Largo-Sama Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 Länk Nu är det bara ett parti kvar att övertala EDIT: gah, kollade efter innan jag postade men jag måste vara blind. Citera
Torsus Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 ...Och nu blir det väl i varje fall slut på det jävla snacket om att spärra internetsajter! Må sossarna brinna i helvetet och aldrig mer komma tillbaka! Citera
wingman Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 KD om Poker http://www.poker.se/forum/viewtopic.php?t=31801 Citera
Gummo Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 .. Må sossarna brinna i helvetet och aldrig mer komma tillbaka! Varför är det alltid så här? Jag begriper mig inte på dig och såna som dig. Är det inte bättre att dom får vad dom förtjänar? Varför vill du att dom ska slippa så lindrigt undan? Citera
dr_kvist Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 .. Må sossarna brinna i helvetet och aldrig mer komma tillbaka! Varför är det alltid så här? Jag begriper mig inte på dig och såna som dig. Är det inte bättre att dom får vad dom förtjänar? Varför vill du att dom ska slippa så lindrigt undan? loooooooool!! Citera
eyedol Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 .. Må sossarna brinna i helvetet och aldrig mer komma tillbaka! Varför är det alltid så här? Jag begriper mig inte på dig och såna som dig. Är det inte bättre att dom får vad dom förtjänar? Varför vill du att dom ska slippa så lindrigt undan? Haha Citera
eloge38 Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 Det är nog en utav uppoffringarna de var tvungna att göra för att få igenom vårdnadsbidraget. Citera
Recommended Posts