Gå till innehåll

Allt om Cryptologic-nätverket!


ades_va

Recommended Posts

Jag börjar bli lite småoroligt nu.

Valde att du ta ut en hel del pengar i söndags till mitt neteller, men det är nu torsdag morgon och inga pengar har dykt upp på mitt netellet.

 

Har mailat ukbetting där jag spelar men får inget svar från deras support, vilket gör mig än mer orolig.

 

Ska det vekligen ta så här lång tid?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 330
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Uttag till neteller bör ta ungefär tre bankdagar, söndagar räknas inte... Jag skulle tippa att pengarna dyker upp på ditt konto under dagen... Deras support brukar väl f.ö ta ungefär två dagar på sig att svara på mail... Det är väl dessutom Ecashdirect du ska snacka med och inte UKBetting eftersom Ecash håller i in- och utbetalningar... mmmm, in och ut.... :lol:

 

/TF

 

Ps. Rin deras support ikväll och snacka med en trevlig indier wvid namn James.... funkar alltid :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Valde att du ta ut en hel del pengar i söndags till mitt neteller

..

..

Ska det vekligen ta så här lång tid?

 

Det har tagit 4-11 arbetsdagar för mig då jag cashat ut från något crypto-ställe. Värst var willhill med 11 dagar första gången, andra gången tog det dock bara 4 arbetsdagar. Övriga ställen (ukbetting, totalbet, ritz club) tog i genomsnitt 4 dagar.

 

Maila deras support var det länge sen jag slutade med..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

undrar bara om man kan ha konto på alla cryptoklienter, blir ju massa e-cash konton? lite dum fråga kanske men... Har pokerplex o interpoker och har just reggat å börjat lira på carribean sun

 

EDIT: står visst på sid 2 o 3, måste lära mig mig läsa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag börjar bli lite småoroligt nu.

Valde att du ta ut en hel del pengar i söndags till mitt neteller, men det är nu torsdag morgon och inga pengar har dykt upp på mitt netellet.

 

Har mailat ukbetting där jag spelar men får inget svar från deras support, vilket gör mig än mer orolig.

 

Ska det vekligen ta så här lång tid?

 

Jag tog ut £1000 från UKB nyss, hälften till bankkonto och hälften till Neteller. Neteller-pengarna kom in efter en dag eller två men bankkonto-pengarna dröjer nog någon dag extra till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har också undrat samma sak så jag slängde iväg ett mail, får se vad de svarar.

Står ju att den sätts in efter 300 rakade händer varje månad. Så man kanske måste vänta till nästa månad för att få någon. Det står också att bonusen inte sätts in på ecashkontot utan pokerkontot. Vad menas? :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det Crypto eller alla andra siter som gör fel?

 

När man sätter sig vid ett bord på Crypto och man måste vänta på att dealer-knappen ska passera innan man får vara med, så får man vänta en extra hand eftersom man får agera dealer själv (inte hoppas över som på andra sidor).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste fråga här hur ni andra har fått er customer verification när man ska göra bank withdrawal. Jag har mailat med E-cash i sex veckor och skickat in snart tio dokument där jag hårdgranskas och E-cash gör verkligen allt för att hitta fel.

 

Det är inte alls som på andra sidor där man skickar in en kopia på visakort, körkort och kontoutdrag. På E-cash hittar de hela tiden på nya ursäkter för att förhala utbetalningen. Behöver lite info från er, får alla genomgå supernoggrann granskning för att förhala utbetalning eller är det bara jag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mig cashar de gladeligen ut till utan krusiduller... Men det är klart det handlar aldrig om summor över 1K så det kanske är därför...

 

Lite svårt att ge nåt vettigare svar än så då du inte berättar några mer omständigheter än att de kräver dig på diverse dokument...

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har öppnat konto på flera Crypto-Sajter nu. De flesta verkar använda ECashDirect vid in och utbetalningar.

Min fråga är kan jag använda mitt NetEller konto och göra in och utbetalningar till samtliga Crypto-Sajter trots att samtliga använder ECash?

Om man sätter in pengar via Ecash med mitt VISA-kort, tar de nån angift då? Går det sedan att ta ut pengarna till sitt bankkonto utan avgifter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har öppnat konto på flera Crypto-Sajter nu. De flesta verkar använda ECashDirect vid in och utbetalningar.

Min fråga är kan jag använda mitt NetEller konto och göra in och utbetalningar till samtliga Crypto-Sajter trots att samtliga använder ECash?

Om man sätter in pengar via Ecash med mitt VISA-kort, tar de nån angift då? Går det sedan att ta ut pengarna till sitt bankkonto utan avgifter?

 

Jag hittade svaret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har öppnat konto på flera Crypto-Sajter nu. De flesta verkar använda ECashDirect vid in och utbetalningar.

Min fråga är kan jag använda mitt NetEller konto och göra in och utbetalningar till samtliga Crypto-Sajter trots att samtliga använder ECash?

Om man sätter in pengar via Ecash med mitt VISA-kort, tar de nån avgift då? Går det sedan att ta ut pengarna till sitt bankkonto utan avgifter?

 

Jag hittade svaret.

 

Jag hittade inte svaret där du hittade svaret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har öppnat konto på flera Crypto-Sajter nu. De flesta verkar använda ECashDirect vid in och utbetalningar.

Min fråga är kan jag använda mitt NetEller konto och göra in och utbetalningar till samtliga Crypto-Sajter trots att samtliga använder ECash?

 

ja det kan du.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har öppnat konto på flera Crypto-Sajter nu. De flesta verkar använda ECashDirect vid in och utbetalningar.

Min fråga är kan jag använda mitt NetEller konto och göra in och utbetalningar till samtliga Crypto-Sajter trots att samtliga använder ECash?

 

ja det kan du.

 

Tack, det var det jag menade ;-)

Sidan leder ju till Ecashs ut/inbetalningsmetoder, och där finns Neteller med. Men vad jag läst så måste man ändå ha nån sorts PIN kod man får hemskickad via vanlig post. Nån som kan bekräfta det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wedo: posta om svaret tack! Tycker också det är konstigt med "pengarna sätts in på pokerkontot", då det är Ecash som är saldot på ditt konto.

 

Tre mail och två veckor senare får man svar! Grym support :D

 

With regards to youre $50 bonus, we have sent this for review and youre

entitlement will be looked at as soon as possible. We apologise for any

inconvenience caused and appreciate youre continuing patience.

 

Berättar om något händer med mitt saldo

 

EDIT:

Nu äntligen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som vet på vilka sidor i Cryptonätverket som man kan cleara bonusen på lägsta NL-borden?

 

På inter clearade jag på lägsta, men man får spela ca dubbelt så många händer eftersom inte samtliga når upp till minimiraken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...