Klyka Postad 10 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Ny signatur: Bubbla - "Lev inte i en bubbla. Det är -EV. / parre" Edit: TonyS körde en fuling. In i Hall of Shame. Citera
Ruterkung Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Postad 10 Oktober , 2006 När koras den bästa signaturen klyka? Släng upp en poll nu! Citera
Goose_strike Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Javligt svart att bara rosta pa bara en men det maste bli Myssions: And the Lord Said: Citera
Hjort Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Javligt svart att bara rosta pa bara en men det maste bli Myssions: And the Lord Said: Bör diskas eftersom den inte är original. Citera
Waggho Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Haha det här var en av de bästa jag har läst: När jag känner att jag behöver träna brukar jag lägga mig på sängen och vänta på att den känslan ska försvinna Citera
Albert Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Var det inte någon som hade En stor kuk är en klen tröst i en fattig familj? Citera
Jennez Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Var det inte någon som hade En stor kuk är en klen tröst i en fattig familj? Jo, och den var klockren! Citera
Betterman Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Postad 12 Oktober , 2006 Var det inte någon som hade En stor kuk är en klen tröst i en fattig familj? Så sant! Jag har själv varit fattig... Citera
loka2 Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Min favorit är helt klart tandemcykels signatur - Get a life ffs! - A life! Cool! Where can I download one of those? Citera
Sansrom Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Min är ganska klokren! Och stulen från Per Morberg i Parlamentet. Citera
Skumdum Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Marianis är ju naturligtvis bäst och jag är inte alls jävig där. Citera
Jennez Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Postad 14 Oktober , 2006 Jag ändrar min signatur nu efter en t-shirt Nicklas Gustavsson hade på sig igår. OBS! Nominerar inte mig själv. Citera
miggemex Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Postad 15 Oktober , 2006 Jag ändrar min signatur nu efter en t-shirt Nicklas Gustavsson hade på sig igår. OBS! Nominerar inte mig själv. då gör väl jag det då Citera
Jennez Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Postad 15 Oktober , 2006 Jag ändrar min signatur nu efter en t-shirt Nicklas Gustavsson hade på sig igår. OBS! Nominerar inte mig själv. då gör väl jag det då Wohoo! Citera
Myssion Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Postad 15 Oktober , 2006 Jag funderar på att byta till: där Kungen gick Citera
Jake Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Postad 16 Oktober , 2006 Innan jag läste den här tråden har jag alltid trott (utan att kolla alltför noga kan tilläggas) att Sansroms avatar har varit en bild på något slags döende sjölejon eller dylikt som ligger uppe på land av någon anledning. Är det bara jag? Citera
Sansrom Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Postad 16 Oktober , 2006 Innan jag läste den här tråden har jag alltid trott (utan att kolla alltför noga kan tilläggas) att Sansroms avatar har varit en bild på något slags döende sjölejon eller dylikt som ligger uppe på land av någon anledning. Är det bara jag? Citera
Jennez Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Postad 16 Oktober , 2006 Är det bara jag? Ja här handlar det om signaturer. Du kanske borde besöka en optiker med tanke på rubriken här och vad du trodde att Sansrom's avatar föreställde? Citera
Jake Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Postad 16 Oktober , 2006 Ja här handlar det om signaturer. Du kanske borde besöka en optiker med tanke på rubriken här och vad du trodde att Sansrom's avatar föreställde? Ojsan, fel tråd blev det också . Här gjorde det inte så mycket, det är jobbigare när jag tar fel på pokerborden och råkar trycka på all in knappen istället för fold med J4 off mot en 20 bb raise, den gången klonka jag iofs tvåpar. Mina eventuella synfel är nog ev+ Citera
parre Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Postad 16 Oktober , 2006 Jag ändrar min signatur nu efter en t-shirt Nicklas Gustavsson hade på sig igår. OBS! Nominerar inte mig själv. Fyfan vilken jävla bra tröja. Man vet ju att man hade tagit livet av sig för länge sedan om det inte vore så att det vore en så jävla enorm förlust för hela världen ifall jag dog... Citera
Myssion Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Postad 16 Oktober , 2006 Jag trodde länge att det var en gris. Citera
psatiw Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Postad 16 Oktober , 2006 Om Sansrom's avatar. Men TILT. Vad fan är det då? Ser ut som nån jävla bergsget eller nåt, och möjligen några ungar som ligger och diar kanske. Eller? För att inte gå helt OT tycker jag det är sjukt att ingen nominerat min signatur. Snodd rakt av från nån som skrev det i OT-tråden för nåt år sen. Förrvirring for teh win! (Annars röstar jag på den där "han räknar typ outs och sånt"). Citera
Joey Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Postad 16 Oktober , 2006 Jag ändrar min signatur nu efter en t-shirt Nicklas Gustavsson hade på sig igår. OBS! Nominerar inte mig själv. Fyfan vilken jävla bra tröja. Man vet ju att man hade tagit livet av sig för länge sedan om det inte vore så att det vore en så jävla enorm förlust för hela världen ifall jag dog... Ja, hysteriskt kul måste jag säga. Vem är denne geniale Nicklas Gustavsson? Borde man veta det? Citera
Recommended Posts