Waggho Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 Fick idag mail om att Unibet erbjuder en bonus i samband med uppstarten av sin nya klient. Fint erbjudande, $50 för 100 rejkade händer, bara att tacka och ta emot! Behövs vad jag förstår ingen bonuskod, bara att spela händerna så kommer bonusen automatiskt. Citera
Cyntax Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 Fick idag mail om att Unibet erbjuder en bonus i samband med uppstarten av sin nya klient. Fint erbjudande, $50 för 100 rejkade händer, bara att tacka och ta emot! Behövs vad jag förstår ingen bonuskod, bara att spela händerna så kommer bonusen automatiskt. Inget krav på en viss nivå? Brukar vara minst NL200 för att gälla. Citera
Ekenstar Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 Fick också samma erbjudande: Denna bonus är ett personligt erbjudande från Unibet, vilket betyder att det är enbart du som kan använda den. Bonusen är giltig en gång och alla pokerhänder måste vara spelade senast 30 september 2006 för att du ska få tillgodogöra dig din bonus. *För att en hand ska kvalificera som pokerhand måste raken vara minst $0,25. Citera
fhaugen Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 Finns folk som fått $200 för 1 raked hand. Citera
tototorsten Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 Finns folk som fått $200 för 1 raked hand. Det har jag med fått men jag vill nog inte veta hur mycket jag har rejkat för att få den bonusen. Citera
Waggho Postad 9 September , 2006 Författare Rapport Postad 9 September , 2006 Okej, kanske ska ändra rubriken till något mindre specifikt eftersom det verkar finnas en del varianter... Citera
KristofferGE Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 Foooooooock. jag har aldrig lirat på Unibet förut för jag hatar b2b. Men nu går det ju bra. Får jag ingen bonus nu bara därför? Citera
Waggho Postad 9 September , 2006 Författare Rapport Postad 9 September , 2006 Herregud vilka idiotsvar jag får från Unibets support. 1:a mailet Hej! Jag undrar om jag kan kolla nånstans i klienten hur många rakeade händer jag har spelat? Dvs. om jag kommer att få ut min bonus nu eller måste spela mer för att få den.mvh Den vanliga responsen på ett sånt mail är ju typ "Du har spelat 78 rakeade händer och har alltså inte uppnått bonuskraven ännu". Alternativt hade jag väntat mig ett svar där hon förklarade hur man kan söka efter antalet rakeade händer istället för som nu bara se alla händer överhuvudtaget. Svar efter typ 18 timmar: du kan hitta dina transaktioner under "Min sida", "Spelkontroll" och "Advanced search". Där väljer du "-" där det står "Fixed search" och sedan klickar på pilen till höger. När du har uppfyllt kraven för din bonus kommer denna att automatiskt föras över till ditt konto inom 24 timmar Du måste spela 100 rakade händer innan bonusen betalas ut. Tveka inte att höra av dig igen vid ytterligare frågor. Jaha, det hjälpte ju inte särskilt mycket eftersom jag fortfarande inte kan se antalet rakeade händer. 2:a mailet: Hej igen.Vad jag ser så får jag ingen information om vilka händer som var rakeade eller inte när jag söker på det sätt du beskriver. Jag har spelat 190-200 händer på shorthanded FL $2/4, men vet inte om tillräckligt många har blivit rakeade. Ok, nu tänker man sig att hon ska ge upp och bara kolla lite snabbt hur många rakeade händer jag egentligen har spelat. Istället får jag följande svar: Hej, du hittar en rake-tabell på vår hemsida under "Poker" och sedan "Rake-information". Tveka inte att höra av dig igen vid ytterligare frågor. Citera
Nickedi Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 Vad räknas som en rakead hand för att man ska få 25$ ? Citera
Timmi Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 varför har inte jag fått ngt mail? Citera
jojje2k Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 Kan man regga sig till unibet nu och få bonusen? Citera
jezaja Postad 10 September , 2006 Rapport Postad 10 September , 2006 Kan man regga sig till unibet nu och få bonusen? Nej men det finns nog en annan. Dessa är accountspecifika för folk som lirat där innan mycket. Säkert beroende på nivå/antal timmar så får man olika stora bonusar. Citera
Castro Postad 10 September , 2006 Rapport Postad 10 September , 2006 Hur får man reda på vad man har för bonuskrav? Får man det i mailen eller? Citera
Doubleofaces Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 $200 för 1 raked hand? Spelade ni 5/10 på gamla Unibet då eller vad menar ni? Citera
Joey Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 Jag blev erbjuden $25 för en rejkad hand. Loggade in och lirade en rejkad hand och erhöll inte mindre än $110. Bra värde i Unibets bonusar alltså... Citera
Dostojevski Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Är det någon som vet ungefär hur lång tid det tar innan bonusen betalas ut? Har inte hänt något på ett dygn nu!! Citera
Komodo Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 50$ för 100 raked. Skapade konto där för nått år sedan enbart för att kolla hur det såg ut. Inte spelat någonting där. Citera
Strykis Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 50$ för 100 raked. Skapade konto där för nått år sedan enbart för att kolla hur det såg ut. Inte spelat någonting där. Samma här, har inte lirat en hand där och fick samma erbjudande. Citera
Joey Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 Är det någon som vet ungefär hur lång tid det tar innan bonusen betalas ut?Har inte hänt något på ett dygn nu!! Jag fick min direkt. Citera
pnyxtr Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 25$ för en raked... Har spelat kanske 20 rakeade nu, fortfarande ingen bonus. Har mailat dom men det känns ju lite dåligt att man ska behöva tjata, det gör det lixom inte värt besväret. Citera
DrRoland Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 Var ser man rakade händer? Hittar det ingenstans i klienten. Citera
protte Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 antar man måste maila tyvärr Fick 80usd ist för 50usd som det stod i mailet.skumt men ska inte klaga dock måste jag väl raka lite fler händer antar jag Citera
Recommended Posts