Gå till innehåll

Kröning av PF.nu's bästa signatur


Klyka

Recommended Posts

det finns en hel del bla signaturer där ute på forumet. Vilken är din favorit? Man får nominera sig själv, för det har myssion och othello ensidigt deklarerat.. Men man hamnar i hall of shame då...

 

De nominerade är:

 

baller: och tvärtom

 

Jennez har en liknande: Annars håller jag med Stahl

 

hnat: Stupid sexy Flanders..

 

Myssion: Puritanism: The haunting fear that someone, somewhere, may be happy

 

Myssion nominerade själv sin gamla: And the Lord Said: "John, come forth and recieve eternal life." But John came fifth and won a toaster.

 

Myssion fortsatte i samma stil och nominerade frugan: Myssions största fan, tjatmoster o käring

 

Santa Bege: I want to die peacefully in my sleep just like my father. Not screaming in terror as his passengers did.

 

jaqk: Fish and chips, anyone?

 

Ruterkung: Ungefär "Lirarerik : Igår när jag vann potten så synade jag därför att jag inte trodde att chapman eller oliara hade så fett . Big Less : Fett och fett ? Om de öht hade två hålkort var så låg du pyrt till

 

Othello nominerade samtliga sina egna signaturer genom historien :shock:

Othello har opponerat sig mot denna bedömning, men nån typ av straff är ändå på sin plats.. Han får stå kvar i Hall of Shame med mig. Hur som helst så nominerade Goatse Othellos nuvarande signatur:

True ballers want to increase the variance as much as possible; I run it .5 times whenever I can.

 

Thekid: Att kritisera aftonbladet o expressen är lite som att bua på paralympics

 

Cyntax: -Farsan sa jag skulle limpa med suited connectors - :6s::5s:

 

Okänd: En stor kuk är en klen tröst i en fattig familj

(Förtydligande: En stor kuk är en klen tröst i en fattig familj)

 

Okänd: cornered the boy kicked out at the world and the world kicked back alot fucking harder

 

Jeppan(?) citerar Nusseman i sin signatur: Det är många som har tassat nära linjen i några inlägg men ingen har, som MaLiik sprungit två mil över gränsen, dragit ner byxorna och bajsat på golvet...

 

Jag nominerade mig själv... Man fick ju visst göra det: Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

 

EAK: Mulatter, dom kommer från Polen va?

 

spinner:

Chatten vid betssons 250$ freeroll:

Piggvar - Nån som läser pokerböcker? Är de bra eller?

Abborre - Nä, de vill bara tjäna pengar.

Piggvar - ok tack, tänkte väl det

 

Goatse: yatu zap paredikka arerallan tikkairellan titstan dollaa-dibidibdalla ruppa de ruppidan korikan kokkaei kirikan ko a-ratata jaribidabill labirtstan dill dan dellan do aberipakta parripari biriberiberi sten dellan do ja barilla stillan deja do

 

chapman: "Han är djävulskt säker. Han räknar typ på outs och sånt."

 

cazacu's signatur:

-"You got Aces?"

-"You bet!"

 

omni:

Titanic 1912

Hiroshima 1945

Tjernobyl 1986

Monster 2006

 

Bubbla: Lev inte i en bubbla. Det är -EV. / parre

 

TonyS: Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.

 

Hall of shame:

 

Othello

Myssion

Jag

TonyS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 76
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

det finns en hel del bla signaturer där ute på forumet. Några av mina favoriter:

 

Det var någon som hade nåt i stil med "Lirarerik : Igår när jag vann potten så synade jag därför att jag inte trodde att chapman eller oliara hade så fett . Big Less : Fett och fett ? Om de öht hade två hålkort var så låg du pyrt till"

 

 

Det var jag som körde med den innan men nu har jag hittat en bättre ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägger min röst på Cyntaxs klassiker som är semirolig :)

 

-Farsan sa jag skulle limpa med suited connectors - :6s::5s:
Jag ska trycka upp den på en t-shirt åt Alva. Om ca 5 veckor fyller hon ju 1 år också.

-> En annan semirolig text på en t-shirt för Alva kan vara:

"My Daddy can outplay your daddy with suited connectors! :6s: :5s:"

daddysmall.jpg

Skulle du våga spela poker mot henne? Om hon inte stirrar ner dig så släpper hon sig och du blir gasförgiftad eller så tuggar hon i sig korten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

myssion: man kan ju inte nominera sig själv... :-o

 

Tänkte det först också, men kan Othello så kan jag. Dessutom har jag ju inte den nu, så det kanske är risk att någon hade glömt den och inte nominerade den.

 

Men okej, jag tar tillbaka den nomineringen och slänger in en annan:

 

Myssions största fan, tjatmoster o käring

 

Vem som har den signaturen säger jag dock inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Myssions gamla var guld. Myssions bästa inlägg var i en OT-tråd om träning, där nån intresseklubb diskuterade hur många reps de tog osv. Orkar inte leta upp länken. Sarkasm på hög nivå.

 

Det roligaste jag läst på pokerforum var ändå i en tråd som handlade om ens favoritcitat, där morbo skrev:

 

"Det är lamt att citera sig själv" - Morbo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...