Gå till innehåll

Stahl - Smågrindar igen. Ena sportsbettet satt!


Stahl

Recommended Posts

Idag var jag och testade mig efter könssjukdomar.

 

De gjorde tops-testet.

Det är jävligt obehagligt och gör jävligt ont.

 

Nu ljuger du bara. Jag gjorde själv det där för tiotalet år sedan när jag trodde (felaktigt) att jag hade åkt på något. Obehagligt? Lägg av! Ont? Inte en chans.

 

Alla gillar vi olika saker!

 

Okok: ska du inte på schlager snart igen? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 313
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Började med att läsa ditt första inlägg och femtio minuter senare är jag här. Underbar dagbok, verkar vara lika stabil på att hantera tilt som en annan.

 

Härliga brudar du träffar, been there done that. Ser ut som man har hittat rätt nu, får se vad som händer. Nåja det är din dagbok och inte min ;)

 

Keep it up :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det e dåfan inte behagligt nånstans!

 

Det gick ju alltid en massa rykten om hur hemskt det var. De skulle köra upp en tops stor som en kanonkula och våldta ens urinrör, så man var ju rätt nervös på förhand. Men när det väl kom till kritan så var det ju inte ett dugg värre än ett tandläkarbesök. Och nej, jag har inte tandläkarskräck.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag var jag och testade mig efter könssjukdomar.

 

De gjorde tops-testet.

Det är jävligt obehagligt och gör jävligt ont.

Hoppas du inte hade bortamatch, det kan bli fråga om smittspårning om du testas pos för chlamydia eller gonorre. Det vanligaste är chlamydia det räcker med ett vanligt urinprov(PCR) så slipper du pinnen. Vänta tills du blir gammal och prostatan blir utredd genom röven det kan du kalla obehag(om du är rätt lagd :) )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är de bevisat att ni riggat turneringen, låt aldrig klubbvärden få delta:

1. Stahl vinner

2. Ger mig 33 samtidigt som Stahl får 66.

 

Sick

 

Nu är det bevisat att Herr Simonsson är en fisk och en person vars psyke helt enkelt inte är starkt nog för turneringspoker, då hans tankegångar gick någorlunda i detta mönster:

 

1. "Ooh, 33, monster!!! RAISE, fuck att jag är i tidig position och att jag har 7 lösa synare bakom mig!"

2. "Ooh, bordets tightaste spelare ställer med 25bb nu när jag höjde med mina 33! MEEEEEN jag måste syna, det vore så jävla nice att få slå ut den drygjäveln Stahl!"

 

Synd där, challe :(

 

Cecél: tack ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är de bevisat att ni riggat turneringen, låt aldrig klubbvärden få delta:

1. Stahl vinner

2. Ger mig 33 samtidigt som Stahl får 66.

 

Sick

 

Nu är det bevisat att Herr Simonsson är en fisk och en person vars psyke helt enkelt inte är starkt nog för turneringspoker, då hans tankegångar gick någorlunda i detta mönster:

 

1. "Ooh, 33, monster!!! RAISE, fuck att jag är i tidig position och att jag har 7 lösa synare bakom mig!"

2. "Ooh, bordets tightaste spelare ställer med 25bb nu när jag höjde med mina 33! MEEEEEN jag måste syna, det vore så jävla nice att få slå ut den drygjäveln Stahl!"

 

Synd där, challe :(

 

Cecél: tack ;)

 

Jag raisa aldrig jag limpa med mig 33, ville indikera att jag hade AA, sen tänkte jag bluffsyna med min 33 men du drog ut mig.RIGG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Idag var jag och testade mig efter könssjukdomar.

 

De gjorde tops-testet.

Det är jävligt obehagligt och gör jävligt ont.

Hoppas du inte hade bortamatch, det kan bli fråga om smittspårning om du testas pos för Klamydia eller gonorre. Det vanligaste är Klamydia det räcker med ett vanligt urinprov(PCR) så slipper du pinnen. Vänta tills du blir gammal och prostatan blir utredd genom röven det kan du kalla obehag(om du är rätt lagd :) )

 

FYP

 

Stahl! E det du som nickar stahl123 på SvS?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppdatering

 

 

Jag har festat rätt mycket senaste tiden, främst i Lund. Då det fullständigt sket sig med den norrländska trumpeterskan så blev det lite kuk i maskineriet i huvudet. Tydligen så var det för mycket för min narcissistiska självbild att få stornobben av två stycken som man upplevt borde tycka om en då de lärt känna en lite grann (i alla fall den ena). Det var endera ångest och en halvpsykos, men efter två veckor var det bra igen. Jodå, min för läsarna upplevda personlighetsstörning är på riktigt.

 

Jag vill börja med att återge helsingkronas tjänstemannafest som var för drygt två veckor sedan. Tjänstemannafesten är en fet sittning och massa påhittiga studentikosa töntgrejer, som alltid eskalerar till grovfylla och fulsex. Medan resten av nationen drog iväg för att bada i Högevallsbadet och dricka öl, åkte jag till Malmö för att flippa black jack. Passet sög storkuk.

 

När jag kom tillbaka hade deltagarna precis återkommit till helsingkrona, och var i full färd att dela upp sig i lag, självklart berusade. Alltid lite tråkigt att komma nykter till sådana stämningar, men jag såg till att snabbt jobba ifatt det när vi hade satt oss vid bordet. Vi drack rött vin, blåste upp vattenballonger, smällde dessa över stearinljusen och skrek "SAMBA!". Rätt festligt, jag blev full. Under själva sittningen hade jag tillställningens fullaste bordsdam. Hon hotade att kasta frukt på mig av någon anledning, något jag ställde mig starkt motvillig till. Hon genomförde efter en stund sitt hot, och i sann studentanda tog jag glassen som kom med frukten och hällde ner i hennes urringning. Hon svarade med att kasta tillbaka glass på mig med fler hotelser, varför jag fick ta ett stag bakåt och ge mig. I övrigt hände inte så mycket den sittningen. Jag försöker kasta hårda plastsaker på folk jag inte tycker om, som sitter vid andra bord, och kallar en hel del människor för allehanda obskyra saker. Jag är speciellt nöjd med att snacka skit bakom ens rygg, och halvskrikande säga "HAN ÄR SÅ JÄVLA PATETISKT etc etc etc", och så visar det sig att han självklart står en halv meter till höger om mig. Han låtsas som ingenting, men det var så uppenbart att han hörde det. Jag bryr mig inte dock, aldrig gillat honom.

 

Vidare var det en riktigt nice tjej där, som ögonflörtade med mig REJÄLT. När hon och hennes vänner skulle gå vidare till Sydskånskan var jag ju definitivt inte sen, men problem fanns. En väninnas bror limmade på henne hela tiden, och inte gav han sig fastän hon visade ointresse. Jag valde att köra på linjen att vänta tills han hade gett sig innan jag ryckte fram och gjorde ett försök, men fantastiskt nog gav han sig inte på två timmar. Han var där HELA HELA tiden. Nu tycker nog säkert någon att jag borde brutit mig in där, och det borde jag nog ha gjort, men jag orkar inte med att han ska ha onda ögat till mig konstant. Sen helt plötsligt sa hennes tjejkompis "Nu sticker vi, hejdå" och vips var de borta. Slut på den kvällen och ingen borta/hemmamatch överhuvudtaget.

 

Etage förra veckan

 

I köer till diverse uteställen brukar jag fördriva tiden med att häckla allehanda blåsta bimbos. Det är rätt roligt, och den här utgången skulle inte heller visa någon skillnad. Jag hittar direkt en tjej med krokig näsa som jag börjar fråga ut om något som bara en äkta kvasi-intellektuell idiot som jag kan göra. Hon svarar lite festligt, och det visar sig att hon är någon form av arbetare på en hårklinik, som gör transplantationer åt folk. Perfekt nog så har min polare som står bredvid börjat tappa hår, och vips har häcklingen av hans hår (med allehanda förslag från proffset hur man ska fixa det) inletts, och halvtimmen i kön flyger förbi.

 

Väl inne tar det inte 3 minuter innan hon kommer fram och hånglar upp mig. Ska tilläggas att tjejen var kroat, och även om hennes näsa inte var det vackraste gud skådat i profil, så var hon riktigt jäkla söt framifrån, vilket var huvudsaken. Addera faktumet att hon hade brutalt fin kropp, så var det nog inte så dåligt fångat trots allt. Sen kommer brasklapparna dock; hon ska varken ha sex med mig eller sova hos mig. Inledande ska hon inte ha sex med mig eftersom hon inte "gör det med någon hon träffar första gången". Hennes inledande av en mildare form av torrpetting sa dock något annat, och sakta men säkert byttes hennes ursäkt ut mot att hon var i malmö och hälsade på en vän som hon träffar vartannat år, och skulle sova hos henne för att umgås med henne på förmiddagen, för att sedan åka hem på söndagen. Badbeat. Om det nu var sant. Hon fick slutligen mitt nummer men hörde inte av sig. Det gjorde inte så mycket.

 

Häromdagen träffade jag för övrigt en riktigt söt och trevlig tjej när jag åt på min nations studentpub. Hon skulle åka hem idag över julen, men när hon kommer tillbaka ska jag fixa henne.

 

En pokeruppdatering då. Spelade SM, åkte på plats 3550 eller något sådant. Jag var inte så nöjd.

 

Börjat smågrinda lite igen efter min semester/uppehåll. Nåja, grinda och grinda... jag spelar lite 0.5/1 och 1/2 NL HU och detta för skojs skull. Börjar redan bli tråkigt, dock: :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MSN-konversation med killerwolf...

 

Black Beauty säger:

en klasskompis

Black Beauty säger:

börjar fiska med lite frågor

Black Beauty säger:

om en tjej som heter sara

Black Beauty säger:

från piteå

Black Beauty säger:

jag säger

Black Beauty säger:

JAHA HORAN

Black Beauty säger:

HON E EN RIKTIG HORA

Black Beauty säger:

RIKTIKT CP TYP

Black Beauty säger:

......"de e min flickvän*visa bild på mobilen*"

Ståhl säger:

looooooool

 

 

 

edit:

 

 

10 minuter senare blev det ännu roligare:

 

Ståhl säger:

jag la upp din historia i min dagbok

Black Beauty säger:

men

Black Beauty säger:

HAN SPELAR JU POKER

Ståhl säger:

lol

Black Beauty säger:

nu garvar jessica

Ståhl säger:

gör inte saken tråkigare

Black Beauty säger:

mne omg

Black Beauty säger:

du la väl det bra

Black Beauty säger:

så det ser ut som jag e en god människa trots allt?

Ståhl säger:

citerat enbart från msn

Black Beauty säger:

nej

Black Beauty säger:

det GÅR INTE

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...