig av en "kompis" som bara spelat 4-5 ggr :(

Madden 06 är rätt skoj om din "partner" är duktig men jag är så sjukt grym så jag vinner bara med 70-0 varje match 8-)

Full Auto håller ju ett tag, köra bil och skjuta varandra är ju aldrig fel. Så trist att inget av dessa spel går att lira mer än 2 pers på, men där kommer ju fotbollsspelen in i bilden, längtar som sagt som fan till PES6 :)

Hur sorglig är man som sitter och skriver om tevespel en fredagkväll? Poker går inte att spela, back $500 idag, riggat!

Någon annan som har tips på spel man kan lira 4 pers på? xbox360 pratar vi fortfarande.

Postad

Efter en del klagomål har jag nu bestämt mig för att byta nick från mitt gamla "nötfisk" till Madman då en del tyckte att det passade mig bättre, men förstår inte varför egentligen spelar väl som alla andra eller 26h grinden i sträck är väl ganska normalt? 8-)

Vart en ganska harmonisk kväll. Började vid 23 tiden att tappa upp ett bad med lite bubblor blev en Baileys till det också ;) Sen fortsatte det med två college komedier The Real Cancun och School of Party.

Nu blir det att sätta igång dagens andra 4 timmars session.

Lets the card be with me :heart:

Postad

Heyo alla blå

Nu är det snart dags för utgång vi har börjat förkröka lite, hoppas bara jag kräsyfish kommer in på stället borde dock inte vara nått problem med mitt falsklegg.

Ikväll lär det blir fylleslask rejält så se upp då!

KraaaamPuss

Postad
Dra ner på skrytet lite och fram med intressanta händer och sånt. Tror inte ett skit på det DU (2cool4school) har skrivit hittils i alla fall. Skaplig solskenshistoria.

snälla! LÄS INTE HÄR DÅ!!!!!

Postad
Dra ner på skrytet lite och fram med intressanta händer och sånt. Tror inte ett skit på det DU (2cool4school) har skrivit hittils i alla fall. Skaplig solskenshistoria.

snälla! LÄS INTE HÄR DÅ!!!!!

Varför inte? Jag har väl rätt att läsa vart jag vill på forumet och även komma med åsikter. Tycker inte jag att det här verkar speciellt seriöst så har väl jag all rätt i världen att säga det också.

Sitter folk och verkligen tror på det här så får dom väl göra det. Jag vill bara få fram att jag tycker allting verkar larvigt och att folk ska öppna ögonen.

Tycker du verkligen att detta verkar vara seriöst?

Postad

Vi försöker se allt men jag är rätt dålig på det, sorry. :)

Anyway, vi ser helst inte att folk under 18 (spelar poker över huvud taget, men framför allt att de inte) skriver dagböcker. Kanske hypokritiskt, men så är det iaf.

Tråd därför stängd.

(Jag är utomlands, så rikta eventuella klagomål till QoS eller Nusseman istället. :))

• Skapa nytt...