Gå till innehåll

Kröning av PF.nu's bästa signatur


Klyka

Recommended Posts

  • Svars 76
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ja här handlar det om signaturer. Du kanske borde besöka en optiker med tanke på rubriken här och vad du trodde att Sansrom's avatar föreställde? ;)

 

Ojsan, fel tråd blev det också :lol:. Här gjorde det inte så mycket, det är jobbigare när jag tar fel på pokerborden och råkar trycka på all in knappen istället för fold med J4 off mot en 20 bb raise, den gången klonka jag iofs tvåpar.

 

Mina eventuella synfel är nog ev+

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ändrar min signatur nu efter en t-shirt Nicklas Gustavsson hade på sig igår. OBS! Nominerar inte mig själv.

 

Fyfan vilken jävla bra tröja. Man vet ju att man hade tagit livet av sig för länge sedan om det inte vore så att det vore en så jävla enorm förlust för hela världen ifall jag dog... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om Sansrom's avatar.

 

Men TILT. Vad fan är det då? Ser ut som nån jävla bergsget eller nåt, och möjligen några ungar som ligger och diar kanske. Eller?

 

För att inte gå helt OT tycker jag det är sjukt att ingen nominerat min signatur. Snodd rakt av från nån som skrev det i OT-tråden för nåt år sen. Förrvirring for teh win!

 

(Annars röstar jag på den där "han räknar typ outs och sånt").

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ändrar min signatur nu efter en t-shirt Nicklas Gustavsson hade på sig igår. OBS! Nominerar inte mig själv.

 

Fyfan vilken jävla bra tröja. Man vet ju att man hade tagit livet av sig för länge sedan om det inte vore så att det vore en så jävla enorm förlust för hela världen ifall jag dog... ;)

 

Ja, hysteriskt kul måste jag säga. Vem är denne geniale Nicklas Gustavsson? Borde man veta det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...