jojje2k Postad 8 September , 2006 Rapport Share Postad 8 September , 2006 På deras hemsida står det att numret är : Sweden 00800 7767 6343 Men jag kommer inte fram när jag ringer det numret. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 8 September , 2006 Rapport Share Postad 8 September , 2006 På deras hemsida står det att numret är : Sweden 00800 7767 6343 Men jag kommer inte fram när jag ringer det numret. Jävligt irriterande det där. Och ändrar man och ringer 001 - 800 7767 6343 kommer man till Volvo. Den första frågan man får är: -Are you trying to call Netller? -Yes. *click* ... sen spelar dom upp ett meddelande där dom bryskt förklarar att du ringt fel din jävla idiot...typ. Ring numret som står vid other countries: 0014032777996. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carbac Postad 8 September , 2006 Rapport Share Postad 8 September , 2006 jag hade inte några som helst problem när jag ringde neteller i måndags. jag ringde visserligen från mobilen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 8 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2006 Jag ringde ett nummer nu, det kostade 50 spänn för typ 5 min:S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eiffel Postad 8 September , 2006 Rapport Share Postad 8 September , 2006 Jag undrar varför ni ringer neteller? För jag fick ett mail idag om att jag också ska kontakt dom men förstår ej varför.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grävlis Postad 8 September , 2006 Rapport Share Postad 8 September , 2006 På deras hemsida står det att numret är : Sweden 00800 7767 6343 Men jag kommer inte fram när jag ringer det numret. Konstigt, jag ringde precis det numret idag när jag skulle verifiera mitt konto och kom fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CeDe Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Hur lång tid tar det innan man får snacka med någon? Jag ringde nyss men satt och väntade i 3 minuter utan att få snacka med nån så då la ja på. Snarare vilken tid är bäst att ringa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CeDe Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Never mind. Dom ringde mig istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 kan man prata med neteller på svenska nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SaInT Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2006 kan man prata med neteller på svenska nu? Tror man kan få en tolk om man ber om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
decoy Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Never mind. Dom ringde mig istället. HUR ska man bära sig åt för att bli uppringd av dem?? Vilket nummer ska man först ringa? Inte klokt att de inte svarar på mail, och att man ska behöva hålla på så här. Förresten är det mindre lyckat ur säkerhetssynpunkt att tala affärer över telefon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Erik1107 Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Det telfonnummret fungerade inte för mig heller, jag pratade med dem på livechatten så nu ska de ringa upp mig istället...sitter o väntar på samtalet just nu, CeDe, hur lång tid fick du vänta? Minuter eller timmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Senast hittade jag 42m samtalet med dom.. bara för att höra någon säga "Well you didnt have to call.. the live chat could have helped you with this..". Detta är efter att live chat sa "call the support, we cant help you.". Det blev nog rätt dyrt samtal. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts