Gå till innehåll

Allt om Cryptologic-nätverket!


ades_va

Recommended Posts

Varför du inte ska bonushora fattar jag inte men välj den site där du får bäst rakeback (endel som erbjuder rakeback hos Carribian Sun)

 

NiZe: det ska gå bra och spela delar av timmar och ändå få bonus, har inte varit några problem för mig (dvs 20+20+20 vid tre tillfällen blir en timme och ger 5 pund i bonus).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 330
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Varför du inte ska bonushora fattar jag inte men välj den site där du får bäst rakeback (endel som erbjuder rakeback hos Carribian Sun)

 

NiZe: det ska gå bra och spela delar av timmar och ändå få bonus, har inte varit några problem för mig (dvs 20+20+20 vid tre tillfällen blir en timme och ger 5 pund i bonus).

 

Gäller timbonusen första månaden, eller alla månader?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför du inte ska bonushora fattar jag inte men välj den site där du får bäst rakeback (endel som erbjuder rakeback hos Carribian Sun)

 

NiZe: det ska gå bra och spela delar av timmar och ändå få bonus, har inte varit några problem för mig (dvs 20+20+20 vid tre tillfällen blir en timme och ger 5 pund i bonus).

 

Att jag inte vill bonushora är väl självklart?

 

Jag vill inte känna mig smutsig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan någon berätta lite om E-cash systmet som många (alla?) sajter använder sig av. Kan man spela på fler sajter hos crypto? Min plan ser ut så här: casha ut till Neteller och därifrån casha ut till Prima som är min förstasajt, ska väl inte vara några problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan någon berätta lite om E-cash systmet som många (alla?) sajter använder sig av. Kan man spela på fler sajter hos crypto? Min plan ser ut så här: casha ut till Neteller och därifrån casha ut till Prima som är min förstasajt, ska väl inte vara några problem?

 

Nej, det är inte några problem alls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trevliga nyheter, nya limits på borden. Fick detta mail från Caribbean Sun, och jag antar att det även gäller andra sidor i nätverket:

 

We now have .25/.50 & .50/1.00 Limit Games, and .10/.25 & .25/.50 No Limit/Pot Limit Games. The table limits are in all three currencies, pound £, dollar $, euro €.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man cleara bonusen på den nya limiten?

 

Verkar tyvärr inte så, vilket jag först trodde. Följande hittar jag på Caribbean Suns hemsida:

 

Note: In order for a Raked Hand to count toward releasing the bonus money it must take place in a 1.00/2.00 Limit game or higher, or in a .50/1.00 No Limit/Pot Limit games or higher, AND only when $0.25 or more in rake is generated.

 

 

Värt att notera är att CryptoCounter ser händerna på de nya limitarna som rakade, så håll er borta från de borden om ni vill använda programmet för att hålla koll på hur många händer ni egentligen behöver för bonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske en dum fråga men: man använder tre olika valutor på nätverket, hur funkar detta? Startar man upp ett konto i $, så spelar man bara på bord med $? Eller finns det växling inom sajten med samma köp och säljkurser?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För mig räknar nyaste versionen inga händer alls på InterPoker, den säger att det inte finns några loggar för mitt screenname, att jag har valt fel mapp eller att jag inte har spelat mellan de valda datumen. Funkade med förra versionen.

 

Kan mitt problem ha någonting att göra med att PokerTracker har ändrat mina datuminställningar?

 

Jag gillar för övrigt inte att crypto kör med 15c i SB på deras 25c/50c-FL-bord. Tycker att det blir lite galet när lilla blinden är större än halva stora blinden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svårt och veta om det är seriöst eller inte. Jag har aldrig haft problem och få ut vinster, eller upplevt att det varit riggat. Men gillar inte kopplingen till knark och organiserad brottslighet ifall uppgifterna stämmer. Lirar dock bara för Betfair och Wilhill som är erkända sportsbettingföretag i England.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man cleara bonusen på den nya limiten?

 

På inter clearade jag bonusen på lägsta NLbordet. De händer som räknas ska rakas över 25c vilket är en pot på 5 dollar, borden har en medelpot på ca 6 dollar.

Jag fick därför spela ungefär dubbelt så många händer än vad man egentligen behövde, men sen spelade jag inte bara för att cleara bonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...