Macaronis Postad 19 Maj , 2005 Rapport Share Postad 19 Maj , 2005 Jag börjar bli lite småoroligt nu. Valde att du ta ut en hel del pengar i söndags till mitt neteller, men det är nu torsdag morgon och inga pengar har dykt upp på mitt netellet. Har mailat ukbetting där jag spelar men får inget svar från deras support, vilket gör mig än mer orolig. Ska det vekligen ta så här lång tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 19 Maj , 2005 Rapport Share Postad 19 Maj , 2005 Uttag till neteller bör ta ungefär tre bankdagar, söndagar räknas inte... Jag skulle tippa att pengarna dyker upp på ditt konto under dagen... Deras support brukar väl f.ö ta ungefär två dagar på sig att svara på mail... Det är väl dessutom Ecashdirect du ska snacka med och inte UKBetting eftersom Ecash håller i in- och utbetalningar... mmmm, in och ut.... /TF Ps. Rin deras support ikväll och snacka med en trevlig indier wvid namn James.... funkar alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DunderKlump Postad 19 Maj , 2005 Rapport Share Postad 19 Maj , 2005 Valde att du ta ut en hel del pengar i söndags till mitt neteller .. .. Ska det vekligen ta så här lång tid? Det har tagit 4-11 arbetsdagar för mig då jag cashat ut från något crypto-ställe. Värst var willhill med 11 dagar första gången, andra gången tog det dock bara 4 arbetsdagar. Övriga ställen (ukbetting, totalbet, ritz club) tog i genomsnitt 4 dagar. Maila deras support var det länge sen jag slutade med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x31xx Postad 19 Maj , 2005 Rapport Share Postad 19 Maj , 2005 Tar du ut en hyfsad summa kan du åka på granskning också, har hänt mig 2 ggr. Det tog 2 veckor. Oroa dig inte, pengarna kommer alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
owster Postad 19 Maj , 2005 Rapport Share Postad 19 Maj , 2005 undrar bara om man kan ha konto på alla cryptoklienter, blir ju massa e-cash konton? lite dum fråga kanske men... Har pokerplex o interpoker och har just reggat å börjat lira på carribean sun EDIT: står visst på sid 2 o 3, måste lära mig mig läsa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 19 Maj , 2005 Rapport Share Postad 19 Maj , 2005 Hur funkar det med screen name då? Kör man samma på alla eller väljer man det helt själv? Jag har bara konto på InterPoker... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
owster Postad 19 Maj , 2005 Rapport Share Postad 19 Maj , 2005 du väljer det själv, så jag har olika på alla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrLuciano Postad 19 Maj , 2005 Rapport Share Postad 19 Maj , 2005 Macaronis: Tog över en vecka för mig en gång så de kommer nog imorgon ska du se. Dags att köpa nya skolböcker?? Har sett dig en hel del vid borden på sistone och jag förstår att du tar ut för jäklar vad bra det brukar gå för dig. Ses på borden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Quasi Postad 20 Maj , 2005 Rapport Share Postad 20 Maj , 2005 Jag börjar bli lite småoroligt nu. Valde att du ta ut en hel del pengar i söndags till mitt neteller, men det är nu torsdag morgon och inga pengar har dykt upp på mitt netellet. Har mailat ukbetting där jag spelar men får inget svar från deras support, vilket gör mig än mer orolig. Ska det vekligen ta så här lång tid? Jag tog ut £1000 från UKB nyss, hälften till bankkonto och hälften till Neteller. Neteller-pengarna kom in efter en dag eller två men bankkonto-pengarna dröjer nog någon dag extra till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macaronis Postad 20 Maj , 2005 Rapport Share Postad 20 Maj , 2005 Fick in mina stålar nu som tur va. Det dröjde 5 dagar av någon anledning. Försvann nästan 200usd i växlingen från pund till usd som jag har neteller är i. Men det är ändå un der 2% så man får väll vara rätt nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 20 Maj , 2005 Rapport Share Postad 20 Maj , 2005 Någon som vet hur poker plex bonusar fungerar? Jag satte in $400 och jag ser inte röken av någon bonus som ska komma senare (borde inte balance vara $450?). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wedo Postad 20 Maj , 2005 Rapport Share Postad 20 Maj , 2005 Har också undrat samma sak så jag slängde iväg ett mail, får se vad de svarar. Står ju att den sätts in efter 300 rakade händer varje månad. Så man kanske måste vänta till nästa månad för att få någon. Det står också att bonusen inte sätts in på ecashkontot utan pokerkontot. Vad menas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 20 Maj , 2005 Rapport Share Postad 20 Maj , 2005 Wedo: posta om svaret tack! Tycker också det är konstigt med "pengarna sätts in på pokerkontot", då det är Ecash som är saldot på ditt konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LiLLEN Postad 21 Maj , 2005 Rapport Share Postad 21 Maj , 2005 Är det Crypto eller alla andra siter som gör fel? När man sätter sig vid ett bord på Crypto och man måste vänta på att dealer-knappen ska passera innan man får vara med, så får man vänta en extra hand eftersom man får agera dealer själv (inte hoppas över som på andra sidor). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bullebyn Postad 23 Maj , 2005 Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 Måste fråga här hur ni andra har fått er customer verification när man ska göra bank withdrawal. Jag har mailat med E-cash i sex veckor och skickat in snart tio dokument där jag hårdgranskas och E-cash gör verkligen allt för att hitta fel. Det är inte alls som på andra sidor där man skickar in en kopia på visakort, körkort och kontoutdrag. På E-cash hittar de hela tiden på nya ursäkter för att förhala utbetalningen. Behöver lite info från er, får alla genomgå supernoggrann granskning för att förhala utbetalning eller är det bara jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 24 Maj , 2005 Rapport Share Postad 24 Maj , 2005 Mig cashar de gladeligen ut till utan krusiduller... Men det är klart det handlar aldrig om summor över 1K så det kanske är därför... Lite svårt att ge nåt vettigare svar än så då du inte berättar några mer omständigheter än att de kräver dig på diverse dokument... /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LIF Postad 26 Maj , 2005 Rapport Share Postad 26 Maj , 2005 Har öppnat konto på flera Crypto-Sajter nu. De flesta verkar använda ECashDirect vid in och utbetalningar. Min fråga är kan jag använda mitt NetEller konto och göra in och utbetalningar till samtliga Crypto-Sajter trots att samtliga använder ECash? Om man sätter in pengar via Ecash med mitt VISA-kort, tar de nån angift då? Går det sedan att ta ut pengarna till sitt bankkonto utan avgifter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SubZero Postad 27 Maj , 2005 Rapport Share Postad 27 Maj , 2005 Har öppnat konto på flera Crypto-Sajter nu. De flesta verkar använda ECashDirect vid in och utbetalningar.Min fråga är kan jag använda mitt NetEller konto och göra in och utbetalningar till samtliga Crypto-Sajter trots att samtliga använder ECash? Om man sätter in pengar via Ecash med mitt VISA-kort, tar de nån angift då? Går det sedan att ta ut pengarna till sitt bankkonto utan avgifter? Jag hittade svaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LIF Postad 27 Maj , 2005 Rapport Share Postad 27 Maj , 2005 Har öppnat konto på flera Crypto-Sajter nu. De flesta verkar använda ECashDirect vid in och utbetalningar.Min fråga är kan jag använda mitt NetEller konto och göra in och utbetalningar till samtliga Crypto-Sajter trots att samtliga använder ECash? Om man sätter in pengar via Ecash med mitt VISA-kort, tar de nån avgift då? Går det sedan att ta ut pengarna till sitt bankkonto utan avgifter? Jag hittade svaret. Jag hittade inte svaret där du hittade svaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Potz Postad 27 Maj , 2005 Rapport Share Postad 27 Maj , 2005 Har öppnat konto på flera Crypto-Sajter nu. De flesta verkar använda ECashDirect vid in och utbetalningar.Min fråga är kan jag använda mitt NetEller konto och göra in och utbetalningar till samtliga Crypto-Sajter trots att samtliga använder ECash? ja det kan du. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SubZero Postad 28 Maj , 2005 Rapport Share Postad 28 Maj , 2005 Har öppnat konto på flera Crypto-Sajter nu. De flesta verkar använda ECashDirect vid in och utbetalningar.Min fråga är kan jag använda mitt NetEller konto och göra in och utbetalningar till samtliga Crypto-Sajter trots att samtliga använder ECash? ja det kan du. Tack, det var det jag menade Sidan leder ju till Ecashs ut/inbetalningsmetoder, och där finns Neteller med. Men vad jag läst så måste man ändå ha nån sorts PIN kod man får hemskickad via vanlig post. Nån som kan bekräfta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LiLLEN Postad 28 Maj , 2005 Rapport Share Postad 28 Maj , 2005 Ja du måste ha en pinkod som kommer hem till dig med posten. För att ta ut pengar alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wedo Postad 30 Maj , 2005 Rapport Share Postad 30 Maj , 2005 Wedo: posta om svaret tack! Tycker också det är konstigt med "pengarna sätts in på pokerkontot", då det är Ecash som är saldot på ditt konto. Tre mail och två veckor senare får man svar! Grym support With regards to youre $50 bonus, we have sent this for review and youre entitlement will be looked at as soon as possible. We apologise for any inconvenience caused and appreciate youre continuing patience. Berättar om något händer med mitt saldo EDIT: Nu äntligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bogust Postad 30 Maj , 2005 Rapport Share Postad 30 Maj , 2005 Är det någon som vet på vilka sidor i Cryptonätverket som man kan cleara bonusen på lägsta NL-borden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wedo Postad 30 Maj , 2005 Rapport Share Postad 30 Maj , 2005 Är det någon som vet på vilka sidor i Cryptonätverket som man kan cleara bonusen på lägsta NL-borden? På inter clearade jag på lägsta, men man får spela ca dubbelt så många händer eftersom inte samtliga når upp till minimiraken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts