Gå till innehåll

2cool4school - Back To Love , Great Life

Recommended Posts

Postad

Hej

Presentation:

Nu kommer det ni alla har väntat på, en ny men lite annorlunda dagbok om två pokerspelares vardag. Då vi vill vara lite anonyma kommer vi att gå under namnen: Nutfish och Crazyfish.

Vi tänkte alltså köra denna dagbok tillsammans, dock hade vi inte tänkt att lägga fokus på handanalyser osv tänkte skriva mer om livet vid sidan om.

Vilken är egentligen den bästa grindarnattmaten? Är Brämhults Äpplejuice verkligen den största nötdrycken? Hur mår man efter en session av highstakes X-box? Borde man försöka komma upp innan solen går ner?

Kort Presentation:

Kräjsyfish

17år spelat poker nu i 3år. Spelar mest shorthanded NL Cashgame men tycker jag hanterar alla spel ganska bra. Har spelat på heltid nu i ett år då jag hoppade av gymnasiet efter 1an. Året som har vart har de gått skit bra, och jag hoppas det fortsätter.

Nötfisk

19 år spelat poker online i 2 år. Favoritspel är PL Omaha shorthanded, men är ganska allround och behärskar dom flesta spel. Började spela på heltid detta år och är allt som oftast stabil.

Avslutning:

Vi kommer att uppdatera dagboken så fort det händer nåt kul i våra liv,

Lycka till vid borden alla.

Postad
Sedär kan väl bli lite skojj läsning. Lycka till med poker också.

Men att hoppa av gymnasiet för att grinda poker är nog det

dummaste man kan göra

Ja det är möjligt att jag kommer få ångra det sen och det är jag mycket medveten om, man jag har alltid vart väldigt skoltrött även innan jag började spela poker. Så det var lika bra, då jag hade mycket skolk och ingen motivation.

vaknade precis och ska ny iväg till gymmet

Postad
Skulle vara väldigt intressant att höra vilka nivåer ni håller till på. NL400? NL600? NL1000?
Ska bli riktigt skojsigt Men ni kommer väl allafall berätta hur resultatet är varje dag och så? Och kan ni inte berätta vilka nivåer ni lirar på?

Kräsyfish spelar NL1000-NL5000 mest NL1000

Nötfish spelar NL200-NL400 samt PLO 1-2 samt drar in 4k$ bananer i månaden

-

Vi har precis vart och käkat. till frukost blev en kebabtallrik och Fläskkarre med potatisgratäng

Vi inhandlade samt några nya X-box360 spel Top Spin 2 och Quake4. Nu sätter grinden igång

So long

Postad

PES6 kommer snart till 360, plus att table tennis är svinkul =) Kanske spelat en del mot Nötfish beroende på vilket nätverk han håller till, lirar själv NL200-400 på ongame.

Postad
PES6 kommer snart till 360, plus att table tennis är svinkul =) Kanske spelat en del mot Nötfish beroende på vilket nätverk han håller till, lirar själv NL200-400 på ongame.
Ja Fyfan väntar verkligen på det spelet PES5 är ju riktigt jävla grymt bra! Vet du ungefär när?

Bor ni tillsammans? Sen skönt att se folk med samma dagsrythm som jag
Ja det gör vi, Nu sen eftermiddag är det dags att sluta spela X-box och kanske börja lira lite :)

Jag lyckades backa 500€ på min förra session, ska bli ordning på det

Kram på er

Postad
Hur mycket satsar ni när ni lirar xbox då?

Efter dagens session av x-box grind ligger jag ( nötfisk ) 1 disk upp :)

Hejsan svejsan. Mycket fin dagbok detta, inte lika seriös som alla andra:)

Hoppas verkligen ni bjuder in mig på lite X-Box i erat tilthus någon dag. So Long Tilters

Tack för berömmet Arne, Nej vi kände inte att vi hade lusten att slänga upp massa HHs och sedan få kritik för felspel av 0.01-0.02 Grinders.

Självklart är du välkommen. Men vänta tills måndag isåfall så städerskan hunnit vara här :)

Postad

Brämhults äppeljuice såklart

Nu har precis båda vaknat och vi ska ner på stan och käka frukost sen blir det systemet inhandla lite godsaker och efter det gym!

Igår så plussade nötfisken 200dollar och jag(crazyfish) backade €1700.

aja nu ska vi iväg sen får vi se vad som händer, update kommer sen.

Postad

Kan inte hålla med om Äppeljuice. Brämhults blodapelsin, där har vi juicen nummer ett! Finns dock endast under vintern, men ack så god.

Jordgubb/Lime - skön törstsläckare en varm sommardag

Lemonad - se ovan

Jordgubb/Apelsin - Helt klart god men inget extra

Apelsin - Klassikern, riktigt god

Där har ni mina favoriter, men blodapelsin är i en klass för sig som sagt.

;O)

Postad
PES6 kommer 10 okt, jag har förbokat så jag får det hemskickat, fan vad pokern ska få lida!

Vilken nätverk lirar nötfisk på?

Glassigt. Lirar just nu på wpx plockar bananer som en riktig apa och mår bra med det :P

Kan inte hålla med om Äppeljuice. Brämhults blodapelsin, där har vi juicen nummer ett! Finns dock endast under vintern, men ack så god.

Jordgubb/Lime - skön törstsläckare en varm sommardag

Lemonad - se ovan

Jordgubb/Apelsin - Helt klart god men inget extra

Apelsin - Klassikern, riktigt god

Där har ni mina favoriter, men blodapelsin är i en klass för sig som sagt.

"Kan inte hålla med om Äppeljuice" omg eatme Idolhenke 8-)

Dock ett + för Jordgubb/Lime

Tipsa gärna om grymma multplayer spel till xbox360

TableTennisen är ett måste mer nötspel än något annat. :)

• Skapa nytt...