Penguin Postad 20 September , 2006 Rapport Share Postad 20 September , 2006 Hej. Registrerade mig på PP för en 5-6 månader sedan, men har inte lirat där något förrän ett par dar sen. Gjorde min första insättning via Neteller och lirade nån SnG. Allt funkade bra, tänkte lira lite mer där ett par timmar senare. Men då kunde jag inte logga in, Temporary Frozen Har mailat dom på info@partyaccount.com men har inte fått något svar, inte ens ett standard BS svar. Har dom någon annan mail adress man kan nå dom på? Kan inte ringa, har bara mobil för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 20 September , 2006 Rapport Share Postad 20 September , 2006 normalt beteende, de vill ringa dig och konfirmera ditt konto... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Penguin Postad 21 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 September , 2006 normalt beteende, de vill ringa dig och konfirmera ditt konto... Hmm ok, aldrig hört om det tidigare så jag vart ganska paff. Men det gör det krångligare dock, bor inte i min lägenhet för tilfället pga renovering så jag är inte nåbar på nummret som är reggat hos dom. Om dom inte har mitt mobilnummer, men det verkar inte så eftersom dom inte ringt. Visst är det en PP representant här på forumet? Han/Hon kanske kan hjälpa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdhh_777 Postad 27 September , 2006 Rapport Share Postad 27 September , 2006 Har samma problem... så jävla trött på att de håller på och fryser konton hit och dit hela tiden. Har varit stora projekt innan varje gång jag ska casha ut och så även fast jag är preferred player. Undrar också om det finns nån representant som kan hjälpa en här för dom är så sega på supporten. MVH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Penguin Postad 1 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Verkar inte som representaten är speciellt aktiv här, PM för en vecka sedan och har inte fått svar än. (PM är oläst) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Linus_SWE Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Mitt var också fryst. Fick svar från party, som inte du fick. Dom bad mig skicka över en bild på mitt pass så skulle dom fixa det där, har inte gjort de än, men man får väl se hur det blir . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
naske Postad 10 November , 2006 Rapport Share Postad 10 November , 2006 någon som fått hjälp, reggade mig idag, loggade ut ett tag. sedan en stund senare när jag skulle gå in igen, var det frozen. Fan har 50dollar precis insatta där, hur fixar man det????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 11 November , 2006 Rapport Share Postad 11 November , 2006 man ringer deras tollfree support nummer så är d upplåst i ett nafs... eller så väntar man på att dom ringer vilket kan ta lite längre... de vill gärna verifiera nya konton... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Eller, så skickar du ett mail till account@partypoker.com och ber dem att ringa upp dig. Ange vilka tider som passar och på vilket nummer de kan nå dig. Sen går det på ett kick! Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhaLaLa Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 Nu blev mitt konto också låst. Låser ni alla nya konton eller varför valde ni just mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskarn Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 Alla ni som får era konton låsta. Ring supporten bara, så öppnar dom kontot på några minuter. Det är inte svårare än så. Jag tycker det är bra med dessa rutinkontroller för att bekämpa fraud/pengartvätt osv. O de är inte direkt att man pratar mycke engelska med dom, utan man uppger namn användarnamn så är man klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 WhaLaLa: Det sker slumpmässigt samt om vissa kriterier är uppfyllda. Skicka supporten ett mail och be dem ringa dig eller slå dem en signal så låser de upp det direkt. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhaLaLa Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 PartyPoker, läs mitt PM tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 WhaLaLa: Sir, Yes Sir! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhaLaLa Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 PartyPoker: Kan du svara också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 Du har fått ett svar. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhaLaLa Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 PartyPoker: Nu har du också ett svar, väntar ytterliggare svar omgående Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Brumpa Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 fast ni behöver ju inte hålla på att skriva här så fort ni får svar / svarar.. så länge det inte är några smaskiga detaljer resterande medlemmer bör läsa förståss.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhaLaLa Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 Jo, för representanten läser inte ens PM om man inte skriver här. Varför han skriver här vet jag ej. Men jag har iaf en bra anledning (Man kan se när någon läst ens PM även om de inte svarar). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 Jodå, det förekommer att jag läser era PM annars också Men sitter man och går igenom en tråd och nån har skrivit att de har skickat ett PM så tar man det på studs så klart. Låt det nu inte bli en vana bara Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts