Gå till innehåll

Betway.com - 500 kr i bonus


Gäst Betway

Recommended Posts

Hej!

 

Nu ska vi se om vi kan reda ut allt här :-)

 

Du måste själv raka för att få bonuspoäng (BP). Om du rakar $1 får du 11BP, skulle du t.ex raka $0,5 får du 5,5BP.

 

Det vill säga det räcker inte med att bara sitta vid bordet, få händer och folda utan du måste bidra till potten.

 

Jag hoppas detta är svar på din fråga.

 

ha det!

melle

betway.com

 

Ja, det svarade mycket klart på min fråga, och dessutom motsade det vad som tidigare sagts i tråden.

Jag väntade mig ju självklart att det skulle motsäga vad som sagts tidigare, det va ju hela poängen med att jag ställde frågan på det sättet som jag gjorde!

 

Nu vet alla som läser ordentligt i tråden att det är på detta sättet "bonushänderna" räknas och kan avstå från att ta den bonusen ifall dom tidigare trodde att det var vanliga McG raked hands som gällde och därmed tyckte att det var en enkel bonus att klara.

 

:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 152
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Gäst Betway
En fråga angående bonusen,

 

jag spelade ihop över 1000 BP,

men nu när jag kollar så har det dragits 800 BP för admin events?

Vad menas med det?

 

Hej!

 

Nedan har du anledningen till att det dragits BP.

mvh

melle

 

Betway Poker lanserar snart ett nytt lojalitetsprogram den 1/3 2007 och vi startar med en retroaktiv utbetalning av dina gamla bonuspoäng (BP)!

 

Pokerspelare hos Betway.com kommer att få ännu mer värde för pengarna i det nya programmet. 1 mars kommer alla dina bonuspoäng att växlas in till pengar, för att vi ska kunna starta vårt nya lojalitetsprogram.

 

Mer information om vårt speciella program kommer 1 mars.

Du kommer att få $1 för varje 200 bonuspoäng.

 

Alla poäng för alla spelare kommer att växlas in till pengar. Det spelar ingen roll när du har tjänat in dem. Efter utväxlingen kommer ditt bonuspoängskonto att återställas till noll.

 

Detta påverkar förstås inte möjligheten att hämta ut sin startbonus. Alla uppgifter om gamla poäng sparas hos vår support, och alla nya bonuspoäng läggs till dessa när du mejlar support för att ta ut din startbonus!

 

Lycka till vid borden!

Betway.com Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...